Το WRC περνάει στην υβριδική εποχή

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ακολουθεί τα χνάρια της Formula 1, αλλά και τις εν γένει εξελίξεις στο χώρο του αυτοκινήτου, περνώντας επίσημα στην υβριδική εποχή από το 2022.

Η διοργανώτρια αρχή ανακοίνωσε τη συμφωνία με τους κατασκευαστές, που θα τεθεί σε ισχύ από την επόμενη χρονιά και θα έχει τριετή διάρκεια. Hyundai, Toyota και M-Sport θα συνεχίσουν να μάχονται στις ανά τον κόσμο ειδικές, με την ιδιωτική ομάδα που ετοιμάζει τα Fiesta WRC φέτος να απολαμβάνει τη στήριξη του εργοστασίου από του χρόνου. Επισήμως δεν επιστρέφει η Ford ως κατασκευαστής, αλλά θα παρέχει όσα εφόδια ζητήσει ο Malcolm Wilson στα νέα βήματα του Π.Π.Ρ. Τα οποία, όπως όλα δείχνουν, για το «Μπλε Οβάλ» δεν θα γίνουν με το Fiesta, αλλά με το Puma!

Hyundai και Toyota θα συνεχίσουν με τα νέα i20 και Yaris, αν και λίγο έλειψε να αποχωρήσουν οι Κορεάτες από το θεσμό. Για αυτό το λόγο καθυστέρησε η επικύρωση της συμφωνίας, με τη FIA να βρίσκει τελικά τη «χρυσή τομή» ώστε να ικανοποιηθούν άπαντες. Οι N Performance και Gazoo Racing ήδη πραγματοποιούν δοκιμές, με το i20 N των φωτογραφιών να προορίζεται για την κατηγορία Rallye 2, που θα αντικαταστήσει την υπάρχουσα WRC2. Αντίστοιχα, η κορυφαία WRC θα μετονομαστεί σε Rallye 1. Μια ιδέα για το πώς θα μοιάζουν τα αγωνιστικά του 2022, μπορείτε να πάρετε από τα renderings. Πέρα από την εμφάνιση και την ονομασία, βέβαια, οι αλλαγές στην ουσία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος είναι πολύ περισσότερες και σημαντικές.

Από του χρόνο όλα τα αυτοκίνητα θα διαθέτουν υβριδικό σύστημα κίνησης, που θα αποτελείται από τον σημερινό 1.6 τετρακύλινδρο τούρμπο και ηλεκτροκινητήρα. Η ισχύς του συστήματος MGU (Motor Generator Unit), που θα τοποθετείται στον πίσω αξονα, θα ανέρχεται στους 136 ίππους και τα 180 Nm. Προς το παρόν δεν υπάρχουν τεχνικές λεπτομέρειες, για το αν η συνολική ισχύς των αυτοκινήτων θα ισούται με το ποσό που έχουν σήμερα οι βενζινοκινητήρες (πάνω από 380 ίππους και 425 Nm), ή αν ο ηλεκτροκινητήρας θα προστεθεί σε αυτή (φτάνοντας, δηλαδή, συνολικά τα 520 άλογα και ξεπερνώντας τα 550 Nm).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τι θα λέγατε για ένα ηλεκτρικό Citroën 2CV;
Τι θα λέγατε για ένα ηλεκτρικό Citroën 2CV;
Έρχεται το 2024 η πρώτη νέα Lancia
Έρχεται το 2024 η πρώτη νέα Lancia
Mercedes του 1955 πουλήθηκε 135 εκατ. ευρώ! (+video)
Mercedes του 1955 πουλήθηκε 135 εκατ. ευρώ! (+video)
Η Alfa Romeo Duetto Spider επιστρέφει!
Η Alfa Romeo Duetto Spider επιστρέφει!
Ζυγώνει Ford Raptor με μοτέρ Shelby GT500!
Ζυγώνει Ford Raptor με μοτέρ Shelby GT500!
Οι δύο εταιρείες που θέλουν μόνο ηλεκτρικά
Οι δύο εταιρείες που θέλουν μόνο ηλεκτρικά
Μεγάλη πτώση πωλήσεων - Ποιοι πάτησαν «γκάζι»
Μεγάλη πτώση πωλήσεων - Ποιοι πάτησαν «γκάζι» …
Έτσι τεστάρει η Bugatti τα άλογα της Chiron (+video)
Έτσι τεστάρει η Bugatti τα άλογα της Chiron (+video)
10 αυτοκίνητα με τις λιγότερες βλάβες
10 αυτοκίνητα με τις λιγότερες βλάβες
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Opel Astra στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Mazda CX-60 PHEV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου και πιο ακριβού Toyota Hilux GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Abarth 595/695 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο σπορ και ακριβό Toyota Yaris GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου καλοκαιρινού VW T-Roc Cabriolet
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes-AMG SL στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store