Οι Mercedes-AMG τουρμπίζουν ηλεκτρικά

Η Mercedes ανακοίνωσε πως εξελίσσει ένα νέο ηλεκτρικό τούρμπο για την επόμενη γενιά των AMG, τεχνολογία που θα κάνει πρεμιέρα σε αυτοκίνητο παραγωγής για το τμήμα ειδικών αποστολών του «Αστεριού».

Ο ηλεκτρικός υπερσυμπιεστής εξελίσσεται σε συνεργασία με την πασίγνωστη Garrett και αντλεί έμπνευση από τα αντίστοιχα της Formula 1, συνδυάζοντας την αμεσότητα ενός μικρού τούρμπο με την υπερπλήρωση ενός μεγάλου. Ένας ηλεκτροκινητήρας μεγέθους 4 εκατοστών βρίσκεται ενσωματωμένος στον άξονα του συμπιεστή και παίρνει ενέργεια από ένα σύστημα 48 Volt. Όταν δεν υπάρχει επαρκής ροή καυσαερίων (στις χαμηλές στροφές, δηλαδή), ο ηλεκτροκινητήρας περιστρέφει τον άξονα δίνοντάς του ώθηση μέχρι να αναλάβουν τα καυσαέρια. Η λειτουργία του, θα λέγαμε πως προσομοιώνει αυτή των σειριακών τούρμπο, όπου το μικρό λειτουργεί στις χαμηλές στροφές και στη συνέχεια δίνει τη θέση του στο μεγάλο.

Στην προκειμένη, βέβαια, τα εξαρτήματα και οι απώλειες είναι ασύγκριτα λιγότερες, εξασφαλίζοντας σε συνδυασμό με τη φιλοσοφία λειτουργίας εξαιρετική απόκριση, εξάλειψη του turbo lag και χαμηλή κατανάλωση. Το ηλεκτρικό τούρμπο της AMG φτάνει μέχρι και τις 170.000 σ.α.λ. επιτρέποντας υψηλή ροή του αέρα, ενώ συνδέεται με το σύστημα ψύξης του κινητήρα για να διατηρεί ιδανική θερμοκρασία.

Διαβάστε επίσης: Νέα Mercedes-AMG E 63 για ασφάλτινες πτήσεις

Ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Mercedes-AMG, Tobias Moers, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Έχουμε ξεκαθαρίσει τους στόχους μας για ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον. Για να τους πετύχουμε, βασιζόμαστε σε καινοτόμα εξαρτήματα. Με αυτή την κίνηση, υποστηρίζουμε στρατηγικά την τεχνολογία μας και την προσαρμόζουμε στις δικές μας απαιτήσεις από πλευράς απόδοσης. Το πρώτο βήμα περιλαμβάνει το ηλεκτρικό τούρμπο.  Μια τεχνολογία που μεταφέρεται στο δρόμο κατευθείαν από την Formula 1 και μας προσφέρει δυνατότητες, που μέχρι στιγμής ήταν αδύνατο να επιτευχθούν σε υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες».

Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει μια Brabus 800 – Mercedes-AMG GT 63;

Προς το παρόν, οι Γερμανοί δεν αποκαλύπτουν ποιο μοντέλο τους θα σπάσει το ηλεκτρικό «ρόδι». Οι πιθανότητες είναι με το μέρος της επερχόμενης plug-in υβριδικής έκδοσης της AMG-GT 4Door.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τι είναι τα υβριδικά αυτοκίνητα και που διαφέρουν;
Τι είναι τα υβριδικά αυτοκίνητα και που διαφέρουν; …
Οι πρωτιές του νέου Hyundai Tucson
Οι πρωτιές του νέου Hyundai Tucson
Τα λάστιχα που κρατάνε 130.000 χλμ.! (+video)
Τα λάστιχα που κρατάνε 130.000 χλμ.! (+video)
Τα πρώτα θερμαινόμενα φανάρια είναι γεγονός (+video)
Τα πρώτα θερμαινόμενα φανάρια είναι γεγονός (+video) …
Τα πρώτα RoboTaxi κυκλοφορούν χωρίς οδηγό (+video)
Τα πρώτα RoboTaxi κυκλοφορούν χωρίς οδηγό (+video)
Πατέντα συλλέγει τα κομμάτια των ελαστικών (+video)
Πατέντα συλλέγει τα κομμάτια των ελαστικών (+video) …
Τα Volvo θα «μιλάνε» με τα αλάρμ!
Τα Volvo θα «μιλάνε» με τα αλάρμ!
Τι είναι το e-POWER στο νέο Nissan Qashqai;
Τι είναι το e-POWER στο νέο Nissan Qashqai;
Οι Ιάπωνες έλυσαν ένα πρόβλημα των LED φώτων
Οι Ιάπωνες έλυσαν ένα πρόβλημα των LED φώτων
Το νέο trendy υβριδικό αυτοκίνητο των 11.990 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda CR-V e:HEV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο μικρομεσαίο crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα ειδική έκδοση για το Citroen C3 Aircross!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes EQA! Πόσο κοστίζει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμή σοκ για το νέο υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η νέα Skoda Octavia Scout
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις Kia Sportage σε χαμηλότερες τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο φθηνό οικογενειακό των 14.500 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το 1.500άρι SUV των 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Φθηνότερη έως 16.500 ευρώ η Alfa Romeo Giulia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 17.950 ευρώ το νέο Citroen C4 C-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων