Το ρεκόρ του NSX που δείχνει έκδοση Type R

55

Η φημολογία περί έκδοσης Type R για το σημερινό NSX «σέρνεται» εδώ και αρκετό καιρό. Από τον Ιανουάριο του 2016, όταν δημοπρατήθηκε το πρώτο NC1, ξεκίνησε η κουβέντα για hardcore εκδοχή του. Τώρα, όμως, είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε ένα αυτοκίνητο τέτοιων προδιαγραφών όχι μόνο να υπάρχει, αλλά και να κάνει ρεκόρ!

Δείτε ακόμα: Honda NSX «διαλύει» Lamborghini Huracan (+video)

Το Acura NSX που βλέπουμε στις φωτογραφίες, ήρθε τρίτο στην κατηγορία Time Attack 1 της φετινής ανάβασης Pikes Peak και όγδοο γενικής. Με χρόνο 10.01.913 έθεσε ρεκόρ όλων των εποχών για υβριδικό αυτοκίνητο στη θρυλική ανάβαση, όντας ταυτόχρονα πάνω από 3 δλ. ταχύτερο από τον ένατο γενικής (ένα αγωνιστικό Toyota 86) και σχεδόν 1 ολόκληρο λεπτό μπροστά από τον επόμενο της κατηγορίας (μία Porsche 996 Turbo, με χρόνο 10.55.581). Την πρώτη θέση στην TA1 κατέκτησε μια Porsche 911 GT2 RS Clubsport (9.36.559), ακολουθούμενη από την νέα 935 (9.43.221). Κοντολογίς, βάσει δυναμικότητας συμμετεχόντων, οι θέσεις -εκτός απροόπτου, όπως κι έγινε- ήταν γνωστές πριν τον αγώνα: οι δυο Porsche να παλεύουν μεταξύ τους και το NSX ολομόναχο, στην τρίτη θέση.

Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει το Honda Civic Type R Limited Edition;

Η σημασία του «πολεμικού» NSX ωστόσο, είναι άλλη. Το αυτοκίνητο προφανώς δεν είναι εργοστασιακό, διαθέτοντας roll cage, σύστημα πυρόσβεσης, πλήρη αγωνιστικό εξοπλισμό και ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R. Οι δομικές του αλλαγές είναι αυτές που «φωτογραφίζουν» το επόμενο NSX-R: 90 κιλά χαμηλότερο βάρος (1.757 στο σύνολο) ελέω αφαίρεσης κλιματισμού, συστήματος πολυμέσων και αρκετής από την ηχομόνωση, 50 επιπλέον άλογα (631 ίπποι, αντί 581) και αεροδυναμικό πακέτο, αποτελούμενο από ρυθμιζόμενο splitter εμπρός, sideskirts και την τεράστια -επίσης ρυθμιζόμενη- αεροτομή.

Δείτε ακόμα: Το Honda NSX Type R «ρίχνει» στο καινούργιο! (+video)

Αν αφαιρέσουμε τα αγωνιστικά συστατικά, έχουμε την συνταγή των Porsche 911 GT2/GT3 RS και του τελευταίου NSX-R (το οποίο δεν είχε αυξημένη απόδοση, αλλά κοντύτερη κλιμάκωση στο 6άρι χειροκίνητο). Το επόμενο κεντρομήχανο Type R είναι έτοιμο και συμμετέχει με επιτυχία σε φημισμένους αγώνες. Το μόνο που μένει, είναι να πάρει την απόφαση η Honda να το επισημοποιήσει, με μια έκδοση δρόμου. Εξάλλου, το Nismo GT-R και η επερχόμενη Toyota Supra GRMN χρειάζονται κάποιον για να ολοκληρωθεί η «Αγία Τριάδα» των JDM.