Η επόμενη BMW Σειρά 5 θα πηγαίνει μόνη της

Η νέα Σειρά 5 δεν έχει καν αποχωριστεί το βαρύ καμουφλάζ, απέχοντας ακόμα σχεδόν 2 χρόνια από το επίσημο ντεμπούτο. Παρόλα αυτά οι πληροφορίες για αυτή δεν είναι λίγες, με την BMW να εξελίσσει ένα από τα πιο τεχνολογικά προηγμένα μοντέλα στα χρονικά της.

Η επερχόμενη G60 (και G61 ως Touring) προγραμματίζεται να παρουσιαστεί το 2024, στοχεύοντας όπου και κάθε άλλη 5άρα στα -μέχρι σήμερα- 50 χρόνια πορείας της: την κορυφή στα premium μεγαλομεσαία. Οι αναφορές μέχρι τώρα έχουν σε πρωταγωνιστικό ρόλο τη M5, που φημολογείται πως θα προσφέρεται σε plug-in υβριδική και αμιγώς ηλεκτρική μορφή, με ισχύ που θα αγγίζει (μπορεί και να ξεπερνά) τα 1.000 άλογα! Για να φτάσει σε τέτοια επίπεδα η κορυφαία εκδοχή, όμως, απαιτείται μια εξίσου αριστουργηματικά τεχνολογική βάση. Κι οι Βαυαροί έχουν σκοπό να φέρουν τη Σειρά 5 πιο κοντά στη Σειρά 7, από κάθε άλλη φορά.

Για την ακρίβεια, θα προσφέρει κάτι που ούτε η 7άρα δεν διαθέτει (έως τώρα): αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3. Το Bimmerpost αναφέρει πως η BMW δοκιμάζει εκτενώς την επόμενη 5άρα σε συνθήκες κίνησης δίχως τη συμμετοχή οδηγού, όπως ορίζει η ανώτερη μορφή αυτόνομης οδήγησης. Στο Επίπεδο 3 το αυτοκίνητο πρακτικά μπορεί να κάνει τα πάντα μόνο του, επιτρέποντας στον άνθρωπο πίσω από το τιμόνι ακόμα και να πάρει το βλέμμα του από το δρόμο. Μέχρι σήμερα, το υψηλότερο επίπεδο σε αυτοκίνητο παραγωγής της BMW είναι το 2, όπου απαιτεί τόσο την εγρήγορση του οδηγού όσο και ένα χέρι στο τιμόνι.

Ο αγώνας για την αυτόνομη οδήγηση, βέβαια, είναι άλλη μια κόντρα μεταξύ BMW – Mercedes. Η φίρμα από τη Στουτγκάρδη προσφέρει ήδη αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3 στις EQS και S-Class, σε επιλεγμένες αγορές. Οι ομόλογοί τους στη Βαυαρία, ωστόσο, θέλουν να είναι οι πρώτοι που θα το κάνουν σε κλίμακα χαμηλότερης της ναυαρχίδας, σε ένα πιο «γήινο» μοντέλο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Τσίμπησε» αυτονομία η Porsche Taycan
«Τσίμπησε» αυτονομία η Porsche Taycan
Ακόμα πιο αποδοτικός και καθαρός ο 1.5 TSI της VW
Ακόμα πιο αποδοτικός και καθαρός ο 1.5 TSI της VW …
Η Honda εξελίσσει αεροδυναμική F1 για το Civic
Η Honda εξελίσσει αεροδυναμική F1 για το Civic
Σε απευθείας σύνδεση με τα κεντρικά οι μηχανικοί της Ford
Σε απευθείας σύνδεση με τα κεντρικά οι μηχανικοί της Ford …
Το «έξυπνο» διαισθητικό χειριστήριο στα νέα Kia
Το «έξυπνο» διαισθητικό χειριστήριο στα νέα Kia …
H αδιαπέραστη ασπίδα Assisted Safety της Volvo
H αδιαπέραστη ασπίδα Assisted Safety της Volvo
Η Stellantis δίνει τη λύση στο άγχος της φόρτισης
Η Stellantis δίνει τη λύση στο άγχος της φόρτισης
Τι είναι το iMT κιβώτιο ταχυτήτων της Hyundai;
Τι είναι το iMT κιβώτιο ταχυτήτων της Hyundai;
Μελλοντικά EV από την BMW με κυλινδρικές μπαταρίες
Μελλοντικά EV από την BMW με κυλινδρικές μπαταρίες …
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store