Το σημείο «SOS» των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η ηλεκτροκίνηση μπαίνει για τα καλά στη ζωή μας και όλα δείχνουν πως τα αμιγώς ηλεκτρικά και τα εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα (υβριδικά, plug-in hybrid) αποτελούν το μέλλον.

Δείτε ακόμη: Ιδού τα νέα ηλεκτρικά τουρκικά αυτοκίνητα!

Βέβαια ο δρόμος των ηλεκτρικών οχημάτων δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα, αφού υπάρχουν αρκετά προβλήματα και προκλήσεις. Φυσικά οι εταιρείες τα γνωρίζουν και προσπαθούν να τα αντιμετωπίσουν, ξοδεύοντας τεράστια ποσά για νέες τεχνολογίες.

Ο Επικεφαλής Έρευνας και Ανάπτυξης της BMW, Klaus Froehlich, δήλωσε πολλά ενδιαφέροντα πράγματα σε συνέντευξη του στην Automotive Europe. Καταρχήν, πιστεύει ότι οι μελλοντικές αρχιτεκτονικές οχημάτων θα πρέπει να είναι αρκετά ευέλικτες. Έτσι θα προσαρμόζονται ταχέως στις αυστηρότερες παγκόσμιες νόρμες εκπομπών ρύπων, καθώς και στις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των πελατών. Επίσης αποτελούν την καλύτερη λύση για τα επόμενα 5 με 10 χρόνια. Αν όμως ο κόσμος γυρίσει πλήρως στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, θα πρέπει να αναπτυχθούν ειδικές πλατφόρμες.

Δείτε ακόμη: Ρομπότ της VW θα φορτίζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα!

Τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα κοστίζουν περισσότερο λόγω των πρώτων υλών που χρειάζονται οι μπαταρίες. Αυτό είναι κάτι που δεν θα αλλάξει και οι τιμές θα μπορούσαν ακόμη και να αυξηθούν λόγω αυξανόμενης ζήτησης των πρώτων υλών.

Σύμφωνα με τον κ. Klaus Froehlich, η πιο κρίσιμη τεχνική πρόκληση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι η φόρτιση. Κάθε κυψέλη της μπαταρίας χρειάζεται ένα μεμονωμένο κύκλο φόρτισης για να ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος υπερθέρμανσης. Κάτι που μειώνει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Η πολύ γρήγορη φόρτιση θα μπορούσε να φθείρει γρήγορα τη μπαταρία σε μόλις δύο με τρία χρόνια!

Δείτε ακόμη: Τα ηλεκτρικά εκπέμπουν περισσότερο CO2 από τα diesel;

Γεγονός που σίγουρα δεν θα το ήθελε κανένας πελάτης. Επίσης, μια ταχεία φόρτιση θα πρέπει να γίνεται κάθε 20 κύκλους φόρτισης. Αυτό σημαίνει ότι η απλή φόρτιση είναι η καλύτερη λύση για την αξιοπιστία της μπαταρίας, όμως ο χρόνος που απαιτείται είναι πολύ μεγάλος.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ford GT «κονόμησε» 400.000 αξίας σε 2 χρόνια
Ford GT «κονόμησε» 400.000 αξίας σε 2 χρόνια
Διέλυσε το Honda Integra του ακριβώς πριν το δώσει!
Διέλυσε το Honda Integra του ακριβώς πριν το δώσει! …
Καπούτ η εξέλιξη θερμικών Audi από το 2026
Καπούτ η εξέλιξη θερμικών Audi από το 2026
«Βέρα» Alfa 75 Turbo Evoluzione για 84.000 ευρώ
«Βέρα» Alfa 75 Turbo Evoluzione για 84.000 ευρώ
H VW πήγε να αγοράσει δυο φορές την Alfa Romeo
H VW πήγε να αγοράσει δυο φορές την Alfa Romeo
Πού είναι παράνομη η χειροκίνητη Porsche 911 GT3;
Πού είναι παράνομη η χειροκίνητη Porsche 911 GT3;
Καρναβάλι Nissan GT-R θέλει να γίνει Civic Type R
Καρναβάλι Nissan GT-R θέλει να γίνει Civic Type R
Μισό εκατ. για τη Supra του The Fast and the Furious!
Μισό εκατ. για τη Supra του The Fast and the Furious!
Το Honda Civic που δεν είναι Honda
Το Honda Civic που δεν είναι Honda
Ήρθε το νέο διαμάντι των plug-in hybrid SUV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις VW ID.3 και ID.4 σε τιμές ντίζελ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το απόλυτο Τζιπ με 3,5 λτ. κατανάλωση
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο υβριδικό Suzuki Swace. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Yaris Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota RAV4 των 306 PS στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των κορυφαίων 4κίνητων Mercedes EQA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store