Ταχύτερο από Cayenne Turbo MK1 το VW Tiguan R!

Το Tiguan R ήρθε πρόσφατα να προστεθεί στην γκάμα των γρήγορων VW, δίπλα στο αντίστοιχα T-Roc και Touareg, με το Arteon R έτοιμο και το νέο Golf R ως τον πρωταγωνιστή της γκάμας. Σε καμία περίπτωση, όμως, δεν μπορείς να αποκαλέσεις το Tiguan κομπάρσο.

Η κορυφαία έκδοση του γερμανικού SUV εφοδιάζεται με τον 2λιτρο TSI, που εδώ αποδίδει 320 ίππους και 420 Nm στις 1.200-5.200 σ.α.λ. Συνεργάζεται με το εδραιωμένο 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG και σύστημα τετρακίνησης 4Motion, με το τελευταίο σε βελτιωμένη μορφή και λειτουργία Torque Vectoring. Μάλιστα, το ποσοστό ισχύος που φτάνει στον πίσω άξονα μπορεί να ανέλθει μέχρι το 100%. Η ανάρτηση είναι 10 χλστ. χαμηλότερη και πιο σφιχτή, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ενώ το ρεγουλάρισμα της φόρας των 1.730 κιλών αναλαμβάνουν δισκόπλακες 18 ιντσών.

Διαβάστε ακόμα: Ταχύτερο από Ferrari F40 το Honda Civic Type R!

 

Να επανέλθουμε στο δίδυμο κινητήρα-μετάδοσης, το οποίο -σύμφωνα- με τη VW- επιταχύνει το Tiguan R στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 4,9 δλ. Στην πραγματικότητα, το αυτοκίνητο είναι ακόμα πιο γρήγορο καθώς έχει μετρηθεί στα 4,8 δλ., σε βρεγμένο οδόστρωμα! Ακόμα και με την ονομαστική επιτάχυνση, όμως, το ταχύτερο Tiguan δείχνει τις τετραπλές απολήξεις του σε ένα αυτοκίνητο-ορόσημο.

Διαβάστε επίσης: H Porsche 911 Turbo S ρίχνει στην 918 Spyder! (+video)

Πίσω στο 2002, η Porsche άλλαξε για πάντα το τοπίο της premium -κι όχι μόνο- αγοράς, παρουσιάζοντας την Cayenne. Η κορυφαία έκδοση Turbo της οποίας, απέδιδε 450 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 620 Nm στις 2.250 σ.α.λ. από τον 4.5 V8 twinturbo. Πόσο ήθελε το πρώτο υπερ-SUV της Ιστορίας για να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα; 5,3 δλ.! Το Tiguan R δηλαδή της ρίχνει μισό δευτερόλεπτο! Και παρότι η Turbo είναι σχεδόν 20 ετών και ζυγίζει πάνω από 2 τόνους, δεν παύει να εντυπωσιάζει το γεγονός πως ένα γρήγορο μεσαίο SUV με 130 λιγότερους ίππους σήμερα, είναι ταχύτερο από τον γεννήτορα της κατηγορίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Υβριδικό τρακτέρ από την Steyr με 5 ηλεκτροκινητήρες
Υβριδικό τρακτέρ από την Steyr με 5 ηλεκτροκινητήρες …
Επισκευή λακκούβας σε 8 λεπτά από την JCB! (+video)
Επισκευή λακκούβας σε 8 λεπτά από την JCB! (+video) …
Έτσι θα είναι το νέο VW Polo
Έτσι θα είναι το νέο VW Polo
Τάφος το ηλεκτρικό κινεζικό σεντάν των 10.000 ευρώ
Τάφος το ηλεκτρικό κινεζικό σεντάν των 10.000 ευρώ …
Γιατί αυτό το VW Golf πωλείται 79.300 ευρώ;
Γιατί αυτό το VW Golf πωλείται 79.300 ευρώ;
Fiat Uno Turbo σε τιμή που... τουρμπίζει!
Fiat Uno Turbo σε τιμή που... τουρμπίζει!
Ποιο ιαπωνικό VW ήταν αποτυχία;
Ποιο ιαπωνικό VW ήταν αποτυχία;
Τετρακίνητο και τουλάχιστον 261 ίππων το GR Corolla
Τετρακίνητο και τουλάχιστον 261 ίππων το GR Corolla …
Η Kia αποκάλυψε τη νέα στρατηγική της
Η Kia αποκάλυψε τη νέα στρατηγική της
Ήρθε το 1.400άρι CUPRA Leon e-Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ακριβό και οικονομικό Renault Captur
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Audi Q2 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Nissan Micra 1.0 IG-T 92 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Peugeot 3008 με πολλές αλλαγές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ισχυρό και ακριβό VW T-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμα τα Golf GTI, GTD, GTE και eHybrid (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Suzuki Jimny LCV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Dacia Duster με νέο turbo κινητήρα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο οικογενειακό ηλεκτρικό VW
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Fiat Panda Sport, City Life, City Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η ντίζελ ηλεκτρική Mercedes GLC 300 de
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων