Πόσο κάνει το πολυτελές Genesis G80;

H αλήθεια είναι πως οι Κορεάτες μας έχουν συνηθίσει πια σε εντυπωσιακές premium παρουσίες. Με μπροστάρη τη Genesis και «κράχτες» τα GV80 και G90, η Hyundai πλέον λογίζεται -έστω, με «καλλιτεχνικό» όνομα- ευθέως ανταγωνιστική στο γερμανικό premium κατεστημένο, αλλά και στις ιαπωνικές premium μάρες (Lexus, Infiniti, Acura). Αλλά δεν ξεχνάει το value for money. Το νέο G80 είναι η απόδειξη.

Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει το υπερπολυτελές Genesis G90;

Το κορεατικό μεγάλο μοντέλο τοποθετείται απέναντι στα Audi A7 Sportback και Mercedes CLS, υιοθετώντας το στυλ του «εκλεπτυσμένου αθλητή», κατά δήλωση των σχεδιαστών του. Από το στόχαστρο δεν γλιτώνουν ούτε τα πιο κλασικά A6 και E-Class, που αποτελούν τη βάση των τετράθυρων κουπέ εκδόσεων. Με μήκος 4.995 χλστ. είναι μακρύτερο τόσο από την E-Class (4.923 χλστ.), όσο και από την CLS (4.988 χλστ.). Μεγαλύτερες οι διαφορές συγκριτικά με τα Audi, καθώς το A6 φτάνει στα 4.939 χλστ. και το A7 φτάνει στα 4.969 χλστ. Λιμουζίνα με τα όλα της, κοινώς.

Κάτι που ισχύει και για την καμπίνα των επιβατών. Δέρμα, ξύλινες επενδύσεις και ποιοτικά υλικά σε κάθε σπιθαμή του, τρισδιάστατος ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, οθόνη αφής των 14,5 ιντσών και τεχνολογία αιχμής, που περιλαμβάνει μέχρι το πρώτο cruise control με τεχνητή νοημοσύνη!

Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα ισχυρά μοτέρ. Ο 2.5άρης τετρακύλινδρος τούρμπο T-GDI των 304 ίππων και 421 Nm αναλαμβάνει τη βάση της γκάμας, μέχρι τον ερχομό του 2.2 ντίζελ των 210 ίππων και 441 Nm. Στην κορυφή τοποθετείται ο 3.5 V6 twinturbo, με απόδοση 380 άλογα και 530 Nm ροπής. Μοναδική επιλογή το 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Το G80 διατίθεται ως πισωκίνητο και τετρακίνητο, με τρία επίπεδα εξοπλισμού: Standard, Advanced, Prestige. Υπερπλήρης ακόμα και στη βασική έκδοση, περιλαμβάνοντας ηχοσύστημα με 12 ηχεία, 18άρες ζάντες αλουμινίου και πλήρες πακέτο επικουρικών συστημάτων ασφαλείας. Πόσο κοστίζουν όλα αυτά;

Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει το νέο Hyundai Sonata;

Στις Η.Π.Α., το Genesis G80 2.5T RWD ξεκινά από τις 47.700 δολάρια (43.557 ευρώ). Η τετρακίνηση προσθέτει άλλες 3.150 δολάρια. Το Advanced τιμάται στις 53.200 δολάρια (48.564 ευρώ) και το πλουσιότερο Prestige στις 59.150 (53.996 ευρώ). Το 3.5Τ διατίθεται ως Standard και Prestige. Ξεκινά από τις 59.100 (53.940 ευρώ) και φτάνει έως τις 67.650 (61.744 ευρώ) για το τετρακίνητο Prestige. Πώς στέκεται απέναντι στον ανταγωνισμό; Εξαιρετικά!

Διαβάστε επίσης: Σας λείπει το Hyundai Accent των 9.950 ευρώ;

H E-Class ξεκινάει από τις 54.050 δολάρια (E 350, 2.0 λτ. τούρμπο 255 ίππων και 370 Nm) και η CLS από τις 69.950 (CLS 450, 3.0 λτ. 6κύλινδρος τούρμπο 362 ίππων και 500 Nm), ενώ τo A6 από τις 54.900 (45 TFSI quattro, 2.0 λτ τούρμπο 250 ίππων και 370 Nm), με το A7 από τις 69.000 (55 TFSI quattro, 3.0 λτ. twinturbo V6 340 ίππων και 500 Nm). Εν ολίγοις, το βασικό G80 είναι κοντά στις 7.000 φθηνότερο από τα αντίστοιχα A6/ E-Class και πάνω από 22.000 συγκριτικά με τα A7/ CLS! Για την ακρίβεια, ακόμα και το κορυφαίο 3.5T AWD Prestige είναι 2.000+ φθηνότερο σε σχέση με τις βασικές εκδόσεις των δυο γερμανικών τετράθυρων κουπέ.

Get it on Google Play Download on the App Store