Φορτηγά πλοία της VW καίνε τηγανόλαδο

Ο Όμιλος Volkswagen διαθέτει και φορτηγά πλοία για τη μεταφορά των αυτοκινήτων του σε όλο τον κόσμο, ενώ πρόσφατα εγκαινίασε ένα πλοίο που θα μεταφέρει οχήματα από τη Ευρώπη στη Βόρεια και Κεντρική Αμερική, χρησιμοποιώντας ως καύσιμο το υγροποιημένο φυσικό αέριο LNG. Αυτό μειώνει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως και 25%, τις εκπομπές οξειδίου του αζώτου έως και 30%, τα σωματίδια αιθάλης έως 60% και τις εκπομπές οξειδίου του θείου έως και 100%.

Δείτε ακόμα: Πόσα οχήματα χωράει το νέο LNG πλοίο της VW;

Στην προσπάθεια του γερμανικού ομίλου για την προστασία του περιβάλλοντος, η Volkswagen Group Logistics θα χρησιμοποιεί καύσιμο που παράγεται από υλικά όπως χρησιμοποιημένο λάδι από εστιατόρια και τη βιομηχανία τροφίμων. Το πρώτο φορτηγό πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων ανεφοδιάστηκε με αυτό το λάδι στα μέσα Νοεμβρίου 2020, ενώ ένα δεύτερο πλοίο πρόκειται να ακολουθήσει στις αρχές του 2021.

«Είμαστε η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που κάνει ευρεία χρήση αυτού του καυσίμου. Με αυτόν τον τρόπο, επαναχρησιμοποιούμε το χρησιμοποιημένο λάδι με περιβαλλοντικά συμβατό τρόπο. Με 85% χαμηλότερες εκπομπές CO2 απ ‘ό, τι με τα συμβατικά ορυκτά καύσιμα, η συμβολή στην προστασία του κλίματος είναι τεράστια», λέει ο Thomas Zernechel, Επικεφαλής της Volkswagen Group Logistics.

Δείτε ακόμα: Ταχύτερο από Cayenne Turbo MK1 το VW Tiguan R!

Για τις ευρωπαϊκές μεταφορές, η Volkswagen Group Logistics χρησιμοποιεί συνεχώς δύο πλοία που μεταφέρουν έως 3.500 οχήματα σε μια διαδρομή από το Έμντεν μέσω του Δουβλίνου (Ιρλανδία), Σανταντέρ (Ισπανία) και Σετούμπαλ (Πορτογαλία) και πίσω στο Έμντεν, περίπου 50 φορές το χρόνο. Κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους, μεταφέρουν περίπου 250.000 νέα οχήματα των εταιρειών Audi, SEAT, Skoda και VW κάθε χρόνο.

Τα δύο πλοία, μήκους 180 μέτρων, το καθένα τροφοδοτούνται κινητήρα ντίζελ της MAN, ισχύος άνω των 19.000 ίππων. Στο μέλλον, τα δύο πλοία θα ανεφοδιάζονται στη θάλασσα στα ανοικτά των ακτών του Vlissingen (Ολλανδία) με εναλλακτικά καύσιμα που προμηθεύει η ολλανδική εταιρεία GoodFuels. Με αυτόν τον τρόπο, οι εκπομπές CO2 των δύο συμβατικών σκαφών κατά τη διαδρομή τους θα μειωθούν κατά περισσότερο από 85% -από πάνω από 60.000 έως περίπου 9.000 τόνους ετησίως. Επιπλέον, οι εκπομπές οξειδίου του θείου θα αποφευχθούν σχεδόν πλήρως.

Δείτε ακόμα: Ήρθε το νέο VW Tiguan με νέους κινητήρες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Καλύτερα και χειρότερα σε αξιοπιστία μικρά αυτοκίνητα
Καλύτερα και χειρότερα σε αξιοπιστία μικρά αυτοκίνητα …
Που και πόσο πωλούνται τα νέα Datsun;
Που και πόσο πωλούνται τα νέα Datsun;
Βενζινοκίνητο και με 200 άλογα το νέο Mazda MX-5
Βενζινοκίνητο και με 200 άλογα το νέο Mazda MX-5
Ποιο Mazda κάνει πάνω από 52.500 ευρώ στην Ελλάδα;
Ποιο Mazda κάνει πάνω από 52.500 ευρώ στην Ελλάδα;
Με mild hybrid κινητήρα η diesel Mercedes GLE 300d!
Με mild hybrid κινητήρα η diesel Mercedes GLE 300d!
Τουλάχιστον 780 ίππων και χειροκίνητο το νέο Pagani!
Τουλάχιστον 780 ίππων και χειροκίνητο το νέο Pagani! …
Alfa Romeo Vassago: Ηλεκτρικό και premium SUV!
Alfa Romeo Vassago: Ηλεκτρικό και premium SUV!
Με Alpine A110 οι αγροφύλακες της Γαλλίας
Με Alpine A110 οι αγροφύλακες της Γαλλίας
Πώς βγαίνει η ψηφιακή άδεια δακτυλίου;
Πώς βγαίνει η ψηφιακή άδεια δακτυλίου;
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ποια η τιμή του VW ID.4 GTX 299 PS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Renault Arkana στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat 500X με τιμές από 17.880 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store