Έτσι θα είναι το ολοκαίνουργιο Toyota 86

140

Toyota και Subaru ετοιμάζουν τους αντικαταστάτες των GT86/BRZ, με τις πρώτες λήψεις από τα πρωτότυπα δοκιμών να κάνουν την εμφάνισή τους. Αντίστοιχα, έρχονται στη δημοσιότητα και renderings βασισμένα σε αυτά. Και αυτό του Best Car είναι από τα πιο ρεαλιστικά που έχουμε δει.

Καταρχάς, να ρίξουμε μια ματιά στο καμουφλαρισμένο GT86 (ή σκέτο «86», όπως είναι η επίσημη ονομασία του πλέον) από το Instagram το sa.speed

Και μία πίσω

Δείτε ακόμα: Με επιρροές από 240Ζ και 300ZX το Nissan 400Z

Πάμε να δούμε πως μεταφράζουν ψηφιακά οι Ιάπωνες τις ανωτέρω φωτογραφίες, σε ενδεχόμενο τελικό αποτέλεσμα

Διαβάστε επίσης: Συλλεκτικό Toyota GT86 προς τιμήν του Trueno

Και πίσω

Βλέπουμε πως στο εμπρός μέρος η διάταξη των φωτιστικών σωμάτων αλλάζει, γυρνώντας σε μικρότερα αμυγδαλωτά αντί για τα αιχμηρά του σημερινού. Πίσω το μοτίβο εκσυγχρονίζεται, με τις ευθείες στα γραφικά των φαναριών να παίρνουν τη θέση των βασικών κυκλικών. Το Best Car επικαλείται πηγές εκ των έσω και δίνει κατά προσέγγιση τις διαστάσεις του νέου «Toyobaru», το οποίο προβλέπεται στα 4.250 χλστ. μήκους, 1.780 χλστ. πλάτους, 2.750 χλστ. μεταξονίου και 1.315 χλστ. ύψους.

Δείτε ακόμα: Έχει ελπίδα το Toyota GT86 κόντρα στο Honda Civic Type R; (+video)

Σε σύγκριση με τα απερχόμενα 86/BRZ, το μήκος και το πλάτος παρουσιάζονται ελαφρώς αυξημένα (4.240 και 1.755 χλστ. σήμερα), το ύψος μικρότερο (1.320 χλστ.) και το μεταξόνιο αμετάβλητο. Οι μεγάλες αλλαγές έρχονται κάτω από το αμάξωμα, και συγκεκριμένα το καπό. Ο τετρακύλινδρος boxer των 2.4 λίτρων από τα Legacy και Ascent ετοιμάζεται για δυο εκδόσεις. Στην πρώτη, με ατμοσφαιρική μορφή για τα βασικά μοντέλα και απόδοση 220 ίππων. Στη δεύτερη, και εδώ είναι τα πολύ καλά νέα, με τούρμπο και 260 ίππους για τα 86 GR Sport (ή GR86 Sport, αναλόγως ποια ονομασία θα επιλέξει η Toyota) και το σαφέστατα πιο εύληπτο BRZ STI!

Διαβάστε επίσης: Downsized boxer ετοιμάζει η Subaru

Ακόμα και το ζήτημα της τετρακίνησης, σε προαιρετικό επίπεδο, έχει τεθεί επί τάπητος. Μια έκδοση με το σύστημα GR-FOUR που συναντάμε στο νέο GR Yaris, δεν αποκλείεται. Στο hot hatch, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ποσοστό κατανομής ροπής εμπρός-πίσω στο 30-70. Μια τετρακίνητη βερσιόν, με προεπιλεγμένη την εν λόγω λειτουργία, δεν φαντάζει άσχημη.

Πηγές φωτογραφιών: Best Car, sa.speed