Στο σφυρί σπανιότατο αριστεροτίμονο Nissan Skyline R34

Όσα GT-R κι αν παρουσιαστούν, όσο γρήγορα κι αν είναι, στις συνειδήσεις όλων ένα ήταν, είναι και θα παραμείνει εις τους αιώνας το Nissan Skyline. Και μιλάμε φυσικά για το ανεπανάληπτο R34, το οποίο μάθαμε να λατρεύουμε με το τιμόνι δεξιά. Κάποια ελάχιστα, ωστόσο, κυκλοφόρησαν ως αριστεροτίμονα.

Επισήμως, βέβαια, 34άρι Skyline με το τιμόνι και τα πεντάλ στη σωστή μεριά, δεν υφίσταται. Όλα τα αυτοκίνητα κυκλοφόρησαν είτε με ιαπωνικές, είτε -σε πολύ λίγες περιπτώσεις- βρετανικές προδιαγραφές. Όπως και να είχε, το τιμόνι ήταν στα δεξιά. Όποιος δεν ήθελε να ξεβολεύεται και να προσαρμόζεται στην οδήγηση από τη θέση του συνοδηγού, έπρεπε να κάνει τη μετατροπή μόνος του. Μια μετακίνηση που εκτός από κοστοβόρα, ήταν και χωροταξικά δύσκολη λόγω της τοποθέτησης των μηχανικών μερών. Πολύ λίγοι πήραν την απόφαση για την αλλαγή στη θέση τιμονιού-πεντάλ, με το συγκεκριμένο να προέρχεται από έναν τέτοιο τολμηρό.

Όπως μπορούμε να δούμε, η μετατροπή προσεγγίζει εργοστασιακά επίπεδα εργασίας. Ολόκληρο το ταμπλό χρειάστηκε να αλλάξει θέση, με το πάνελ του οδηγού (τιμόνι-πίνακας οργάνων-αεραγωγός) και τα πεντάλ να μετακομίζουν στα αριστερά, κάνοντας «τράμπα» με το κομμάτι του συνοδηγού και τον αερόσακο. Ο λεβιές του χειροκίνητου 6τάχυτου κιβωτίου έρχεται πλέον στη δεξιά χούφτα, με το υπόλοιπο εσωτερικό να μένει απαράλλαχτο.

Εμφανισιακά μπορεί να υπάρχουν στοιχεία από το V-Spec, ωστόσο πρόκειται για απλό R34. Ο RB26DETT παραμένει ως είχε όταν βγήκε από τη μονάδα παραγωγής. Η απόδοση του 2.6 εν σειρά εξακύλινδρου twinturbo αναφέρεται στα 280 άλογα, ελέω ιαπωνικής νομοθεσίας, όμως στην πραγματικότητα γνωρίζουμε πως ξεπερνά τα 340, με την ροπή στα 400+ Nm. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,8 δλ. και η τελική φτάνει στα 282 χλμ./ώρα.

Ό,τι χάνει σε αξία συλλεκτικότητας λόγω έκδοσης, πάντως, το αναπληρώνει από τη θέση οδήγησης. Όπως είπαμε, πρόκειται για κανονικό «μονόκερο» από πλευράς σπανιότητας. Κάτι που αποτυπώνεται στην τιμή πώλησης, που φτάνει τις 125.000 δολάρια (118.510 ευρώ).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το κινέζικο VW που πούλησε διπλάσια από το Golf!
Το κινέζικο VW που πούλησε διπλάσια από το Golf! …
Η Ford επιστρέφει στη Formula 1!
Η Ford επιστρέφει στη Formula 1!
«Μεταγραφή» η Ferrari 360 Spider του Μπέκαμ
«Μεταγραφή» η Ferrari 360 Spider του Μπέκαμ
Ντίλερ έβαλε κατά λάθος Porsche Panamera για 16.500 ευρώ!
Ντίλερ έβαλε κατά λάθος Porsche Panamera για 16.500 ευρώ! …
Στην Ελλάδα ο μίνι ελβετικός «σουγιάς» Microlino
Στην Ελλάδα ο μίνι ελβετικός «σουγιάς» Microlino …
Από το Βόρειο στο Νότιο Πόλο με Nissan Ariya
Από το Βόρειο στο Νότιο Πόλο με Nissan Ariya
Ποια χώρα βάζει φόρο 70% στα εισαγόμενα αυτοκίνητα;
Ποια χώρα βάζει φόρο 70% στα εισαγόμενα αυτοκίνητα; …
Το διθέσιο Nissan Max-Out πήρε σάρκα και οστά
Το διθέσιο Nissan Max-Out πήρε σάρκα και οστά
Το καλύτερο δώρο με αναπαλαίωση Honda Civic
Το καλύτερο δώρο με αναπαλαίωση Honda Civic
Με τιμή από 39.900 ευρώ το νέο Peugeot 408
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην Ελλάδα η BMW i7 των 162.150 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι νέες τιμές των Toyota C-HR και Corolla Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota RAV4 GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Jeep Avenger στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμός του VW ID. Buzz στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota Corolla 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW Σειρά 7 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Mercedes A-Class και B-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και επιδόσεις του νέου Volvo EX90
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές, εξοπλισμοί και επιδόσεις του Nissan Ariya
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store