Με κουμπιά το εσωτερικό της βασικής Mercedes C-Class

Μια ματιά στα σύγχρονα εσωτερικά, και ειδικά αυτά των Mercedes, αρκεί για να παρομοιάσει την εικόνα με διαστημόπλοιο. Τεχνολογία, οθόνες παντού, εφαρμογές για το κάθε τι, φωνητικές εντολές/μέσω αφής ή χειρονομίας και μια εμμονική στάση κατά των διακοπτών, συνθέτουν το παζλ στις καμπίνες των περισσότερων νέων αυτοκινήτων. Η βασική έκδοση της νέας C-Class, έρχεται να κάνει αντίσταση.

Στην παρουσίαση της W206 είχαμε δει την εντυπωσιακή διαρρύθμιση του ταμπλό, με τις δυο οθόνες να κυριαρχούν. Μία 11,9 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, παρέα με την κάθετη των 12,3 ιντσών στο ταμπλό για τον χειρισμό του συστήματος πολυμέσων, με κλίση προς τον οδηγό. Αρχιτεκτονική παρόμοια με της S-Class, δείγμα του ότι η μεσαία Mercedes αντλεί έμπνευση από τη ναυαρχίδα της εταιρίας. Σε κατασκοπευτικές φωτογραφίες πριν το λανσάρισμά της, ωστόσο, εμφανίζονταν λήψεις από ένα ελαφρώς διαφορετικό. Πιο βασικό σε εκτέλεση, με μικρότερη οθόνη και φυσικούς διακόπτες. Αυτές οι λήψεις αφορούσαν τη βάση της γκάμας, που έχει τη μορφή της C180.

Στο διαμορφωτή της Mercedes Deutschland, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να φτιάξουν εικονικά την C-Class της αρεσκείας τους. Όποιος θέλει τη C180, βλέπει ένα αρκετά διαφορετικό ταμπλό από της C200. Η κεντρική οθόνη είναι μικρότερη, κατεβαίνοντας στις 9,5 ίντσες από τις 12,3, ενώ και η διαγώνιος του καντράν μειώνεται στις 10,25 ίντσες από τις 11,9. Ως αποτέλεσμα της μικρότερης οθόνης στο ταμπλό, τα χειριστήρια του κλιματισμού επιστρέφουν ως κουμπιά, καθότι δεν χωράνε πλέον ως αφής. Μια ευπρόσδεκτη και πρακτική αλλαγή, που ολοένα σπανίζει.

Για τους φανατικούς της τεχνολογίας, υπάρχει το ταμπλό-«κινηματογράφος» της EQS. Εκεί, η προαιρετική οθόνη MBUX Hyperscreen προσφέρει εντυπωσιακό εύρος 141 εκατοστών, ενώ η περιοχή που μπορούν να βιώσουν οι επιβάτες είναι 2.432,11 τετραγωνικά εκατοστά! 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Aventador που λατρεύει τον Μάικλ Τζόρνταν!
Η Aventador που λατρεύει τον Μάικλ Τζόρνταν!
Νέοι κινητήρες Honda VTEC με τεχνολογία iST!
Νέοι κινητήρες Honda VTEC με τεχνολογία iST!
Ούτε που ιδρώνει το Koenigsegg Jesko στην πίστα
Ούτε που ιδρώνει το Koenigsegg Jesko στην πίστα
Μεγάλη συνεργασία Honda & Google!
Μεγάλη συνεργασία Honda & Google!
Πάρτι εκατομμυρίων με Bugatti Chiron Super Sport 300+
Πάρτι εκατομμυρίων με Bugatti Chiron Super Sport 300+
AMG: «Ο V8 έχει τουλάχιστον μια δεκαετία ζωής ακόμα»
AMG: «Ο V8 έχει τουλάχιστον μια δεκαετία ζωής ακόμα» …
Οι JDM αμαξάρες του αμερικανικού ΟΔΔΥ
Οι JDM αμαξάρες του αμερικανικού ΟΔΔΥ
Όταν το Yugo έγινε κινηματογραφικός αστέρας (+video)
Όταν το Yugo έγινε κινηματογραφικός αστέρας (+video) …
Ετοιμάζεται Toyota Prius με κινητήρα υδρογόνου;
Ετοιμάζεται Toyota Prius με κινητήρα υδρογόνου;
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store