Το σημείο «SOS» των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η ηλεκτροκίνηση μπαίνει για τα καλά στη ζωή μας και όλα δείχνουν πως τα αμιγώς ηλεκτρικά και τα εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα (υβριδικά, plug-in hybrid) αποτελούν το μέλλον.

Δείτε ακόμη: Ιδού τα νέα ηλεκτρικά τουρκικά αυτοκίνητα!

Βέβαια ο δρόμος των ηλεκτρικών οχημάτων δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα, αφού υπάρχουν αρκετά προβλήματα και προκλήσεις. Φυσικά οι εταιρείες τα γνωρίζουν και προσπαθούν να τα αντιμετωπίσουν, ξοδεύοντας τεράστια ποσά για νέες τεχνολογίες.

Ο Επικεφαλής Έρευνας και Ανάπτυξης της BMW, Klaus Froehlich, δήλωσε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα σε συνέντευξη του στην Automotive Europe. Καταρχήν, πιστεύει ότι οι μελλοντικές αρχιτεκτονικές οχημάτων θα πρέπει να είναι αρκετά ευέλικτες. Έτσι θα προσαρμόζονται ταχέως στις αυστηρότερες παγκόσμιες νόρμες εκπομπών ρύπων, καθώς και στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των πελατών. Επίσης αποτελούν την καλύτερη λύση για τα επόμενα 5 με 10 χρόνια. Αν όμως ο κόσμος γυρίσει πλήρως στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, θα πρέπει να αναπτυχθούν ειδικές πλατφόρμες.

Δείτε ακόμη: Ρομπότ της VW θα φορτίζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα!

Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα κοστίζουν περισσότερο λόγω των πρώτων υλών που χρειάζονται οι μπαταρίες. Αυτό είναι κάτι που δεν θα αλλάξει και οι τιμές θα μπορούσαν ακόμη και να αυξηθούν λόγω αυξανόμενης ζήτησης των πρώτων υλών.

Σύμφωνα με τον κ. Klaus Froehlich, η πιο κρίσιμη τεχνική πρόκληση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι η φόρτιση. Κάθε κυψέλη της μπαταρίας χρειάζεται ένα μεμονωμένο κύκλο φόρτισης για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος υπερθέρμανσης. Κάτι που μειώνει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Η πολύ γρήγορη φόρτιση θα μπορούσε να φθείρει γρήγορα τη μπαταρία σε μόλις δύο με τρία χρόνια!

Δείτε ακόμη: Τα ηλεκτρικά εκπέμπουν περισσότερο CO2 από τα diesel;

Γεγονός που σίγουρα δεν θα το ήθελε κανένας πελάτης. Επίσης, μια ταχεία φόρτιση θα πρέπει να γίνεται κάθε 20 κύκλους φόρτισης. Αυτό σημαίνει ότι η απλή φόρτιση είναι η καλύτερη λύση για την αξιοπιστία της μπαταρίας, όμως ο χρόνος που απαιτείται είναι πολύ μεγάλος.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Γερμανικά» νέα Lada Niva 5d δεν τα λες φθηνά
«Γερμανικά» νέα Lada Niva 5d δεν τα λες φθηνά
Η Aventador που λατρεύει τον Μάικλ Τζόρνταν!
Η Aventador που λατρεύει τον Μάικλ Τζόρνταν!
Νέοι κινητήρες Honda VTEC με τεχνολογία iST!
Νέοι κινητήρες Honda VTEC με τεχνολογία iST!
Ούτε που ιδρώνει το Koenigsegg Jesko στην πίστα
Ούτε που ιδρώνει το Koenigsegg Jesko στην πίστα
Μεγάλη συνεργασία Honda & Google!
Μεγάλη συνεργασία Honda & Google!
Πάρτι εκατομμυρίων με Bugatti Chiron Super Sport 300+
Πάρτι εκατομμυρίων με Bugatti Chiron Super Sport 300+
AMG: «Ο V8 έχει τουλάχιστον μια δεκαετία ζωής ακόμα»
AMG: «Ο V8 έχει τουλάχιστον μια δεκαετία ζωής ακόμα» …
Οι JDM αμαξάρες του αμερικανικού ΟΔΔΥ
Οι JDM αμαξάρες του αμερικανικού ΟΔΔΥ
Όταν το Yugo έγινε κινηματογραφικός αστέρας (+video)
Όταν το Yugo έγινε κινηματογραφικός αστέρας (+video) …
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store