Το καλύτερο Skoda Favorit στον κόσμο είναι «ελληνικό»!

Η Skoda ανήκει πλέον στην αφρόκρεμα των mainstream κατασκευαστών, σημειώνοντας το ένα ρεκόρ πωλήσεων μετά το άλλο και διαθέτοντας τόσο πλήρη αυτοκίνητα, που προκαλεί την αντίδραση ακόμα και της ίδιας της VW! Το Βόλφσμπουργκ έπαιξε τον μεγαλύτερο ρόλο στην αναμόρφωση της τσέχικης φίρμας, σηματοδοτώντας την αλλαγή πορείας με το Felicia. Τα πρώτα δείγματα ωστόσο, είχαν φανεί ήδη από το Favorit. Το συγκεκριμένο δε, είναι το πιο καλοδιατηρημένο στον κόσμο. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά είναι και ελληνικής καταγωγής!

Πρώτη φορά που ταξινομήθηκε ήταν στην Αθήνα, 30 χρόνια πριν. Αγορασμένο ολοκαίνουργιο το 1993, με τον πρώτο ιδιοκτήτη να το φυλά ως κόρη οφθαλμού και να του «βάζει» μόλις 34 χλμ. -όσα η απόσταση από την αντιπροσωπεία έως το γκαράζ- μέχρι πέρσι, όταν το πούλησε για 24.000 ευρώ! Το αυτοκίνητο πέρασε στα χέρια του Τσέχου οδηγού αγώνων Jiří Mičánek, ο οποίος το παρέλαβε από τη Φρανκφούρτη και συνεχίζει να το συντηρεί σε επίπεδα μουσειακού εκθέματος. Είναι χαρακτηριστικό πως στο οδόμετρο έχουν προστεθεί μόλις 3 χιλιόμετρα (37 χλμ. πια), ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν ακόμα οι ζελατίνες και το χαρτί στα πατάκια από το τελευταίο πλύσιμο του Favorit, στα μέρη μας!

Η κατάσταση στην οποία διατηρείται κρίνεται ως αψεγάδιαστη, με το αμάξωμα να μην έχει  θαμπάδες ή βαθουλώματα (γρατζουνιές υπάρχουν πάντως), ενώ εννοείται ότι απουσιάζουν πάσης φύσεως σκουριές και «σάπια». Σε ίδιο επίπεδο καινούργιου το εσωτερικό, όπου τα πάντα –συμπεριλαμβανομένου του ρολογιού αντί στροφόμετρου- δουλεύουν σαν… ρολόι. Επενδύσεις και πλαστικά, που μιμούνται και ξύλινες ενθέσεις, επίσης σε άψογη κατάσταση.

Την κίνηση αναλαμβάνει ο τετρακύλινδρος των 1.289  κ.εκ. απόδοσης 62 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και 99 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο και επιταχύνει το Favorit στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 15,2 δλ., με την τελική να φτάνει στα 150 χλμ./ώρα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Εταιρία χρεώνει 40.000 ευρώ για ένα βαθούλωμα!
Εταιρία χρεώνει 40.000 ευρώ για ένα βαθούλωμα!
Η Ferrari Purosangue του Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς
Η Ferrari Purosangue του Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς
BMW 635 CSi ξαναζεί μετά από 20 χρόνια
BMW 635 CSi ξαναζεί μετά από 20 χρόνια
Aston Martin: «Μην παρατάτε τη Valkyrie στο γκαράζ»
Aston Martin: «Μην παρατάτε τη Valkyrie στο γκαράζ»
Το πιο αθάνατο Toyota Land Cruiser! (+video)
Το πιο αθάνατο Toyota Land Cruiser! (+video)
Έτσι θα είναι το νέο Skoda Kodiaq
Έτσι θα είναι το νέο Skoda Kodiaq
Συνεχίζει ακάθεκτος ο V6 της Alfa Romeo
Συνεχίζει ακάθεκτος ο V6 της Alfa Romeo
«Ζεματιστές» οι πωλήσεις των ηλεκτρικών στην Ευρώπη
«Ζεματιστές» οι πωλήσεις των ηλεκτρικών στην Ευρώπη …
Το autogreeknews έτρεξε στο F1 in Schools
Το autogreeknews έτρεξε στο F1 in Schools
Οι τιμές του πληθωρικού Hyundai Ioniq 6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store