«Τα μαλλιά της κεφαλής» για Nissan Sunny GTi-R - AutoGreekNews

«Τα μαλλιά της κεφαλής» για Nissan Sunny GTi-R

Τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα είναι η αποθέωση της ελεύθερης αγοράς. Πουλάς ό,τι θες, όσο θες. Αν, δε, ξέρεις να συνοδεύεις την πώληση με τις κατάλληλες δόσεις «σάλτσας», τότε φτάνεις να ζητάς όσα σου λείπουν. Παίρνουμε για παράδειγμα το Sunny GTi-R.

To τελευταίο rally replica της Nissan παρουσιάστηκε το 1990 και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1994, για μια και μόνο γενιά. Οπότε είναι αρκετά σπάνιο, ειδικά σε εργοστασιακή μορφή. Τα τροπέτα με τον SR20DET έδιναν και έπαιρναν, καθιστώντας εύρημα το αυθεντικό GTi-R. Επίσης, η «σκιά» του δεν συγκρίνεται με αυτές των Mitsubishi Lancer Evo και Subaru Impreza STI, ούτε μπορεί να συναγωνιστεί σε απήχηση τη Lancia Delta Integrale και το Ford Escort Cosworth. Πρόκειται, δηλαδή, για ένα αρκετά ξεχωριστό αυτοκίνητο, αλλά όχι στα επίπεδα του να μπορεί να ζητήσει κάποιος 60 ή 70 χιλιάρικα για αυτό.

Αυτή του η εναλλακτικότητα, ωστόσο, επιτρέπει στους «καπάτσους» πωλητές να το τιμολογήσουν πολύ πάνω από όσο αξίζει. Το συγκεκριμένο μάς έρχεται από το 1992 και με 182.000 χλμ. στο κοντέρ. Τις βόλτες του, κοινώς, τις έχει κάνει. Επιπλέον, βλέπουμε πως οι ζάντες είναι aftermarket και στο εσωτερικό υπάρχουν επιπρόσθετα όργανα (για μέτρηση λόγου αέρα-καυσίμου, turbo timer κλπ). Συνεπώς ούτε λίγα χιλιόμετρα έχει, ούτε εργοστασιακό είναι. Με κάποιες περιφερειακές βελτιώσεις, η απόδοση πλέον ανέρχεται στα 280 άλογα. Κάτι τέτοιο συνήθως επηρεάζει αρνητικά την τιμή. Ο ιδιοκτήτης του εν λόγω Nissan δεν καταλαβαίνει, όμως, και απαιτεί 32.500 ευρώ για να το αποχωριστεί!

Να θυμίσουμε πως το κορυφαίο Sunny N14 αποδίδει 220 άλογα στις 6.400 σ.α.λ. και 267 Nm στις 4.800 σ.α.λ. από τον 2λιτρο τετρακύλινδρο τούρμπο, έχοντας να κινήσει μόλις 1.220 κιλά. Ως αποτέλεσμα, οι επιδόσεις έφταναν στα επίπεδα του 300ZX! Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονταν σε 6,0 δλ. και η τελική άγγιζε τα 230 χλμ./ώρα, την ώρα που το σύστημα τετρακίνησης ATTESA AWD έπαιρνε «κεφάλια» στις στροφές.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Με στοιχεία από τη Mach-E η επόμενη Mustang
Με στοιχεία από τη Mach-E η επόμενη Mustang
Η νέα Lancia 037 μάγεψε στο Μόντε Κάρλο (+video)
Η νέα Lancia 037 μάγεψε στο Μόντε Κάρλο (+video)
Ξέχασε να αλλάξει λάδια, πήρε το μοτέρ στο χέρι
Ξέχασε να αλλάξει λάδια, πήρε το μοτέρ στο χέρι …
Integra Type R με 11.000 χλμ. αγγίζει τις 100.000 ευρώ
Integra Type R με 11.000 χλμ. αγγίζει τις 100.000 ευρώ
Porsche 911 Turbo S ξεπερνά τις 143.000 ευρώ σε έξτρα!
Porsche 911 Turbo S ξεπερνά τις 143.000 ευρώ σε έξτρα!
Άνοιξε η Αττική Oδός! Xωρίς διόδια η διέλευση!
Άνοιξε η Αττική Oδός! Xωρίς διόδια η διέλευση! …
SUV το πρώτο ηλεκτρικό της Lamborghini!
SUV το πρώτο ηλεκτρικό της Lamborghini!
Πόσο καλύτερη είναι η τετρακίνηση στο χιόνι; (+video)
Πόσο καλύτερη είναι η τετρακίνηση στο χιόνι; (+video) …
Πανδαισία με τις Lamborghini Countach (+video)
Πανδαισία με τις Lamborghini Countach (+video)
Τιμές κι εξοπλισμοί για το νέο Kia EV6!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του Toyota Aygo X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Suzuki Vitara 1.5 Hybrid: Τιμές, εξοπλισμός & επιδόσεις
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει το νέο Volvo C40 Recharge 408 hp;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Toyota RAV4 Adventure σε τιμή για έχοντες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Ford Focus στην Ελλάδα!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store