Η μοναδική BMW M8 E31 επιστρέφει στη δράση!

Η νέα 8άρα μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, αλλά σαν την αρχική δεν έχει. Ένα από τα πιο διαχρονικά σχήματα της δεκαετίας του 90 και από τις πιο ποθητές BMW όλων των εποχών, ειδικά στην σπάνια έκδοση 850 CSi. Ό,τι πλησιέστερο είδαμε σε M8 παραγωγής, πριν τον ερχομό της σημερινής. Οι Βαυαροί, όμως, είχαν έναν μοναδικό άσο στο μανίκι τους. Αλλά, δυστυχώς για όλους, τόσο κρυμμένο που χρειάστηκαν 30 ολόκληρα χρόνια για να επιστρέψει στη δράση.

Η M8 E31 παρουσιάστηκε στα τέλη του 1990, κατασκευασμένη από μια χούφτα μηχανικούς του M Division. Ως βάση χρησιμοποιήθηκε η 850 CSi, αλλά εδώ δεν υπήρχαν συντηρητικά στη συνταγή. Νέος προφυλακτήρας μπροστά, φαρδύτερο αμάξωμα με αεραγωγούς πίσω, κατάργηση των pop up φωτιστικών σωμάτων, ανθρακονημάτινοι τροχοί (πριν γίνουν μόδα) και καθίσματα, μαζί με έναν κινητήρας στο μηχανοστάσιο, που αργότερα αποτέλεσε τη βάση για τον αντίστοιχο της McLaren F1! Εδώ μάλιστα, η απόδοση ήταν ακόμα υψηλότερη. Αντί των 627 ίππων, που έμεινε στην Ιστορία μέσω του βρετανικού supercar, κάτω από το καπό της M8 απέδιδε 640 άλογα! Να διευκρινίσουμε πως δεν πρόκειται για το ίδιο μοτέρ, καθότι αυτό της F1 αποτέλεσε ριζικά ανασχεδιασμένη εκδοχή του S70 (S70/2 ο κωδικός του μοτέρ της McLaren).

Κόφτης δεν υπήρχε, κάτι που σήμαινε πως η M8 μπορούσε να ξεπεράσει τα 320 χλμ./ώρα. Αν κυκλοφορούσε, θα μιλούσαμε για την ισχυρότερη BMW όλων των εποχών μέχρι σήμερα. Τα κεντρικά στο Μόναχο, όμως, απέρριψαν το project καθώς διέκριναν πως δεν υπήρχε το απαραίτητο αγοραστικό κοινό για μια 8άρα 320 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο οδηγήθηκε στο μουσείο της εταιρίας και βγήκε από αυτό, μόνο μία φορά: το 2012, σε ένα show ιστορικών αυτοκινήτων. Από το 1990 μέχρι σήμερα, η M8 παρέμενε καθηλωμένη σε προθήκη. Η αγάπη των μηχανικών για αυτή, ωστόσο, παρέμεινε άσβεστη.

Για αυτό και υπεβλήθη σε ολοκληρωμένη διαδικασία αναπαλαίωσης, γενόμενη κυριολεκτικά καινούργια! Η αρχέγονη M8 είναι πλέον και πάλι έτοιμη, να σκορπίσει ρίγη στο πάτημα του δεξιού της πεντάλ. Όπως αναφέρει η BMW, το κατακόκκινο super coupe είναι σε πλήρως λειτουργική κατάσταση και θα βγει στο δρόμο, μόλις οι καιρικές συνθήκες το επιτρέψουν. Υπάρχει άνθρωπος που δεν ανυπομονεί;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γνωρίζετε τι σημαίνει το όνομα Dacia;
Γνωρίζετε τι σημαίνει το όνομα Dacia;
Ηλεκτρικό ντεμαράζ από τη Mazda μέχρι το 2025
Ηλεκτρικό ντεμαράζ από τη Mazda μέχρι το 2025
Ποιο SUV είναι διαμάντι σε αξιοπιστία;
Ποιο SUV είναι διαμάντι σε αξιοπιστία;
McLaren F1 θα «πιάσει» πάνω από 12,5 εκατ. ευρώ!
McLaren F1 θα «πιάσει» πάνω από 12,5 εκατ. ευρώ!
Η Porsche διέλυσε το ρεκόρ της Audi στα SUV (+video)
Η Porsche διέλυσε το ρεκόρ της Audi στα SUV (+video)
Το φθηνότερο CNG στην Ευρώπη των 9.265 ευρώ
Το φθηνότερο CNG στην Ευρώπη των 9.265 ευρώ
Μάστιγα η κούραση κατά την οδήγηση
Μάστιγα η κούραση κατά την οδήγηση
Σε ποια χώρα «οργώνει» εμπορικά η Mercedes G-Class;
Σε ποια χώρα «οργώνει» εμπορικά η Mercedes G-Class;
Aθάνατο Toyota Land Cruiser με 1 εκ. χλμ. σε τιμή Yaris
Aθάνατο Toyota Land Cruiser με 1 εκ. χλμ. σε τιμή Yaris
Ήρθε το νέο διαμάντι των plug-in hybrid SUV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις VW ID.3 και ID.4 σε τιμές ντίζελ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το απόλυτο Τζιπ με 3,5 λτ. κατανάλωση
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο υβριδικό Suzuki Swace. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota Yaris Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota RAV4 των 306 PS στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των κορυφαίων 4κίνητων Mercedes EQA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store