Ποιο είναι το ακριβότερο VW των 105.000 ευρώ;

Volkswagen σημαίνει «αυτοκίνητο του λαού». Βέβαια, από την παρουσίαση του KdF-Wagen -το 1941- μέχρι σήμερα, η αυτοκινητοβιομηχανία από το Βόλφσμπουργκ έχει ανέβει σκάλες και σκάλες επιπέδου. Δημιούργησε υπεραυτοκίνητο που έκανε ρεκόρ ταχύτητας, αν και δεν το έβαλε ποτέ στην παραγωγή (το W12 Nardo, του 2001), κατασκεύασε ανταγωνιστή της Mercedes S-Class στην αιχμή της τεχνολογίας (το Phaeton), ανέστησε την Bugatti εξελίσσοντας το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με 400+ χλμ./ώρα τελικής και 1.000+ άλογα (τη Veyron), ενώ πρακτικά έστησε την κατηγορία των υπερ SUVs με την Porsche Cayenne, που βασιζόταν (και βασίζεται) στο Touareg.

Δείτε ακόμα: VW Phaeton πωλείται 123.000 ευρώ φθηνότερα!

To μεγάλο SUV της «ΦαουΒε», σε αντίθεση με το Phaeton, όχι μόνο δεν την έβαλε «μέσα» αλλά αποτέλεσε τεράστια –με τα δεδομένα της κατηγορίας- επιτυχία. Μετράει ήδη 3 γενιές από το 2002, ενώ εδώ και μια τετραετία -από το τέλος παραγωγής του Phaeton- δεσπόζει ως ναυαρχίδα της γκάμας. Αναμενόμενα λοιπόν, είναι το ακριβότερο VW που μπορεί να αγοράσει κάποιος. Ειδικά η κορυφαία του έκδοση 4.0 V8 TDI SCR 4MOTION 422PS AT8.

Ο 4λιτρος V8 twinturbo ντίζελ κατακλύζει με ένα χείμαρρο ροπής 900 Nm τους τέσσερις τροχούς και το 8άρι αυτόματο κιβώτιο, που μάλιστα αποδίδονται από τις μόλις 1.250 σ.α.λ. (και μέχρι τις 3.250 σ.α.λ.). Στις χαμηλές στροφές λειτουργεί ο ένας υπερτροφοδότης, ενώ από τις 2.200 σ.α.λ. και πάνω μπαίνει στο παιχνίδι ο δεύτερος (με τη χρήση ηλεκτρικού συστήματος βαλβίδων), ξεκλειδώνοντας τους 422 ίππους που κρύβονται στο μηχανοστάσιο. Τα 2.310 κιλά μάζας δεν προβληματίζουν στο ελάχιστο τον «ατελείωτο» TDI, ούτε την αερανάρτηση στις στροφές, επιταχύνοντας το Touareg στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 4,9 δλ. και μέχρι τον ηλεκτρονικό περιοριστή των 250 χλμ./ώρα.

Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει το VW Touareg R των 462 ίππων;

Μάλιστα, πέραν των κορυφαίων επιδόσεων, ο πετρελαιοκινητήρας εξασφαλίζει μέση τιμή κατανάλωσης 7,4 λίτρων/100 χλμ. (βάσει WLTP) και εκπομπές CO2 195 γρ./χλμ., ενώ αυτές των οξειδίων του αζώτου (NOx) είναι εντυπωσιακά χαμηλά, στα 10-20 μιλιγκράμ/χλμ. (80 mg/km το κατώτατο όριο Euro 6). Παρόλα αυτά, οι ανάγκες για μείωση των εκπομπών CO2 στην γκάμα της VW, αναγκάζουν τους Γερμανούς σε απόσυρση του 4.0 V8 TDI στο τέλος της χρονιάς. Οπότε, έχετε περίπου έναν ακόμα μήνα (συν ό,τι μείνει σε στοκ) για να παραγγείλετε τον κορυφαίο εκπρόσωπο του Βολφσμπουργκ. Αρκεί να σας περισσεύουν 105.050 ευρώ, εκ των οποίων οι 42.817 είναι φόροι (62.333 η λιανική προ αυτών).

Get it on Google Play Download on the App Store