Lancia Delta και Martini επιστρέφουν στα ράλλυ!

Στο άκουσμα του ονόματος Lancia, ένα μοντέλο έρχεται αμέσως στο νου, όλων των «βενζινοαίματων». H Delta Integrale, ανεξαρτήτως έκδοσης, ισχύος, χρονολογίας και λοιπών στοιχείων. Η φουσκωμένη σιλουέτα, τα χαρακτηριστικά διπλά φανάρια, η σχεδόν κάθετη αεροτομή και οι 15άρες της Speedline είναι χαραγμένα στο μυαλό, ενώ η αγάπη για την Ιταλίδα αναζωπυρώνεται κάθε φορά που εμφανίζεται ένα άριστα διατηρημένο μοντέλο προς πώληση. Ειδικά όταν είναι ντυμένο στα χρώματα της Martini Racing.

Το αγωνιστικό αυτό livery είναι από τα πιο θρυλικά (για να μην πούμε το πιο θρυλικό) στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού, κοσμώντας ακόμα σήμερα αφίσες δωματίων (λιγότερο) και οθόνες κινητών ή υπολογιστών (πολύ περισσότερο). Πιο ταιριαστά χρώματα για την επιστροφή της Lancia Delta στον κόσμο των ράλλυ δεν μπορούσαν να υπάρξουν, εξ ου και οι νοσταλγικές (έως ιστορικές) εικόνες της Delta EVO-e RX στην τετραχρωμία λευκού-γαλάζιου-μπλε-κόκκινου. Η Ιταλίδα κάνει comeback στο χώρο που μεγαλούργησε, στα χεριά ενός άλλου μύθου του motorsport: του 9 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Sebastien Loeb.

Ο Γάλλος θα συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rallycross, κάνοντας και ο ίδιος την επιστροφή του εκεί έπειτα από 5 χρόνια απουσίας, οδηγώντας την Delta EVO-e RX της βρετανικής GCK Exclusiv-e. Η ηλεκτρική μετενσάρκωση της Delta HF Intregrale διαθέτει μπαταρία 100 kW και δυο ηλεκτροκινητήρες (έναν εμπρός, έναν πίσω), που κατασκευάζονται από την αυστριακή Kreisel Electric. Η συνδυαστική απόδοση ανέρχεται στους 690 ίππους και τα 880 Nm, επιτρέποντας την «εκτόξευση» στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 1,8 δλ.!

Πέρα από τη Martini Delta, που είναι και το αδιαφιλονίκητο φαβορί για την κατάκτηση του τίτλου -ιδίως από τη στιγμή που θα την οδηγεί ο Loeb (ο Guerlain Chicherit στο αριστερό μπάκετ της άλλης EVO e-RX- οι συμμετοχές στην ηλεκτρική εποχή Rallycrposs θα ανέλθουν στις 14. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται τα Skoda Fabia και SEAT Ibiza προηγούμενης γενιάς, ενώ θα πρέπει να αποσαφηνίσουμε πως δεν μιλάμε για εργοστασιακές συμμετοχές, καθώς όλα τα αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται από την Kreisel και ιδιωτικές ομάδες θα αναλαμβάνουν το σετάρισμά τους. Μικρή σημασία έχει βέβαια. Το μυαλό σταματά και μόνο στη συνύπαρξη Delta και Martini.

Get it on Google Play Download on the App Store