Σχεδιαστής Lada Niva: «Το καινούργιο είναι αποτυχία» - AutoGreekNews

Σχεδιαστής Lada Niva: «Το καινούργιο είναι αποτυχία»

Έπειτα από 41 χρόνια συνεχούς πορείας, με αλλεπάλληλα «βαφτίσια», συζητήσεις περί αντικαταστάτη και λοιπών εμπορικών, η Lada παρουσίασε στο κλείσιμο του 2020 το νέο Niva! Οι ίδιοι βέβαια αποφεύγουν αυτό τον χαρακτηρισμό, επιστρατεύοντας ονοματολογικές ντρίπλες (το κλασικό συνεχίζει ως «Niva Legend», το καινούργιο λέγεται «Niva Travel»), αλλά η ουσία δεν αλλάζει: έχουμε καινούργιο Niva!

Το οποίο, όμως, δεν αρέσει καθόλου στον σχεδιαστή του αυθεντικού. Ο Vitaly Pavlovich Semushkin είναι σχεδιαστής θρυλικών διαστάσεων για το σύνολο της ρωσικής αυτοκινητοβιομηχανίας, έχοντας δώσει μορφή σε εκατοντάδες μοντέλα από την εποχή της Σοβιετικής Ένωσης. Αναμφισβήτητα το Niva είναι το διασημότερο όλων, με το διαχρονικό του σχήμα να μένει αναλλοίωτο για τέσσερις συναπτές δεκαετίες, πέρα από κάποιες μικροεπεμβάσεις (προφυλακτήρες, φωτιστικά σώματα, τροχούς κλπ). Ο Pavlovich Semushkin ρωτήθηκε για τις γραμμές και το εμφανισιακό ποιόν του Niva Travel και ως γνήσιος απότοκος της σοβιετικής σχολής, δεν φίλτραρε στο ελάχιστο τα λόγια του: «Είναι αποτυχία! Δεν υπάρχει συνοχή μεταξύ εμπρός και πίσω μέρος, ούτε συνέπεια στις γραμμές. Μοιάζει σαν να πήραν το μπροστινό ενός αυτοκινήτου (Toyota RAV4 θα προσθέσουμε εμείς) και το κόλλησαν στο υπόλοιπο αμάξωμα».

Ο 80χρονος σήμερα Ρώσος σχεδιαστής, ήταν επίσης υπεύθυνος για το VAZ-2123. To αυτοκίνητο δηλαδή που κυκλοφορούσε ως Chevrolet Niva από το 2003 μέχρι πέρσι (τότε που το κανονικό Niva είχε αλλάξει σε «4×4»). Οι αλλαγές που έκαναν οι συνάδελφοί του για το Travel, επίσης δεν του άρεσαν: «Τα φουσκώματα στα φτερά και η τετράγωνη διαμόρφωση μοιάζουν παράταιρες. Είναι φανερό πως αποτελούν προσθήκες, κάνοντας το τελικό αποτέλεσμα να στερείται φυσικότητας. Το ίδιο ισχύει για τα πίσω φανάρια. Άκομψα LED, ακόμα πιο άκομψο οπτικό δέσιμο με τον προφυλακτήρα».

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Nissan: «Ουδείς γνωρίζει πότε θα τελειώσει η κρίση των μικροτσίπ»
Nissan: «Ουδείς γνωρίζει πότε θα τελειώσει η κρίση των μικροτσίπ» …
Δικαστικό «σούκο» στην Tesla για αυτονομία & φόρτιση
Δικαστικό «σούκο» στην Tesla για αυτονομία & φόρτιση …
Εξάμηνο της premium Stellantis δεν φτάνει 2 εβδομάδες της Mercedes
Εξάμηνο της premium Stellantis δεν φτάνει 2 εβδομάδες της Mercedes …
Βγαίνει από τις σκιές το Toyota GR Corolla
Βγαίνει από τις σκιές το Toyota GR Corolla
Σπάνια χειροκίνητη Porsche για ούτε 11.000 ευρώ
Σπάνια χειροκίνητη Porsche για ούτε 11.000 ευρώ
Το 2023 θα κυκλοφορήσει η νέα γενιά Mitsubishi ASX
Το 2023 θα κυκλοφορήσει η νέα γενιά Mitsubishi ASX
Stellantis: «Ασύμφορη η πίεση για εξέλιξη ηλεκτρικών»
Stellantis: «Ασύμφορη η πίεση για εξέλιξη ηλεκτρικών» …
Προ των πυλών το νέο Kia Carens (+video)!
Προ των πυλών το νέο Kia Carens (+video)!
Πόσο κάνει το Hyundai Elantra N;
Πόσο κάνει το Hyundai Elantra N;
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές - εξοπλισμοί νέου Suzuki S-Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes EQB στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο από το 22.250 το Abarth F595
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η Mercedes C-Class που καίει 0,6 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store