Με κουμπιά το εσωτερικό της βασικής Mercedes C-Class

Μια ματιά στα σύγχρονα εσωτερικά, και ειδικά αυτά των Mercedes, αρκεί για να παρομοιάσει την εικόνα με διαστημόπλοιο. Τεχνολογία, οθόνες παντού, εφαρμογές για το κάθε τι, φωνητικές εντολές/μέσω αφής ή χειρονομίας και μια εμμονική στάση κατά των διακοπτών, συνθέτουν το παζλ στις καμπίνες των περισσότερων νέων αυτοκινήτων. Η βασική έκδοση της νέας C-Class, έρχεται να κάνει αντίσταση.

Στην παρουσίαση της W206 είχαμε δει την εντυπωσιακή διαρρύθμιση του ταμπλό, με τις δυο οθόνες να κυριαρχούν. Μία 11,9 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, παρέα με την κάθετη των 12,3 ιντσών στο ταμπλό για τον χειρισμό του συστήματος πολυμέσων, με κλίση προς τον οδηγό. Αρχιτεκτονική παρόμοια με της S-Class, δείγμα του ότι η μεσαία Mercedes αντλεί έμπνευση από τη ναυαρχίδα της εταιρίας. Σε κατασκοπευτικές φωτογραφίες πριν το λανσάρισμά της, ωστόσο, εμφανίζονταν λήψεις από ένα ελαφρώς διαφορετικό. Πιο βασικό σε εκτέλεση, με μικρότερη οθόνη και φυσικούς διακόπτες. Αυτές οι λήψεις αφορούσαν τη βάση της γκάμας, που έχει τη μορφή της C180.

Στο διαμορφωτή της Mercedes Deutschland, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να φτιάξουν εικονικά την C-Class της αρεσκείας τους. Όποιος θέλει τη C180, βλέπει ένα αρκετά διαφορετικό ταμπλό από της C200. Η κεντρική οθόνη είναι μικρότερη, κατεβαίνοντας στις 9,5 ίντσες από τις 12,3, ενώ και η διαγώνιος του καντράν μειώνεται στις 10,25 ίντσες από τις 11,9. Ως αποτέλεσμα της μικρότερης οθόνης στο ταμπλό, τα χειριστήρια του κλιματισμού επιστρέφουν ως κουμπιά, καθότι δεν χωράνε πλέον ως αφής. Μια ευπρόσδεκτη και πρακτική αλλαγή, που ολοένα σπανίζει.

Για τους φανατικούς της τεχνολογίας, υπάρχει το ταμπλό-«κινηματογράφος» της EQS. Εκεί, η προαιρετική οθόνη MBUX Hyperscreen προσφέρει εντυπωσιακό εύρος 141 εκατοστών, ενώ η περιοχή που μπορούν να βιώσουν οι επιβάτες είναι 2.432,11 τετραγωνικά εκατοστά! 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Φτερό» στον τάρανδο η BMW XM (+video)
«Φτερό» στον τάρανδο η BMW XM (+video)
Έρχεται νέο GR Yaris με 300 άλογα και 8άρι αυτόματο
Έρχεται νέο GR Yaris με 300 άλογα και 8άρι αυτόματο …
Alfa Romeo: «Πάμε για ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων»
Alfa Romeo: «Πάμε για ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων»
«Καρφωτές» οι πωλήσεις των χειροκίνητων κιβωτίων
«Καρφωτές» οι πωλήσεις των χειροκίνητων κιβωτίων …
Σκοτεινή LaFerrari κάνει τα ευρώ «κομφετί»
Σκοτεινή LaFerrari κάνει τα ευρώ «κομφετί»
Πόσο λείπει το σεντάν VW Passat;
Πόσο λείπει το σεντάν VW Passat;
Το 6τροχο plug-in Ford Ranger με ρίζες McLaren
Το 6τροχο plug-in Ford Ranger με ρίζες McLaren
Lancia Delta Martini μας μεθάει με τα κάλλη της
Lancia Delta Martini μας μεθάει με τα κάλλη της
Κυριλέ «σκαπανέας» το νέο Lexus GX (+video)
Κυριλέ «σκαπανέας» το νέο Lexus GX (+video)
Οι τιμές του πληθωρικού Hyundai Ioniq 6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store