Η Hyundai έβγαλε το… λάδι στο νέο Tucson

220

Η αντίστροφη μέτρηση για την αποκάλυψη του εντελώς νέου Hyundai Tucson έχει ξεκινήσει, αφού θα πραγματοποιηθεί στις 15 Σεπτεμβρίου. Προς το παρόν ο κορεατικός κολοσσός έχει δημοσιεύσει μια φωτογραφία από το εντυπωσιακό εμπρός τμήμα του αμαξώματός του, ενώ τώρα μας δίνει πληροφορίες για τα εξαντλητικά τεστ που του έχει κάνει.

Δείτε ακόμα: Οι επιδόσεις του νέου Hyundai Kona 1.6 T-GDi 198 PS

Το νέο, τέταρτης γενιάς Tucson ολοκλήρωσε τα τελευταία στάδια των δοκιμών και διασφάλισης ποιότητας, ύστερα από μια εντατική περίοδο ανάπτυξης στα δοκιμαστικά κέντρα και στους δρόμους πολλών χωρών. Τα τελευταία του χιλιόμετρα έγιναν στην Τσεχία και στην Αυστρία, πριν την έναρξη αγοράς του. Άλλωστε η ποιότητα και η αξιοπιστία αποτελούν προτεραιότητα για την Hyundai, όπως άλλωστε έχει αποδειχτεί και από τις έρευνες ικανοποίησης κατόχων, όπου πάντα βρίσκεται ψηλά στην κατάταξη.

«Η Hyundai έχει δεσμευτεί να παράγει οχήματα υψηλής ποιότητας. Αυτό ενσωματώνεται επίσης στο κορυφαίο πακέτο πενταετούς εγγύησης απεριορίστων χιλιομέτρων, το οποίο προσφέρει σιγουριά στους πελάτες», δήλωσε ο Andreas-Christoph Hofmann, Αντιπρόεδρος Marketing και Product της Hyundai Motor Europe. «Χάρη στις εκτενείς δοκιμές του ολοκαίνουργιου Tucson πριν από την εισαγωγή του στην αγορά, οι πελάτες μπορούν να αισθάνονται σίγουροι ότι επιλέγουν ένα αυτοκίνητο που είναι ένα από τα καλύτερα σε αρχική και μακροπρόθεσμη ποιότητα.»

Δείτε ακόμα: Το νέο Hyundai Tucson θα «βγάλει μάτια» (+video)

Οι μηχανικοί και δοκιμαστές της Hyundai υπέβαλαν σε διάφορες δύσκολες δοκιμασίες τα πρωτότυπα Tucson, όπως είναι σε υψηλές ταχύτητες και υπό συνεχή πίεση στην πίστα του Nürburgring, σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες στην Σουηδία και στις Άλπεις με τρέιλερ, αλλά και στη Νότια Ισπανία σε πού ζεστές συνθήκες. Στην Τσεχία δοκιμάστηκε υπό διαφορετικές συνθήκες η αποτελεσματικότητα της τετρακίνησης, η κατανομή της ροπής και η αντοχές του συμπλέκτη. Με τους δύο τροχούς στο έδαφος και τους άλλους δύο να αιωρούνται, οι μηχανικοί επαλήθευσαν την ακαμψία της δομής του αμαξώματος, αφού οι πόρτες έκλειναν χωρίς πρόβλημα.

Επιπλέον, το νέο Tucson δοκιμάστηκε περνώντας μέσα από νερά βάθους έως και 30 εκατοστών, ενώ εξετάστηκαν τα συστήματα Autohold και το Downhill Brake Control σε λόφους με κλίση μεταξύ 30% και 45%.

Με περισσότερες από 7 εκατομμύρια μονάδες να έχουν πωληθεί από το 2004 που κυκλοφόρησε (1,4 εκ. από αυτές στην Ευρώπη), το Tucson είναι το best seller της Hyundai. Η παραγωγή του για τις ευρωπαϊκές αγορές θα πραγματοποιηθεί στο εργοστάσιο Hyundai Motor Manufacturing Czech (HMMC) στο Νοσοβίτσε της Τσεχίας.

Δείτε ακόμα: Μοσχοπουλάει με τέτοια τιμή το νέο Hyundai Accent