Φορτηγά πλοία της VW καίνε τηγανόλαδο

Ο Όμιλος Volkswagen διαθέτει και φορτηγά πλοία για τη μεταφορά των αυτοκινήτων του σε όλο τον κόσμο, ενώ πρόσφατα εγκαινίασε ένα πλοίο που θα μεταφέρει οχήματα από τη Ευρώπη στη Βόρεια και Κεντρική Αμερική, χρησιμοποιώντας ως καύσιμο το υγροποιημένο φυσικό αέριο LNG. Αυτό μειώνει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως και 25%, τις εκπομπές οξειδίου του αζώτου έως και 30%, τα σωματίδια αιθάλης έως 60% και τις εκπομπές οξειδίου του θείου έως και 100%.

Δείτε ακόμα: Πόσα οχήματα χωράει το νέο LNG πλοίο της VW;

Στην προσπάθεια του γερμανικού ομίλου για την προστασία του περιβάλλοντος, η Volkswagen Group Logistics θα χρησιμοποιεί καύσιμο που παράγεται από υλικά όπως χρησιμοποιημένο λάδι από εστιατόρια και τη βιομηχανία τροφίμων. Το πρώτο φορτηγό πλοίο μεταφοράς αυτοκινήτων ανεφοδιάστηκε με αυτό το λάδι στα μέσα Νοεμβρίου 2020, ενώ ένα δεύτερο πλοίο πρόκειται να ακολουθήσει στις αρχές του 2021.

«Είμαστε η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που κάνει ευρεία χρήση αυτού του καυσίμου. Με αυτόν τον τρόπο, επαναχρησιμοποιούμε το χρησιμοποιημένο λάδι με περιβαλλοντικά συμβατό τρόπο. Με 85% χαμηλότερες εκπομπές CO2 απ ‘ό, τι με τα συμβατικά ορυκτά καύσιμα, η συμβολή στην προστασία του κλίματος είναι τεράστια», λέει ο Thomas Zernechel, Επικεφαλής της Volkswagen Group Logistics.

Δείτε ακόμα: Ταχύτερο από Cayenne Turbo MK1 το VW Tiguan R!

Για τις ευρωπαϊκές μεταφορές, η Volkswagen Group Logistics χρησιμοποιεί συνεχώς δύο πλοία που μεταφέρουν έως 3.500 οχήματα σε μια διαδρομή από το Έμντεν μέσω του Δουβλίνου (Ιρλανδία), Σανταντέρ (Ισπανία) και Σετούμπαλ (Πορτογαλία) και πίσω στο Έμντεν, περίπου 50 φορές το χρόνο. Κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους, μεταφέρουν περίπου 250.000 νέα οχήματα των εταιρειών Audi, SEAT, Skoda και VW κάθε χρόνο.

Τα δύο πλοία, μήκους 180 μέτρων, το καθένα τροφοδοτούνται κινητήρα ντίζελ της MAN, ισχύος άνω των 19.000 ίππων. Στο μέλλον, τα δύο πλοία θα ανεφοδιάζονται στη θάλασσα στα ανοικτά των ακτών του Vlissingen (Ολλανδία) με εναλλακτικά καύσιμα που προμηθεύει η ολλανδική εταιρεία GoodFuels. Με αυτόν τον τρόπο, οι εκπομπές CO2 των δύο συμβατικών σκαφών κατά τη διαδρομή τους θα μειωθούν κατά περισσότερο από 85% -από πάνω από 60.000 έως περίπου 9.000 τόνους ετησίως. Επιπλέον, οι εκπομπές οξειδίου του θείου θα αποφευχθούν σχεδόν πλήρως.

Δείτε ακόμα: Ήρθε το νέο VW Tiguan με νέους κινητήρες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Υβριδικό τρακτέρ από την Steyr με 5 ηλεκτροκινητήρες
Υβριδικό τρακτέρ από την Steyr με 5 ηλεκτροκινητήρες …
Επισκευή λακκούβας σε 8 λεπτά από την JCB! (+video)
Επισκευή λακκούβας σε 8 λεπτά από την JCB! (+video) …
Έτσι θα είναι το νέο VW Polo
Έτσι θα είναι το νέο VW Polo
Τάφος το ηλεκτρικό κινεζικό σεντάν των 10.000 ευρώ
Τάφος το ηλεκτρικό κινεζικό σεντάν των 10.000 ευρώ …
Γιατί αυτό το VW Golf πωλείται 79.300 ευρώ;
Γιατί αυτό το VW Golf πωλείται 79.300 ευρώ;
Fiat Uno Turbo σε τιμή που... τουρμπίζει!
Fiat Uno Turbo σε τιμή που... τουρμπίζει!
Ποιο ιαπωνικό VW ήταν αποτυχία;
Ποιο ιαπωνικό VW ήταν αποτυχία;
Τετρακίνητο και τουλάχιστον 261 ίππων το GR Corolla
Τετρακίνητο και τουλάχιστον 261 ίππων το GR Corolla …
Η Kia αποκάλυψε τη νέα στρατηγική της
Η Kia αποκάλυψε τη νέα στρατηγική της
Ήρθε το 1.400άρι CUPRA Leon e-Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ακριβό και οικονομικό Renault Captur
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Audi Q2 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Nissan Micra 1.0 IG-T 92 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Peugeot 3008 με πολλές αλλαγές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ισχυρό και ακριβό VW T-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμα τα Golf GTI, GTD, GTE και eHybrid (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Suzuki Jimny LCV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Dacia Duster με νέο turbo κινητήρα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο οικογενειακό ηλεκτρικό VW
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Fiat Panda Sport, City Life, City Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η ντίζελ ηλεκτρική Mercedes GLC 300 de
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων