Χειροκίνητη μετατροπή για τη νέα Toyota Supra μέσω…BMW 3αρας!

Η νέα Toyota Supra είναι γρήγορη. Τόσο γρήγορη βασικά, ώστε ξεπερνά Lamborghini και Ferrari. Επίσης, δεν της λείπει η δύναμη. 340 άλογα δηλώνει η Toyota, νούμερο που επαληθεύεται σε δυναμομετρήσεις – στους τροχούς. Κάτι που σημαίνει πως ο 3λιτρος διτούρμπινος εξακύλινδρος σε σειρά, αποδίδει κοντά στα 380-400 άλογα στον στρόφαλο. Το θέμα είναι πως η καταγωγή του μοτέρ, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι μόνο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο περνάει την ισχύ πίσω, έχουν προκαλέσει αναβρασμό στους φίλους του ιαπωνικού sportscar.

Δείτε ακόμα: Ετοιμάζονται σπορ Toyota Corolla και Hilux!

Ένας Τεξανός βελτιωτής, ωστόσο, ισχυρίζεται ότι έχει την λύση για το δεύτερο σκέλος της διαμαρτυρίας. Μια λύση, βέβαια, που πηγάζει από το πρόβλημα του πρώτου σκέλους. Μπερδευτήκατε; Εξηγούμεθα. Η European Auto Group είναι μια εταιρία εγνωσμένης αξίας, στην μετατροπή Ferrari σε χειροκίνητες. Ο ντόρος γύρω από την 5η γενιά της Supra δεν την άφησε αδιάφορη, εξ ου και η προετοιμασία κιτ μετατροπής σε χειροκίνητο 6αρι. Μετά του αναλόγου αντιτίμου, πάντα. Το οποίο στην προκειμένη, ανέρχεται στις 12.000 δολάρια. Ωστόσο το ζήτημα που ενδεχομένως να απασχολήσει τους σκληροπυρηνικούς φαν της Supra, είναι και πάλι η προέλευση των μηχανικών μερών.

Ως κινητήρας και μετάδοση της BMW, o B58B30 δεν θα μπορούσε να περάσει στην χειροκίνητη διάσταση με διαφορετικά συστατικά. Από την στιγμή που η «αδελφή» Z4 δεν διατίθεται ως χειροκίνητη (και γενικά, οι χειροκίνητες BMW από 2 λίτρα και πάνω τείνουν να εκλείψουν), οι Αμερικανοί δεν έχουν επιλογή από το να αρχίσουν τις αλχημείες. Λεπτομέρειες δεν αναφέρονται, ωστόσο δηλώνουν πως η μετατροπή βασίζεται σε ισχύοντα συνδυασμό κινητήρα μετάδοσης. Θα μπορούσε κάποιος να υποθέσει «μεταμόσχευση» κιβωτίου από την M3, όμως ο S55 είναι διαφορετικός κινητήρας. Η πραγματικότητα είναι πιο απλή. Το τελευταίο μοντέλο που διέθετε τον κινητήρα της Supra με πεντάλ συμπλέκτη, ήταν η 340i F30 (η προηγούμενη γενιά της 3αρας). Ίδιο μοτέρ, χαμηλότερη απόδοση στα 326 άλογα, αλλά το χειροκίνητο κιβώτιο «κουμπώνει» άνετα.

Διαβάστε επίσης: Toyota Supra ρίχνει καρότσες στη BMW Z4 (+video)

Ήδη η European Auto Group δέχεται προκαταβολές για την μετατροπή, η παράδοση της οποίας υπολογίζεται στους 2 μήνες.

 

Get it on Google Play Download on the App Store