Νέο Hyundai i10 με χώρους και οικονομία στο ζενίθ!

81

To ολοκαίνουργιο Hyundai i10 ανατρέπει όλα τα δεδομένα της κατηγορίας και ανεβάζει ψηλά τον πήχη σε πολλούς τομείς. Δύο από τους πιο βασικούς που αναλύουμε παρακάτω, είναι οι διαθέσιμοι χώροι και η κατανάλωση καυσίμου.

Δείτε ακόμα: Ποιες πρωτιές είχε το Hyundai Excel; (+videos)

Πλατύτερο κατά 20 χλστ. και με χαμηλότερη κατά 20 χλστ. οροφή από τον προκάτοχό του, βελτιώνει τον αεροδυναμικό συντελεστή του στο 0,31, γεγονός που μόνο ευεργετικά οφέλη έχει. Επιπλέον, χάρη στο μακρύτερο κατά 40 χλστ. μεταξόνιο, το νέο Hyundai i10 προσφέρει επιπλέον άνεση χώρου επιβατών, βελτιωμένη σταθερότητα και ποιότητα κύλισης ανώτερης κατηγορίας.

Με πέντε θέσεις επιβατών, αυξημένη πρακτικότητα χάρη στον επιπλέον ανοικτό χώρο αποθήκευσης πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού, αλλά και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, με χειρισμό από τον οδηγό –χαρακτηριστικό σπάνιο στην κατηγορία, καθώς πολλά αυτοκίνητα πόλης έχουν πίσω παράθυρα ελάχιστα είναι ανοιγόμενα χειροκίνητα.

Δείτε ακόμα: Θυμάστε το κουπέ – κάμπριο Hyundai Coupe;

Πρόσθετα, το νέο Hyundai i10 διαθέτει το μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο της κατηγορίας του (252 λίτρα) – δηλαδή ακόμη και 50% μεγαλύτερο χώρο σε σχέση με άλλα δημοφιλή αυτοκίνητα πόλης- ενώ για πρώτη φορά υπάρχει επιλογή διπλού δαπέδου για κρυφό αποθηκευτικό χώρο. Αξιοσημείωτο είναι ότι ακόμη και επώνυμα δίδυμα παιδικά καροτσάκια μπορούν να χωρέσουν στον αποθηκευτικό χώρο του Hyundai i10 χωρίς να διπλώσουν οι πλάτες των καθισμάτων.

Στον τομέα της οικονομίας καυσίμου, το νέο Hyundai i10 διαθέτει μειωμένη κατά 15% την κατανάλωση και τις εκπομπές καυσαερίων με το μηχανικό κιβώτιο και κατά 20% με το νέο αυτόματο κιβώτιο, με μέση κατανάλωση 4,5 – 4,7 λτ./100 χλμ., χάρη:

Δείτε ακόμα: Έτσι θα είναι το πολυαναμενόμενο Hyundai Kona N

• στο στάνταρ νέο σύστημα ανάκτησης ενέργειας Energy Regeneration System που συλλέγει κινητική ενέργεια από το φρενάρισμα και την επαναξιοποιεί στις ηλεκτρικές λειτουργίες του αυτοκινήτου, ξεκουράζοντας τον κινητήρα.

• στο στάνταρ σύστημα Idle Stop and Go (ISG), που συντελεί στην εξοικονόμηση καυσίμου και τη μείωση εκπομπών καυσαερίου ιδιαίτερα σε αστικές περιοχές, σβήνοντας αυτόματα τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε στάση.

Δείτε ακόμα: Ριζικά ανανεωμένο το Hyundai Santa Fe (+video)

Το νέο Hyundai i10 διαθέτει επιλογή ανάμεσα σε 5τάχυτο κιβώτιο μηχανικό είτε αυτόματων αλλαγών σχέσεων (AMT), σε συνδυασμό με δύο διαθέσιμους κινητήρες:

  • έναν 3κύλινδρο MPi 1.0 λτ. με 67 ίππους και ροπή 96 Nm
  • έναν ισχυρότερο 16βάλβιδο MPi 1.2 λτ. με 84 ίππους και ροπή 118 Nm.

Οι δύο κινητήρες του νέου Hyundai i10 είναι κορυφαίας αξιοπιστίας, κατασκευασμένοι εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, διαθέτουν καδένα μετάδοσης χρονισμού και βεβαίως την κορυφαία εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών ακόμη και για εκατομμύρια χιλιόμετρα.

Δείτε ακόμα: Nissan Juke 1.0 DIG-T vs Hyundai Kona 1.0 T-GDi