Toyota: «Δεν αφήνουμε τους θερμικούς κινητήρες!»

H Toyota δηλώνει εμπράκτως πως η ηλεκτροκίνηση δεν είναι μονόδρομος, επενδύοντας στο υδρογόνο. Οι Ιάπωνες δεν προτίθενται να εγκαταλείψουν τους θερμικούς κινητήρες και δεν το κρύβουν, ιδίως όσον αφορά τα μοντέλα GR.

Ο Andrea Carlucci, διευθυντής marketing και προϊοντικής εξέλιξης της Toyota Team Europe, μίλησε στο ετήσιο KENSHIKI Forum της ιαπωνικής εταιρίας (που φέτος έγινε στο Βέλγιο) σχετικά με την πορεία των κινητηρίων συνόλων, τις εναλλακτικές στα ηλεκτρικά οχήματα και το κατά πόσο μπορεί να σταθεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης στη γκάμα της Toyota. Όσα είπε, μας γεμίζουν αυτοπεποίθηση για το μέλλον: «Ο εξηλεκτρισμός θα έρθει αναπόφευκτα κάποια στιγμή, όμως πρέπει να πάμε όσο μακριά γίνεται (σ.σ. με τις Μ.Ε.Κ.), μέχρι που να απαγορευτούν τελείως. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεσμευόμαστε πλήρως για τη συνέχιση της εξέλιξής τους και, φυσικά, δεν είναι δυνατόν να είναι λύση μόνο τα ηλεκτρικά με μπαταρία (BEV)».

Η Toyota δουλεύει χρόνια στην εξέλιξη και παραγωγή οχημάτων με κυψέλες καυσίμου (βλέπε Mirai), ενώ έχει μπει δυνατά και στη χρήση του υδρογόνου ως εναλλακτικό καύσιμο στους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Σύμφωνα με τον Carlucci, δεν υπάρχει ο παραμικρός λόγος να εγκαταλειφθούν τα θερμικά μοτέρ, πολύ απλά γιατί ο κόσμος δεν θέλει να τους αποχωριστεί: «Για να είμαι ειλικρινής, βλέποντας την επιτυχία που έχουμε με τις Μ.Ε.Κ. -φυσικά μιλάω για το GR Yaris, αλλά και το GR86, που έγιναν κατευθείαν εμπορικές επιτυχίες- είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Και δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε αυτή την κατεύθυνση».

Οι Ιάπωνες έχουν ήδη αποκλείσει το ενδεχόμενο υβριδικών μοντέλων GR, με το μέλλον να απλώνεται πολύ βάσιμα στο υδρογόνο. Πριν λίγες μέρες παρουσιάστηκε το αναβαθμισμένο πρωτότυπο Corolla Cross H2, που φοράει τον κινητήρα του GR Corolla και αναφέρεται πως βρίσκεται πολύ κοντά σε απόδοση με το βενζινοκίνητο (304 άλογα το GR Corolla, κοντά στα 295-300 ακούγεται το Corolla Cross H2).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σερβιτόρα πήρε για πουρμπουάρ αυτοκίνητο!
Σερβιτόρα πήρε για πουρμπουάρ αυτοκίνητο!
Επίσημο: Τέλος αμόλυβδη και ντίζελ στην Ε.Ε. από το 2035
Επίσημο: Τέλος αμόλυβδη και ντίζελ στην Ε.Ε. από το 2035 …
H Mercedes CLA βάζει στο μάτι το Tesla Model 3
H Mercedes CLA βάζει στο μάτι το Tesla Model 3
Η Nissan ετοιμάζει ηλεκτρικό Skyline R32! (+video)
Η Nissan ετοιμάζει ηλεκτρικό Skyline R32! (+video)
Η Ford έλυσε ένα αιώνιο πρόβλημα των αγροτικών
Η Ford έλυσε ένα αιώνιο πρόβλημα των αγροτικών …
Άθικτο Hyundai i30 του 2011 με 50 χιλιόμετρα!
Άθικτο Hyundai i30 του 2011 με 50 χιλιόμετρα!
Οι Ferrari δεν θα σταματήσουν να «κελαηδούν» ποτέ!
Οι Ferrari δεν θα σταματήσουν να «κελαηδούν» ποτέ! …
Γιατί τα νέα Hyundai δεν έχουν σήμα στο τιμόνι;
Γιατί τα νέα Hyundai δεν έχουν σήμα στο τιμόνι;
Αδιανόητο ατύχημα από αδέσποτο τροχό! (+video)
Αδιανόητο ατύχημα από αδέσποτο τροχό! (+video)
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store