Ουτοπική Lancia Delta S4 δίνει τροφή για ελπίδα

Στο άκουσμα του ονόματος Lancia, ένα μοντέλο έρχεται αμέσως στο νου, όλων των «βενζινοαίματων». H Delta Integrale, ανεξαρτήτως έκδοσης, ισχύος, χρονολογίας και λοιπών στοιχείων. Η φουσκωμένη σιλουέτα, τα χαρακτηριστικά διπλά φανάρια, η σχεδόν κάθετη αεροτομή και οι 15άρες της Speedline έχουν χαραχτεί ανεξίτηλα στο μυαλό.

Η είδηση πως το νεοσυσταθέν Stellantis Group όχι μόνο δεν θα αφήσει τη θρυλική φίρμα στη μοίρα της, αλλά θα την περιλάβει στις premium μάρκες του μας γέμισε ελπίδες. Οι ψηφιακές απεικονίσεις του Sebastiano Ciarcia για μια Delta S4 του μέλλοντος, μας πλημμύρισαν όνειρα. Τα renderings του Ιταλού digital designer είναι συνέχεια αυτών που είχαμε δει πριν μερικούς μήνες και αφορούσαν την έκδοση παραγωγής μιας μελλοντικής S4. Σήμερα έχουμε τον ψηφιακό συνεχιστή του μύθου: την αγωνιστική Delta S4 στα χρώματα της Martini, όπως ακριβώς η αυθεντική των 80’s που πρόλαβε να αγωνιστεί σε 12 αγώνες του Group B, πριν αυτό καταργηθεί, κατακτώντας 5 νίκες.

Τα renderings είναι προσεγμένα μέχρι τελευταίας λεπτομέρειας, από τα χαρακτηριστικά αεροδυναμικά καλύμματα στις ζάντες και τους πλευρικούς αεραγωγούς, μέχρι την τοποθέτηση του κινητήρα στο κέντρο και τη σχεδόν κάθετη αεροτομή οροφής. Η πραγματική Delta S4 είχε έναν twincharged (τούρμπο και κομπρέσορα, πολύ πριν τον TSI) τετρακύλινδρο 1.759 κ.εκ., απόδοσης 450-500 ίππων. Σε δοκιμές του 1985 πάντως, οι Ιταλοί είχαν καταφέρει να δουν το εξωσυμπαντικό νούμερο των 1.014 ίππων με πίεση 5 bar! Φυσικά αυτή η εκδοχή του πρωτοποριακού μοτέρ δεν μπόρεσε να συμμετάσχει ποτέ σε αγώνα, λόγω κανονισμών, ενώ η κορυφαία μορφή της S4 –η καινοτόμος και υπερ-προηγμένη για την εποχή ECV– ήταν έτοιμη, αλλά δεν πρόλαβε να πατήσει σε ειδική, λόγω κατάργησης του Group B.

Σε έναν ιδανικό κόσμο, το αυτοκίνητο που θαυμάζουμε στις φωτογραφίες θα μπορούσε να σημάνει την επιστροφή της Lancia στο WRC. Τα όνειρα δεν χρεώνονται…

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πωλείται Yugo Cabrio του 1990 με 595 χιλιόμετρα!
Πωλείται Yugo Cabrio του 1990 με 595 χιλιόμετρα!
Έρχεται πανίσχυρο Hyundai Ioniq 5 N με 585 άλογα!
Έρχεται πανίσχυρο Hyundai Ioniq 5 N με 585 άλογα!
Το νέο Subaru WRX ξύνει την άσφαλτο ως STI
Το νέο Subaru WRX ξύνει την άσφαλτο ως STI
Προκλητική Alfa Romeo 8C ομορφαίνει τον κόσμο
Προκλητική Alfa Romeo 8C ομορφαίνει τον κόσμο
Lada Niva με 1.800άρη κινητήρα 122 ίππων
Lada Niva με 1.800άρη κινητήρα 122 ίππων
Μοναδικό διπλοκάμπινο Peugeot 505 Gruau
Μοναδικό διπλοκάμπινο Peugeot 505 Gruau
Πόσα άλογα κρατάει μια BMW M3 E92 με 245.000 χλμ.;
Πόσα άλογα κρατάει μια BMW M3 E92 με 245.000 χλμ.;
Γυαλιστερό Toyota Prius 18ετίας σαν να βγήκε χθες
Γυαλιστερό Toyota Prius 18ετίας σαν να βγήκε χθες
Χαλαρά το Tesla Model Y στον τάρανδο! (+video)
Χαλαρά το Tesla Model Y στον τάρανδο! (+video)
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store