Το WRC περνάει στην υβριδική εποχή - AutoGreekNews

Το WRC περνάει στην υβριδική εποχή

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ακολουθεί τα χνάρια της Formula 1, αλλά και τις εν γένει εξελίξεις στο χώρο του αυτοκινήτου, περνώντας επίσημα στην υβριδική εποχή από το 2022.

Η διοργανώτρια αρχή ανακοίνωσε τη συμφωνία με τους κατασκευαστές, που θα τεθεί σε ισχύ από την επόμενη χρονιά και θα έχει τριετή διάρκεια. Hyundai, Toyota και M-Sport θα συνεχίσουν να μάχονται στις ανά τον κόσμο ειδικές, με την ιδιωτική ομάδα που ετοιμάζει τα Fiesta WRC φέτος να απολαμβάνει τη στήριξη του εργοστασίου από του χρόνου. Επισήμως δεν επιστρέφει η Ford ως κατασκευαστής, αλλά θα παρέχει όσα εφόδια ζητήσει ο Malcolm Wilson στα νέα βήματα του Π.Π.Ρ. Τα οποία, όπως όλα δείχνουν, για το «Μπλε Οβάλ» δεν θα γίνουν με το Fiesta, αλλά με το Puma!

Hyundai και Toyota θα συνεχίσουν με τα νέα i20 και Yaris, αν και λίγο έλειψε να αποχωρήσουν οι Κορεάτες από το θεσμό. Για αυτό το λόγο καθυστέρησε η επικύρωση της συμφωνίας, με τη FIA να βρίσκει τελικά τη «χρυσή τομή» ώστε να ικανοποιηθούν άπαντες. Οι N Performance και Gazoo Racing ήδη πραγματοποιούν δοκιμές, με το i20 N των φωτογραφιών να προορίζεται για την κατηγορία Rallye 2, που θα αντικαταστήσει την υπάρχουσα WRC2. Αντίστοιχα, η κορυφαία WRC θα μετονομαστεί σε Rallye 1. Μια ιδέα για το πώς θα μοιάζουν τα αγωνιστικά του 2022, μπορείτε να πάρετε από τα renderings. Πέρα από την εμφάνιση και την ονομασία, βέβαια, οι αλλαγές στην ουσία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος είναι πολύ περισσότερες και σημαντικές.

Από του χρόνο όλα τα αυτοκίνητα θα διαθέτουν υβριδικό σύστημα κίνησης, που θα αποτελείται από τον σημερινό 1.6 τετρακύλινδρο τούρμπο και ηλεκτροκινητήρα. Η ισχύς του συστήματος MGU (Motor Generator Unit), που θα τοποθετείται στον πίσω αξονα, θα ανέρχεται στους 136 ίππους και τα 180 Nm. Προς το παρόν δεν υπάρχουν τεχνικές λεπτομέρειες, για το αν η συνολική ισχύς των αυτοκινήτων θα ισούται με το ποσό που έχουν σήμερα οι βενζινοκινητήρες (πάνω από 380 ίππους και 425 Nm), ή αν ο ηλεκτροκινητήρας θα προστεθεί σε αυτή (φτάνοντας, δηλαδή, συνολικά τα 520 άλογα και ξεπερνώντας τα 550 Nm).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σπάνια χειροκίνητη Porsche για ούτε 11.000 ευρώ
Σπάνια χειροκίνητη Porsche για ούτε 11.000 ευρώ
Το 2023 θα κυκλοφορήσει η νέα γενιά Mitsubishi ASX
Το 2023 θα κυκλοφορήσει η νέα γενιά Mitsubishi ASX
Stellantis: «Ασύμφορη η πίεση για εξέλιξη ηλεκτρικών»
Stellantis: «Ασύμφορη η πίεση για εξέλιξη ηλεκτρικών» …
Προ των πυλών το νέο Kia Carens (+video)!
Προ των πυλών το νέο Kia Carens (+video)!
Πόσο κάνει το Hyundai Elantra N;
Πόσο κάνει το Hyundai Elantra N;
Ψηφιακό νέο Lancer Evo φέρνει δάκρυα στα μάτια
Ψηφιακό νέο Lancer Evo φέρνει δάκρυα στα μάτια
9ετής φυλάκιση για αγοράς Urus με «κορωνοκονδύλια»
9ετής φυλάκιση για αγοράς Urus με «κορωνοκονδύλια» …
Πόσο κοστίζει με leasing το Hyundai i20 N;
Πόσο κοστίζει με leasing το Hyundai i20 N;
Κοψοχρονιά VW Phaeton με 580.000 χλμ.
Κοψοχρονιά VW Phaeton με 580.000 χλμ.
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές - εξοπλισμοί νέου Suzuki S-Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes EQB στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο από το 22.250 το Abarth F595
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η Mercedes C-Class που καίει 0,6 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ποια η τιμή του VW ID.4 GTX 299 PS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store