Κεντρομήχανο το επόμενο Nissan GT-R;

Είναι γεγονός εδώ και καιρό, πως οι κατασκευαστές αφήνουν τις πεπατημένες που τις γνωρίζουν καλά και καινοτομούν με τα νέα τους μοντέλα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η νέα BMW Σειρά 1 που εγκατέλειψε την πίσω κίνηση και πλέον είναι προσθιοκίνητη.

Περνώντας σε πιο supercar παραδείγματα, σαφώς και δεν μπορούμε να παραλείψουμε την νέα Chevrolet Corvette Stingray, που πλέον είναι κεντρομήχανη! Παράδειγμα που ενδεχομένως να ακολουθήσουν κι άλλοι κατασκευαστές, αρχής γενομένης με το Nissan GT-R όταν κυκλοφορήσει η νέα του γενιά.

Δείτε ακόμα: Toyota Celica GT-Four «κονιορτοποιεί» Nissan GT-R (+video)

Μην ξεχνάμε άλλωστε πως το Nissan GT-R είναι το μοντέλο εκείνο το οποίο αποθέωσε τη διάταξη με τον κινητήρα εμπρός. Ένα μοντέλο που κυκλοφόρησε πριν δώδεκα χρόνια και μέχρι και σήμερα είναι σημείο αναφοράς για την κατηγορία του. Το φανατικό κοινό του, επιζητά διακαώς τον διάδοχό του, αλλά η Nissan δεν έχει δώσει το παραμικρό επίσημο στοιχείο. Με τα σενάρια να είναι πολλά και διάφορα η εταιρεία J.B. Cars έδωσε μερικά σκίτσα του μελλοντικού GT-R, αλλά έχει μια σημαντική ειδοποιό διαφορά: οι σχεδιαστές το έχουν φανταστεί κεντρομήχανο, ακολουθώντας το παράδειγμα της Chevrolet. Το υπάρχον μοντέλο διαθέτει ένα σχετικά ψηλό αμάξωμα για την κατηγορία που ανήκει, κάτι στο οποίο στάθηκαν οι σχεδιαστές και λόγω της κεντρομήχανης διάταξης η γραμμή οροφής είναι αρκετά πιο χαμηλή.

Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει το Nissan GT-R 50th Anniversary Edition;

Επιπρόσθετα οι πόρτες του Nissan GT-R έχουν επανασχεδιαστεί, ώστε να επιτρέπουν την απρόσκοπτη ροή του αέρα για την ψύξη του κινητήρα μέσω των αεραγωγών που είναι τοποθετημένοι στα πίσω φτερά, με τα γνώριμα φωτιστικά σώματα του υπάρχοντος μοντέλου να έχουν διατηρηθεί, ενώ έχει τοποθετηθεί και μια αεροτομή. Όμως η καλύτερη αλλαγή είναι οι τετραπλές απολήξεις των εξατμίσεων, οι οποίες είναι εμπνευσμένες από αυτές της νέας Corvette.

Εσείς τι λέτε; Θα το προτιμούσατε κεντρομήχανο το νέο Nissan GT-R ή θα θέλατε να διατηρήσει την υπάρχουσα διάταξη;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γιατί σε κάποιες χώρες το τιμόνι είναι δεξιά;
Γιατί σε κάποιες χώρες το τιμόνι είναι δεξιά; …
Οι εκθαμβωτικές «ιπτάμενες» ζάντες της Rolls-Royce
Οι εκθαμβωτικές «ιπτάμενες» ζάντες της Rolls-Royce …
Το MG TF ετοιμάζεται για τη μεγάλη επιστροφή
Το MG TF ετοιμάζεται για τη μεγάλη επιστροφή
Πατροπαράδοτη Lambo Murcielago μας έχει «στο χέρι»
Πατροπαράδοτη Lambo Murcielago μας έχει «στο χέρι»
5.000 ευρώ για έναν συμπλέκτη ζήτησαν στη Σαντορίνη!
5.000 ευρώ για έναν συμπλέκτη ζήτησαν στη Σαντορίνη! …
Ο Koenigsegg πουλάει το GR Yaris του!
Ο Koenigsegg πουλάει το GR Yaris του!
Πανικός για το Citroen Ami Buggy!
Πανικός για το Citroen Ami Buggy!
Η Toyota Supra από την Alpina είναι όνειρο
Η Toyota Supra από την Alpina είναι όνειρο
Το πιστοποιημένο «τζιπάκι» που κατασκευάζεται στην Ελλάδα!
Το πιστοποιημένο «τζιπάκι» που κατασκευάζεται στην Ελλάδα! …
Ήρθαν τα VW ID.5 και ID.5 GTX (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota bZ4X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το πολυτάλαντο Dacia Jogger
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακόμα πιο ισοπεδωτικό το Jeep Wrangler 4xe
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα το φθηνότερο 7θέσιο Crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store