Σπάνιο Mazda RX-8 Prodrive σε τιμή «να φεύγει»!

Το Mazda RX-8 έχει μείνει αξέχαστο για πολλούς λόγους: εμφάνιση, στήσιμο, στροφάρισμα και ήχος Wankel, επιδόσεις, ασυναγώνιστη σχέση τιμής-αξίας, συνδυασμός πίσω κίνησης και μπλοκέ διαφορικού, ανάποδα ανοιγόμενες πόρτες. Στην Ελλάδα έκανε θραύση, ειδικά στη μικρότερη έκδοση Challenge, με τα 192 άλογα. Υπάρχει μια άλλη έκδοση, όμως, που όχι μόνο δεν είδαμε στη χώρα μας, αλλά φέρει και την υπογραφή της Prodrive.

Η ομάδα που -μεταξύ πάρα πολλών άλλων- ετοίμαζε τα Subaru Impreza WRC, συνεργάστηκε με τους Ιάπωνες για τη δημιουργία του PZ. Ενός «ΡοΧι» με 18άρες της OZ, αεροδυναμικούς καθρέπτες, αεροτομή, νέα εξάτμιση και, κυριότερα όλων, αμορτισέρ της Bilstein σε συνδυασμό με ελατήρια της Eibach. Η χαμηλότερη και σφιχτότερη ανάρτηση του RX-8 PZ, πέρα από την εμφανισιακή τόνωση, έκανε ακόμα πιο άμεση την ήδη εξαιρετική οδική συμπεριφορά του ιαπωνικού κουπέ (τυπικά σεντάν, βέβαια), δίνοντας και το στίγμα του τομέα στον οποίο επικεντρώθηκαν οι Άγγλοι.

Είναι χαρακτηριστικό πως στο εσωτερικό δεν υπάρχει η παραμικρή διαφοροποίηση, σε σχέση με την έκδοση Cosmo. Το ίδιο ισχύει και για τον Renesis. Ο Wankel των 1.3 λίτρων απέδιδε την ίδια ισχύ, στις ακριβώς ίδιες στροφές (231 ίπποι στις 8.200 σ.α.λ. και 211 Nm στις 5.500 σ.α.λ.). Από τη στιγμή που το 6άρι χειροκίνητο παρέμεινε ανέγγιχτο, τα 100 χλμ./ώρα έρχονταν στα 6,4 δλ. του Cosmo και η τελική ήταν κοινή, στα 234 χλμ./ώρα. Βέβαια το PZ, εκτός των αναβαθμισμένων δυναμικών χαρακτηριστικών, είχε άλλο ένα ατού: τη σπανιότητα. Μόλις 800 κατασκευάστηκαν, όλα δεξιοτίμονα και με αρχική τιμή τις 25.995 λίρες (30.110 ευρώ) – αύξηση 3.700 λιρών (4.300 ευρώ) συγκριτικά με το Cosmo.

Αυτό που βλέπουμε, πάντως, αποτελεί προσφορά ακόμα και με τα δεδομένα του Challenge. Με 41.781 χλμ. (25.962 μίλια) στο οδόμετρο, καινούργια ελαστικά, πλήρες ιστορικό συντήρησης και φρεσκαρισμένες τις αριστερές ζάντες (από τη μεριά που κυρίως παρκάρουν οι Άγγλοι, άρα «πεζοδρομιοφαγωμένες»), η τιμή της δημοπρασίας ανέρχεται μόλις στις 3.450 λίρες (3.995 ευρώ). Μιάμιση μέρα απομένει για την ολοκλήρωση και οι εκτιμήσεις δεν τη θέλουν να ξεπερνά τις 3.885 λίρες (4.500 ευρώ)!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Άρχισε τα ρεκόρ το νέο Audi RS 3 (+video)
Άρχισε τα ρεκόρ το νέο Audi RS 3 (+video)
Αυτό το Toyota GR 86 βγάζει μάτια!
Αυτό το Toyota GR 86 βγάζει μάτια!
Ευφάνταστη επιστροφή του Honda Integra Type R
Ευφάνταστη επιστροφή του Honda Integra Type R
Dodge Viper ACR Extreme «εκλιπαρεί» για οδήγηση!
Dodge Viper ACR Extreme «εκλιπαρεί» για οδήγηση!
Ολοκαίνουργιο Mitsubishi Evo X για 100.000 ευρώ!
Ολοκαίνουργιο Mitsubishi Evo X για 100.000 ευρώ!
Ασύγκριτο Suzuki Vitara 3.6 V6 330 ίππων
Ασύγκριτο Suzuki Vitara 3.6 V6 330 ίππων
Σπανιότατη Mercedes 400E AMG με JDM καταγωγή
Σπανιότατη Mercedes 400E AMG με JDM καταγωγή
Ποιο αυτοκίνητο ήταν χρυσός Ολυμπιονίκης το 2004;
Ποιο αυτοκίνητο ήταν χρυσός Ολυμπιονίκης το 2004; …
Mazda MX-5 «οργώνει» εκτός δρόμου
Mazda MX-5 «οργώνει» εκτός δρόμου
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορ SUV με 204 PS και κόστος 3€/100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store