H Lamborghini φορτσάρει για συνθετικά καύσιμα

Όσοι κατασκευαστές δηλώνουν πιστοί στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, αρνούμενοι τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας, προσπαθούν να βρουν τρόπους ώστε η Μ.Ε.Κ. να επιβιώσει πέρα από το 2035. Η Lamborghini ανήκει σε αυτό το τόσο μικρό κλαμπ, ποντάροντας στα συνθετικά καύσιμα για τη συνέχιση των θερμικών μοτέρ.

Σε συνέντευξη του διευθυντή της ιταλικής εταιρίας στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, Francesco Scardaoni, αποσαφηνίστηκε η πορεία για τους μελλοντικούς κινητήρες της Sant’Agata: «Κρατάμε την πόρτα ανοιχτή για σύνολα εσωτερικής καύσης με συνθετικό καύσιμο. Έτσι, το ιδανικό σενάριο θα είναι να έχουμε τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα –όπως το τέταρτο μοντέλο που θα παρουσιάσουμε το 2028– και τα καθαρόαιμα μοντέλα, πιθανώς με θερμικά μοτέρ που θα λειτουργούν με συνθετικά καύσιμα. Κατ’ αυτό τον τρόπο θα διατηρήσουμε ανόθευτο το DNA των υπεραυτοκινήτων μας, την οδηγησιμότητα που προσφέρει μια Μ.Ε.Κ. και το συναίσθημα μιας super sport κατασκευής».

Ο Scardaoni πρόσθεσε ότι η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία μόλις πρόσφατα ξεκίνησε το έργο και εργάζεται μαζί με μια εταιρεία πετρελαίου. Παρόλα αυτά, το πρόγραμμα της Lamborghini είναι διαφορετικό από εκείνο που δουλεύει η Porsche: «Τρέχουμε σε παράλληλο μονοπάτι αυτή τη στιγμή. Επενδύουμε στο δικό μας εγχείρημα για τα συνθετικά καύσιμα, όπως και η Porsche στο δικό της… Θέλαμε να έχουμε τον δικό μας τρόπο να σχεδιάσουμε και να αναπτύξουμε αυτόν τον πιθανό τρόπο επιβίωσης των βενζινοκινητήρων. Αλλά μόλις ξεκινήσαμε, άρα είμαστε ακόμα μακριά. Η Porsche έχει προχωρήσει πολύ περισσότερο».

Οι Ιταλοί πιστεύουν πως ο ήχος του κινητήρα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του χαρακτήρα σε ένα αυτοκίνητο, οπότε θεωρούν επιβεβλημένη την παρουσία θερμικών συνόλων στα μοντέλα τους, έστω σε υβριδική μορφή: «Η ομορφιά του να έχεις ένα υβριδικό σύστημα είναι ότι διατηρείς τον ήχο του κινητήρα. Αυτός ήταν και ο λόγος που ξεκινήσαμε την εξέλιξη τόσο υβριδικών συνόλων, όσο και συνθετικών καυσίμων. Ό,τι απαιτείται για να μείνει ο ήχος της μηχανής ζωντανός».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σε δημοπρασία αυτοκίνητα από 300 ευρώ (λίστα)
Σε δημοπρασία αυτοκίνητα από 300 ευρώ (λίστα)
Πως είναι το Αεροδρόμιο του Ελληνικού σήμερα;
Πως είναι το Αεροδρόμιο του Ελληνικού σήμερα; …
Μεγάλη μείωση τιμής στο φυσικό αέριο κίνησης
Μεγάλη μείωση τιμής στο φυσικό αέριο κίνησης …
Θανατηφόρο τροχαίο στην Κορίνθου – Πατρών (+video)
Θανατηφόρο τροχαίο στην Κορίνθου – Πατρών (+video) …
Ταξίδεψε 10.000 χλμ. για Ferrari κι αυτή πήρε φωτιά (+video)
Ταξίδεψε 10.000 χλμ. για Ferrari κι αυτή πήρε φωτιά (+video) …
Τα καλύτερα και χειρότερα αυτοκίνητα σε αξιοπιστία
Τα καλύτερα και χειρότερα αυτοκίνητα σε αξιοπιστία …
Οδηγείστε τώρα τη συναρπαστική Ford Mustang
Οδηγείστε τώρα τη συναρπαστική Ford Mustang
Bugatti: «Δεν ξεπουλιόμαστε για τα SUV»
Bugatti: «Δεν ξεπουλιόμαστε για τα SUV»
Θεάρεστη δημοπρασία για τους λάτρεις των JDM
Θεάρεστη δημοπρασία για τους λάτρεις των JDM
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε με δώρα το Skoda Enyaq Coupe iV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Jeep Compass 4xe Business ειδικά για leasing
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή στην Ελλάδα του Kia EV6 GT των 585 ίππων
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Ioniq 5 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου Toyota RAV4
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Nissan X-Trail
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Juke 1.6 Hybrid 145 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των αναβαθμισμένων Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store