Υπάρχει περίπτωση να επιστρέψει η Alfa Romeo MiTo;

 

Η Alfa Romeo άλλαξε σελίδα με την Tonale, ανοίγοντας ένα ελπιδοφόρο (και δυνητικά προσοδοφόρο) κεφάλαιο στη σύγχρονη ιστορία της. Οι Ιταλοί έχουν ανάγκη την αύξηση της εμπορικότητας, βασίζουν πολλά στο νέο τους μοντέλο, αλλά κανείς δεν αρνείται πως θα χρειαστεί ενίσχυση.

Η Tonale μπαίνει σε μια κατηγορία όπου επικρατεί εμπορικός χαμός. Μιλάμε για το δημοφιλέστερο και πιο πολυπληθές segment της αγοράς, με δεκάδες αξιόμαχα και αναγνωρισμένα μοντέλα. Οι Μιλανέζοι γνωρίζουν πως ακόμα και να πετύχει η Tonale, θέλει βοήθεια. Εξ ου και η εξέλιξη ενός μικρότερου crossover, στα B-SUV, με το όνομα Brennero. Οι Giulia και Stelvio θα περάσουν στη 2η γενιά τους, όμως μήπως υπάρχει περίπτωση να κατεβάσει πεντάδα η Alfa στην αγορά; Είναι δυνατόν να επιστρέψει η MiTo;

H «Milano Torino» αποτελούσε για μια δεκαετία (2008-2018) την πιο προσιτή Alfa, κλείνοντας την παραγωγή στις περίπου 300.000 μονάδες (293.428 για την ακρίβεια). Ο ψηφιακός σχεδιαστής Theottle πιστεύει στο ενδεχόμενο νέας MiTo, η οποία θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMP και θα μοιράζεται αρκετά κοινά στοιχεία με το Peugeot 208. Μέσω υπολογιστικών προγραμμάτων, το σώμα της Tonale προσαρμόστηκε σε εκείνο του γαλλικού σούπερμινι και δημιούργησε την MiTo MK2, έστω σε ψηφιακή μορφή. Θα μπορούσαμε να δούμε κάτι τέτοιο να λαμβάνει υλική υπόσταση;

Πολύ δύσκολα. Μόλις πριν λίγες ημέρες, οι Ιταλοί δήλωσαν πως στόχος είναι η BMW. Όχι μόνο από πλευράς ανταγωνισμού, αλλά και προσαρμογής σε πλάνο λειτουργίας. Η Alfa Romeo θέλει να μετατοπίσει την γκάμα προς τα πάνω, σε πιο ακριβά μοντέλα και αυξημένα περιθώρια κέρδους. Συνεπώς, μια νέα MiTo δεν συνάδει με τα εμπορικά σχέδια της εταιρίας. Τουλάχιστον με τη μορφή που την έχουμε συνηθίσει. Το «Brennero» δεν έχει κλειδώσει ακόμα ως όνομα για το B-SUV. Κάτι που σημαίνει πως το «MiTo» είναι ακόμα στο τραπέζι.

Get it on Google Play Download on the App Store