Μια Alfa Romeo Giulia QV έτοιμη για κούπες!

Οι Alfisti και γενικότερα το petrolhead κοινό, δεν χρειάζονται ιδιαίτερο λόγο για να απολαύσουν την Alfa Romeo Giulia QV. Οι Ιταλοί πάντως φροντίζουν να διατηρούν τη φλόγα ζωντανή, καθώς μετά τις συγκλονιστικές GTA και GTAm, αλλά και την ανανεωμένη Quadrifoglio Verde, μας παρουσιάζουν την πιο «καθαρόαιμη» όλων.

H Giulia QV N24 μας έρχεται από την Lanza Motorsport και θα συμμετάσχει στις 24 Ώρες του Nurburgring, που μετατέθηκε για τον προσεχή Σεπτέμβρη (κανονικά διοργανώνεται Μάιο, αλλά φέτος δεν θα μπορούσε να τη γλιτώσει από τον κορωνοϊό). Η ομάδα που θα την τρέξει είναι η Scuderia del Portello και 4 οδηγοί θα αλλάζουν βάρδιες στο αριστερό μπάκετ, κατά τη διάρκεια του 24ωρου μαραθωνίου: οι Mauro Simoncini, Ugo Vicenzi, Alberto Carobbio και Bruno Barbaro.

Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνουν οι Alfa Romeo Giulia GTA και GTAm;

Ο Simoncini ειδικότερα, αποτελεί το σημαίνον πρόσωπο του project. Όχι μόνο του ανήκει το αυτοκίνητο και ολόκληρη η συμμετοχή στον αγώνα αντοχής του Nurburgring ήταν δική του ιδέα, αλλά είχε τρέξει στον ίδιο αγώνα 20 χρόνια πριν, πίσω από το τιμόνι μιας 155 V6

Πίσω στο σήμερα και την Giulia, η οποία είναι απαλλαγμένη από κάθε τι πολιτικό και στοιχείο άνεσης, έχοντας πλέον roll cage και ένα αγωνιστικό μπάκετ στο εσωτερικό. Το βάρος έχει μειωθεί κατά 200 κιλά, φτάνοντας συνολικά τα 1.400. Πολλά πάνελ του αμαξώματος, όπως πόρτες και καπό, είναι από ανθρακονήματα, ενώ το ίδιο υλικό συνθέτει την εντυπωσιακή και ρυθμιζόμενη αεροτομή, που είναι και η ειδοποιός διαφορά σε σχέση με την έκδοση παραγωγής – μαζί με τα χρώματα της Scuderia del Portello.

Ο 2.9 twinturbo V6 παρουσιάζει μια μικρή αύξηση στην ισχύ, φτάνοντας τους 520 ίππους (από 510). Η ροπή παραμένει στα 600 Nm και το κιβώτιο είναι το ίδιο 8άρι αυτόματο, που συναντάμε στην κανονική QV. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται πλέον σε 3,2 δλ.(από 3,7), όμως για την τελική ταχύτητα δεν υπάρχει ενημέρωση. Κανονικά, η QV φτάνει μέχρι τα 307 χλμ./ώρα.

Δείτε ακόμα: Όταν η 156 GTA τα έβαζε με το Nissan Skyline (+video)

Η εν λόγω Giulia θα διαγωνιστεί στην κατηγορία των αγωνιστικών παραγωγής (κάτι σαν το Group N στα ράλλυ) και οι Ιταλοί ευελπιστούν πρωτίστως να τερματίσουν, με την όσο το δυνατόν υψηλότερη θέση στο βάθρο να αποτελεί τον αμέσως επόμενο στόχο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νομικοί μπελάδες για το «Wrangler» της Mahindra
Νομικοί μπελάδες για το «Wrangler» της Mahindra
Η Ferrari Testarossa επιστρέφει ισχυρότερη από ποτέ
Η Ferrari Testarossa επιστρέφει ισχυρότερη από ποτέ
Πωλείται σπάνιο Nissan Skyline R34 με 10 χλμ.!
Πωλείται σπάνιο Nissan Skyline R34 με 10 χλμ.!
Χιλιομετροφάγο Toyota Avensis με 3.150.214 χλμ.!
Χιλιομετροφάγο Toyota Avensis με 3.150.214 χλμ.!
Έτσι θα ακούγεται η ηλεκτρική BMW M (+video)
Έτσι θα ακούγεται η ηλεκτρική BMW M (+video)
Πόσο κάνει η αγορά και ενοικίαση τροχόσπιτου;
Πόσο κάνει η αγορά και ενοικίαση τροχόσπιτου; …
Πλήρωσε για να βάλει σκουριά στο αυτοκίνητό του!
Πλήρωσε για να βάλει σκουριά στο αυτοκίνητό του! …
Πωλείται «άσος» Peugeot 206 WRC
Πωλείται «άσος» Peugeot 206 WRC
Γιαγιά ετών 87 με Nissan 200SX!
Γιαγιά ετών 87 με Nissan 200SX!
Οι τιμές των κορυφαίων 4κίνητων Mercedes EQA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Jeep Compass στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai που καίει 1,38 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η πιο ακριβή BMW των 253.200 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes C-Class. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του pickup Jeep Gladiator στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Toyota C-HR GR Sport. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Ford Mustang Mach-E στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το καυτό Hyundai Kona N Line. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store