Bugatti: «Δεν ξεπουλιόμαστε για τα SUV»

Η Ferrari παρουσίασε το πρώτο της SUV πριν μερικές μέρες. Η Aston Martin το έκανε πριν δυο χρόνια, η Lamborghini τάραξε συθέμελα τη φιλοσοφία των κατασκευαστών supercars ακόμα νωρίτερα (το 2018), ενώ η Porsche είχε δείξει το δρόμο μια 20ετία πίσω. Μέχρι κι η Lotus έχει λανσάρει SUV, και μάλιστα ηλεκτρικό. Οι μόνοι που αντιστέκονται ακόμα είναι η McLaren (αλλά το έχει στα πλάνα), η Koenigsegg (υπάρχουν σκέψεις) και η Bugatti. Η τελευταία, δίχως παρένθεση.

Οι άνθρωποι που μας έδωσαν τις Veyron και Chiron, έχουν συνδεθεί ουκ ολίγες φορές με το ενδεχόμενο εξέλιξης Sport Utility Vehicle. Ακόμα και δια επισήμων χειλών, όταν στο τιμόνι της εταιρίας ήταν ο νυν CEO της Lamborghini, Stephan Winkelmann. Τα χρόνια περνούσαν, εκπληκτικές δημιουργίες εκατομμυρίων έβγαιναν από το εργοστάσιο του Μολσχάιμ, αλλά κανένα SUV. Ο επικεφαλής σχεδίασης της Bugatti, Achim Anscheidt, μίλησε για τις φάσεις που πέρασε η γαλλογερμανική εταιρία, αναφορικά με το λανσάρισμα ενός δεύτερου, πιο εμπορικού μοντέλου: «Πάντα είχαμε τη σκέψη του πώς θα μπορούσε να είναι ένα δεύτερο μοντέλο, κατά προτίμηση SUV. Αλλά επίσης πάντα, σκεφτόμασταν τον αντίκτυπο που θα είχε στη φίρμα. Θα ξεπουλιόμασταν για κάτι τέτοιο; Ποια η μοίρα του σήματος; Θα κάναμε ένα τόσο βάρβαρο βήμα, να αλλοιώσουμε όσα αντιπροσωπεύει για περισσότερες πωλήσεις;»

Ο Anscheidt υπογράμμισε πως η αύξηση του όγκου παραγωγής, δεν ήταν ποτέ στις προτεραιότητες της Bugatti: «Είμαι υπέρμαχος της ισορροπίας. Αν παρουσιάζαμε ένα πιο εμπορικό μοντέλο, θα έπρεπε να κάνουμε ακόμα πιο ιδιαίτερες και αποκλειστικές τις άλλες μας δημιουργίες. Κίνηση επιβεβλημένη, προκειμένου να διατηρηθεί αναλλοίωτη η ταυτότητα της εταιρίας». Όπως δηλώνει και το ίδιο, το motto της: «Αν συγκρίνεται με κάτι άλλο, τότε δεν είναι Bugatti»! O νυν CEO της φίρμας, Matte Rimac, έχει δηλώσει ξεκάθαρα πως δεν υπάρχει περίπτωση να εξελιχθεί SUV με το όνομα του Ετόρε Μπουγκάτι πάνω του. Αντ’ αυτού, είδαμε τη Mistral των 5+ εκατ. ευρώ να κάνει ντεμπούτο πριν ένα μήνα. Απολύτως ταιριαστό με το DNA της πιο exclusive, ίσως, αυτοκινητοβιομηχανίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το ηλεκτρικό «βουνό» των 380+ τόνων της Caterpillar (+video)
Το ηλεκτρικό «βουνό» των 380+ τόνων της Caterpillar (+video) …
Φθηνό αυτοκίνητο; Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;
Φθηνό αυτοκίνητο; Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε; …
BMW: «Μην αγοράζετε καινούργια, φτιάξτε αυτά που έχετε»
BMW: «Μην αγοράζετε καινούργια, φτιάξτε αυτά που έχετε» …
Η 36ωρη βαφή της Porsche 911 Dakar
Η 36ωρη βαφή της Porsche 911 Dakar
Οι φιναλίστ για το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς»
Οι φιναλίστ για το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς»
Διδάσκει απόδοση σε ντίζελ και V6 το υβριδικό Hyundai Santa Fe
Διδάσκει απόδοση σε ντίζελ και V6 το υβριδικό Hyundai Santa Fe …
Οι 10 πιο αξιόπιστες μάρκες αυτοκινήτου
Οι 10 πιο αξιόπιστες μάρκες αυτοκινήτου
Αυτοκίνητο του 1999 ανανεώθηκε και πωλείται 6.000€
Αυτοκίνητο του 1999 ανανεώθηκε και πωλείται 6.000€ …
Mazda RX-7 σαπουνίστηκε μετά από 23 χρόνια (+video)
Mazda RX-7 σαπουνίστηκε μετά από 23 χρόνια (+video)
Ήρθε το κορυφαίο Citroen C5 X. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Citroen C5 Aircross: Τιμές και εξοπλισμοί
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η BYD στην Ελλάδα με το ETP3. Πόσο κάνει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai Santa Fe στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW M2 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στις εκθέσεις το Hyundai Ioniq 5 με όφελος 10.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το νέο Kia XCeed (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε με δώρα το Skoda Enyaq Coupe iV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Jeep Compass 4xe Business ειδικά για leasing
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store