Toyota: «Όσο πιέζουμε τον κόσμο για ηλεκτρικά, τόσο δεν τα θέλει»

Οι αυστηρές νομοθεσίες και τα αντικίνητρα για τα αυτοκίνητα με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης κάνουν αυτό, που θα έπρεπε να περιμένουν όσοι τα εφαρμόζουν: το ακριβώς αντίθετο από ό,τι είναι το ζητούμενο. Διαπίστωση που κάνουν και οι αυτοκινητοβιομηχανίες, με την Toyota να υπογραμμίζει την αναποτελεσματικότητα των εν λόγω μέτρων.

Ο επικεφαλής επιστήμονας του Ινστιτούτου Ερευνών της Toyota, Gill Pratt, μίλησε σε συνέδριο στη Χιροσίμα, λίγο πριν τη σύνοδο κορυφής των G7. Ο Pratt τόνισε ότι ναι μεν οι επιδοτήσεις αγοράς ηλεκτρικών έλκουν μερίδα του αγοραστικού κοινού, αλλά σε πολλές περιπτώσεις οι περιορισμοί και οι απαγορεύσεις στα θερμικά αυτοκίνητα που τις συνοδεύουν, γυρίζουν «μπούμερανγκ». Φαινόμενο που οφείλεται σε διάφορους παράγοντες, με πρώτη και κυριότερη την αντιδραστική φύση του ανθρώπου. Αυτό το «ντε και καλά» να αλλάξει κάποιος το αυτοκίνητό του, δηλαδή, πολλούς τους κάνει να «μουλαρώνουν» και να μην κοιτάνε καν την επιλογή ενός EV, παρότι μπορεί να έχουν την οικονομική δυνατότητα να το αποκτήσουν.

Ο Pratt δήλωσε πως ο καλύτερος τρόπος για την αποτελεσματική μετάβαση σε μια πιο καθαρή κινητικότητα, είναι η επέκταση χρήσης της τεχνολογίας των Μ.Ε.Κ. μέσω των υβριδικών συστημάτων και των εναλλακτικών καυσίμων. Η Toyota ηγείται της αυτοκίνησης σε αμφότερους τους τομείς, καθώς ήδη βρίσκεται σε προχωρημένο επίπεδο η καύση υδρογόνου από θερμικά μοτέρ, με τα Corolla και GR Yaris H2 να κατεβαίνουν μέχρι σε αγώνες. Παράλληλα, ο Αμερικανός επιστήμονας έθεσε ζήτημα ετοιμότητας σχετικά με την ηλεκτροκίνηση, ακόμα και από τις ίδιες τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Το επιχείρημά του; Οι περιορισμοί σε πρώτες ύλες, ειδικά για την κατασκευή μπαταριών.

«Κάποια στιγμή οι περιορισμοί θα ξεπεραστούν, αλλά για πολλά χρόνια θα τους έχουμε στην κατασκευή των μπαταριών και τη δόμηση δικτύων φόρτισης. Εν τέλει οι μπαταρίες και οι φορτιστές θα απαντώνται εν αφθονία. Αλλά μέχρι να φτάσουμε σε αυτό το επίπεδο, θα χρειαστεί να περάσουν δεκαετίες».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πανελλήνια πρεμιέρα για το νέο Ford Explorer
Πανελλήνια πρεμιέρα για το νέο Ford Explorer
Ένα βήμα πριν την παραγωγή το Hyundai N Vision 74
Ένα βήμα πριν την παραγωγή το Hyundai N Vision 74
Νόμος και Τάξη με το Tesla Cybertrcuk
Νόμος και Τάξη με το Tesla Cybertrcuk
Ταξιτζής έκρυβε τα προβλήματα με μονωτική ταινία!
Ταξιτζής έκρυβε τα προβλήματα με μονωτική ταινία! …
Η Γαλλία κόβει τις επιδοτήσεις στα κινεζικά ηλεκτρικά
Η Γαλλία κόβει τις επιδοτήσεις στα κινεζικά ηλεκτρικά …
Πρεμιέρα του Volvo EX30 στην Ελλάδα (+τιμές)
Πρεμιέρα του Volvo EX30 στην Ελλάδα (+τιμές)
Lexus: «Άμα θέλετε αγροτικό, το φτιάχνουμε»
Lexus: «Άμα θέλετε αγροτικό, το φτιάχνουμε»
Απαράμιλλο πρωτότυπο SAAB Coupe σε δημοπρασία
Απαράμιλλο πρωτότυπο SAAB Coupe σε δημοπρασία
Έρχεται και δεύτερο supercar από την Alfa Romeo!
Έρχεται και δεύτερο supercar από την Alfa Romeo!
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes-Benz GLA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store