Το WRC περνάει στην υβριδική εποχή

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ ακολουθεί τα χνάρια της Formula 1, αλλά και τις εν γένει εξελίξεις στο χώρο του αυτοκινήτου, περνώντας επίσημα στην υβριδική εποχή από το 2022.

Η διοργανώτρια αρχή ανακοίνωσε τη συμφωνία με τους κατασκευαστές, που θα τεθεί σε ισχύ από την επόμενη χρονιά και θα έχει τριετή διάρκεια. Hyundai, Toyota και M-Sport θα συνεχίσουν να μάχονται στις ανά τον κόσμο ειδικές, με την ιδιωτική ομάδα που ετοιμάζει τα Fiesta WRC φέτος να απολαμβάνει τη στήριξη του εργοστασίου από του χρόνου. Επισήμως δεν επιστρέφει η Ford ως κατασκευαστής, αλλά θα παρέχει όσα εφόδια ζητήσει ο Malcolm Wilson στα νέα βήματα του Π.Π.Ρ. Τα οποία, όπως όλα δείχνουν, για το «Μπλε Οβάλ» δεν θα γίνουν με το Fiesta, αλλά με το Puma!

Hyundai και Toyota θα συνεχίσουν με τα νέα i20 και Yaris, αν και λίγο έλειψε να αποχωρήσουν οι Κορεάτες από το θεσμό. Για αυτό το λόγο καθυστέρησε η επικύρωση της συμφωνίας, με τη FIA να βρίσκει τελικά τη «χρυσή τομή» ώστε να ικανοποιηθούν άπαντες. Οι N Performance και Gazoo Racing ήδη πραγματοποιούν δοκιμές, με το i20 N των φωτογραφιών να προορίζεται για την κατηγορία Rallye 2, που θα αντικαταστήσει την υπάρχουσα WRC2. Αντίστοιχα, η κορυφαία WRC θα μετονομαστεί σε Rallye 1. Μια ιδέα για το πώς θα μοιάζουν τα αγωνιστικά του 2022, μπορείτε να πάρετε από τα renderings. Πέρα από την εμφάνιση και την ονομασία, βέβαια, οι αλλαγές στην ουσία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος είναι πολύ περισσότερες και σημαντικές.

Από του χρόνο όλα τα αυτοκίνητα θα διαθέτουν υβριδικό σύστημα κίνησης, που θα αποτελείται από τον σημερινό 1.6 τετρακύλινδρο τούρμπο και ηλεκτροκινητήρα. Η ισχύς του συστήματος MGU (Motor Generator Unit), που θα τοποθετείται στον πίσω αξονα, θα ανέρχεται στους 136 ίππους και τα 180 Nm. Προς το παρόν δεν υπάρχουν τεχνικές λεπτομέρειες, για το αν η συνολική ισχύς των αυτοκινήτων θα ισούται με το ποσό που έχουν σήμερα οι βενζινοκινητήρες (πάνω από 380 ίππους και 425 Nm), ή αν ο ηλεκτροκινητήρας θα προστεθεί σε αυτή (φτάνοντας, δηλαδή, συνολικά τα 520 άλογα και ξεπερνώντας τα 550 Nm).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Χιλιομετροφάγο Toyota Avensis με 3.150.214 χλμ.!
Χιλιομετροφάγο Toyota Avensis με 3.150.214 χλμ.!
Έτσι θα ακούγεται η ηλεκτρική BMW M (+video)
Έτσι θα ακούγεται η ηλεκτρική BMW M (+video)
Πόσο κάνει η αγορά και ενοικίαση τροχόσπιτου;
Πόσο κάνει η αγορά και ενοικίαση τροχόσπιτου; …
Πλήρωσε για να βάλει σκουριά στο αυτοκίνητό του!
Πλήρωσε για να βάλει σκουριά στο αυτοκίνητό του! …
Πωλείται «άσος» Peugeot 206 WRC
Πωλείται «άσος» Peugeot 206 WRC
Γιαγιά ετών 87 με Nissan 200SX!
Γιαγιά ετών 87 με Nissan 200SX!
Το ηλεκτρικό Ford F-150 έρχεται στις 19 Μαΐου!(+video)
Το ηλεκτρικό Ford F-150 έρχεται στις 19 Μαΐου!(+video) …
Τζιπάκι με Honda μοτεράκι για μπόμπιρες
Τζιπάκι με Honda μοτεράκι για μπόμπιρες
«Μπουλντόζα» Audi TT για 657 ευρώ!
«Μπουλντόζα» Audi TT για 657 ευρώ!
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Jeep Compass στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai που καίει 1,38 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η πιο ακριβή BMW των 253.200 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes C-Class. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του pickup Jeep Gladiator στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Toyota C-HR GR Sport. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Ford Mustang Mach-E στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το καυτό Hyundai Kona N Line. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα η νέα BMW iX3
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store