Lamborghini: «Προτεραιότητα η οδική συμπεριφορά»

Όποιος θυμάται τις Lamborghini πριν την Gallardo, φέρνει στο μυαλό του ταχύτατες κατασκευές στην ευθεία που τρομοκρατούσαν τους οδηγούς τους, όποτε ερχόταν στροφή. Η Murcielago άμβλυνε κάπως την κατάσταση και ετοίμασε το δρόμο για την πολύ πιο ολοκληρωμένη Aventador, που έφτασε στο σημείο να κάνει ρεκόρ όλων των εποχών στο Nurburgring, όπως και η Huracan (άσχετο που οι αμφότερες οι επιδόσεις καταρρίφθηκαν μετά).

Αυτό το status, του κρατήματος και της οδικής συμπεριφοράς έναντι της ευθείας, θα συνεχίσει να χαρακτηρίζει τους «Ταύρους» – και μάλιστα, σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό. Κατά τη διάρκεια παρουσίασης της Huracan STO, ο επικεφαλής της Lamborghini Asia Pacific, Francesco Scardaoni, δήλωσε πως η επιτάχυνση και η τελική ταχύτητα δεν συγκαταλέγονται στις πρώτες προτεραιότητες της Lamborghini. Και για αυτό, ευθύνεται η άφιξη των υβριδικών μονάδων. Αλλά όχι με την αρνητική έννοια, που αυτόματα φανταζόμαστε: «Η ηλεκτροποίηση των κινητηρίων συνόλων μας επιτρέπει να ασχοληθούμε λιγότερο με τον τομέα της επιτάχυνσης, καθώς τα υβριδικά μοτέρ προσφέρουν απίστευτα αποτελέσματα στο πάτημα του γκαζιού».

Συνέχισε δε, λέγοντας: «Αν μας ρωτούσατε πριν 10 χρόνια για τη σειρά προτεραιοτήτων μας, θα σας έλεγα τελική-επιτάχυνση-οδική συμπεριφορά, με αυτή τη σειρά. Μετά η τελική άλλαξε θέση με την επιτάχυνση, όμως πλέον οι ηλεκτροκινητήρες συνδράμουν τα μέγιστα σε αυτή». Η φίρμα από τη Sant’Agata έχει στρέψει την προσοχή της σε σκληροπυρηνικές εκδόσεις με προσανατολισμό την πίστα, όπως οι Aventador SVJ, Huracan Perfomante, Huracan STO, ενώ υπάρχει και η Sian. Εκδόσεις που εμφανίζουν παρόμοια νούμερα επιδόσεων με τις απλές, αλλά είναι πολύ ταχύτερες στην πίστα. Ο Scardaoni τεκμηριώνει την επιλογή της Lamborghini: «Αυτό που κάνει τη διαφορά πλέον, είναι η οδηγησιμότητα του αυτοκινήτου. Αν επιταχύνεις ταχύτατα, αλλά έχεις να κάνεις με ένα αυτοκίνητο βαρύ στο στρίψιμο και το κράτημα, δεν ευχαριστιέσαι την οδήγηση. Οπότε σίγουρα, τώρα πρώτη προτεραιότητα για εμάς είναι η οδική συμπεριφορά».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έρευνα: Πίσω οι Ιάπωνες στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Έρευνα: Πίσω οι Ιάπωνες στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα …
Το Hyundai Santa Cruz σε ρόλο... Baywatch!
Το Hyundai Santa Cruz σε ρόλο... Baywatch!
Πωλείται η Ferrari Enzo του Fernando Alonso
Πωλείται η Ferrari Enzo του Fernando Alonso
Να γιατί δεν αφήνουμε μπουκάλια στο αυτοκίνητο
Να γιατί δεν αφήνουμε μπουκάλια στο αυτοκίνητο …
Εντός διετίας το πολυαναμενόμενο pick up της Kia
Εντός διετίας το πολυαναμενόμενο pick up της Kia
Pagani: «Πολύ βαριά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για εμάς»
Pagani: «Πολύ βαριά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για εμάς» …
Επένδυση «μαμούθ» και 15 νέα ηλεκτρικά Kia
Επένδυση «μαμούθ» και 15 νέα ηλεκτρικά Kia
Υπερλούξ BMW 316i E30 με ούτε 4.000 χλμ.
Υπερλούξ BMW 316i E30 με ούτε 4.000 χλμ.
Άμεσα διαθέσιμο το Dacia Spring στην Ελλάδα
Άμεσα διαθέσιμο το Dacia Spring στην Ελλάδα
Ήρθε το νέο Mazda2 σε τιμές που συμφέρουν
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησαν Ελλάδα οι νέες BMW Σειρά 5 & i5 (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Citroen C4 X και ë-C4 X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ηλεκτρικό Nissan Townstar Combi (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 3. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW ID.3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το αναβαθμισμένο Mazda MX-5
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο τιμοκατάλογος του νέου VW Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ανανεωμένο Mazda CX-5 σε τιμή έκπληξη
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Volkswagen Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store