Δοκιμή Honda Civic 1.5 VTEC Turbo 182 PS CVT

Το νέο από άκρη σε άκρη, 10ης γενιάς Honda Civic παρουσιάζεται πλήρως αναβαθμισμένο σε κάθε επίπεδο και αποτελεί μία από τις πιο ολοκληρωμένες και σπορτίφ προτάσεις στα μικρομεσαία χάτσμπακ μοντέλα, το οποίο με μήκος 4,5 μέτρα τοποθετείται στο άνω άκρο της κατηγορίας. Το νέο Civic διατίθεται με κινητήρες βενζίνης, τον 1.0 VTEC Turbo 129 PS (δοκιμή) και τον 1.5 VTEC Turbo 182 PS (δοκιμή), ενώ πρόσφατα ξεκίνησε και το λανσάρισμα του ντίζελ Civic 1.6 i-DTEC 120 PS. Τα μηχανικά σύνολα βενζίνης συνδυάζονται και με το αυτόματο κιβώτιο CVT, που προσφέρει περισσότερη άνεση και πολύ καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας. Εμείς, δοκιμάζουμε την ισχυρότερη έκδοση, η οποία πωλείται στην τιμή των 27.150 ευρώ με υπερπλήρη εξοπλισμό και πολλές παροχές.

Δείτε ακόμη: Δοκιμή Honda Civic Type R (+videos)

Με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό

Εκτός από όλα τα γνωστά συστήματα ανέσεων και ασφαλείας, το Civic 1.5 VTEC Turbo 182 PS CVT περιλαμβάνει το σπορ εξωτερικό πακέτο με τα αεροδυναμικά βοηθήματα και τη διπλή πίσω εξάτμιση (όπως είναι το αυτοκίνητο της δοκιμής), ζάντες 17 ιντσών, προβολείς full LED και τα συστήματα αυτόματης πέδησης, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, ειδοποίησης απόκλισης από τη λωρίδα, το σύστημα ανάγνωσης οδικών σημάτων και το ενεργό cruise control και καθιστά το αυτοκίνητο ικανό να πηγαίνει μόνο του (δείτε εδώ το σχετικό video μας). Στάνταρ είναι το Honda CONNECT με Garmin Navigation, οθόνη αφής 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, Bluetooth και διάφορες εφαρμογές. Σε αυτά και πολλά ακόμα περιλαμβάνονται στάνταρ το μεταλλικό χρώμα συν 5 χρόνια δωρεάν service, οδική βοήθεια και εγγύηση.

Κινητήρας και CVT όλο προσόντα

Ο νέος κινητήρας 1.5 VTEC Turbo με υπερτροφοδότη μονής εισαγωγής και χαμηλής αδράνειας, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μεταβλητό χρονισμό και βύθισης βαλβίδων και διπλό μεταβλητό έλεγχο χρονισμού προσφέρει ταχύτατες επιδόσεις, ενώ σε συνδυασμό με το αυτόματο CVT κιβώτιο κάνει πιο άνετη την οδήγηση. Το συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων κιβώτιο CVT διαθέτει και 7 προσομοιωμένες ταχύτητες που αλλάζουν μέσω των πλήκτρων +/- πίσω από το τιμόνι. Μαζί και με το πρόγραμμα Sport που επιλέγεται μέσω του εύχρηστου λεβιέ, δίνεται η δυνατότητα στον οδηγό να εναλλάσσει ταχύτητες και να εκμεταλλεύεται καλύτερα τις δυνατότητες του ισχυρού κινητήρα, όπως σε ένα «κλασικό» αυτόματο κιβώτιο. Επιπλέον, ο κινητήρας συνεργάζεται πολύ αρμονικά με το CVT, παρουσιάζει γραμμικότητα και ανεβάζει με ευκολία στροφές μέχρι τις 6.000 σ.α.λ. επιταχύνοντας γρήγορα από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 8,2 δλ.) και εν κινήσει το αμάξωμα των 1.340 κιλών, ενώ ο θόρυβος δεν ενοχλεί ακόμα και σε ανεβασμένους ρυθμούς. Επίσης, στο ταξίδι οι στροφές του κινητήρα κρατιούνται χαμηλά (130 χλμ./ώρα με σχεδόν 2.500 σ.α.λ.). Σε λογικά επίπεδα βρίσκεται η κατανάλωση, η οποία κατά τη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε στα 8,3 λτ./100 χλμ.

Δείτε ακόμη: Οι πρωτοποριακές τεχνολογίες του νέου Honda CR-V

Σπορτίφ και πολύ ισορροπημένο στο δρόμο

Οι πολλές βελτιώσεις που έχουν γίνει στο πλαίσιο, στις αναρτήσεις και στο στήσιμο του νέου Civic στο δρόμο, του έχουν χαρίσει ιδιαίτερα ισορροπημένα χαρακτηριστικά κίνησης. Η νέα μεγαλύτερη αλλά ελαφρύτερη πλατφόρμα με το χαμηλότερο κέντρο βάρους, τα πλατύτερα μετατρόχια, το μακρύτερο μεταξόνιο και η αυξημένη κατά 52% βελτιωμένη στρεπτική ακαμψία, έχουν βελτιώσει σημαντικά το πάτημα του αυτοκινήτου σε κάθε διαδρομή, καθώς και την άνεση, χάρη και στην αντικατάσταση του πίσω ημιάκαμπτου άξονα με πολλαπλούς συνδέσμους. Το νέο Civic 1.5 VTEC Turbo 182 PS CVT κερδίζει αμέσως τον οδηγό του με την στιβαρή αίσθηση που προσφέρει και την ασφάλεια, ενώ την ίδια στιγμή οι αναρτήσεις σε συνδυασμό με τις 17 ιντσών ζάντες και τα ελαστικά 235/45 απορροφούν με επιτυχία τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, αν και ο θόρυβος κύλισης γίνεται αισθητός στο εσωτερικό. Κινούμενο στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων, το αμάξωμά του παραμένει ιδιαίτερα σταθερό, χωρίς ο οδηγός και οι υπόλοιποι επιβάτες να αντιλαμβάνονται με πόσα χιλιόμετρα κινείται. Ασφαλές, σίγουρο και ευχάριστο είναι και σε μια διαδρομή με στροφές, όπου το νέο Civic ακολουθεί πιστά τις εντολές του οδηγού και είναι προβλέψιμο και εύκολα ελεγχόμενο. Στην πολύ καλή οδική του συμπεριφορά συμβάλλουν με την σειρά τους το άμεσο, ακριβές και με σωστό βάρος σύστημα διεύθυνσης, καθώς και τα δυνατά φρένα.

Ευρύχωρο και καλοφτιαγμένο εσωτερικό

Το πλήρως ανασχεδιασμένο εσωτερικό του νέου Honda Civic διαθέτει πιο σύγχρονη τεχνολογία, μεγαλύτερους χώρους, καλύτερη εργονομία και βελτιωμένη θέση οδήγησης. Από πλευράς κατασκευής έχει γίνει χρήση μαλακών υλικών στο μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό και στο πάνω τμήμα των εμπρός θυρών, ενώ προσεγμένο είναι και το φινίρισμα. Ο οδηγός κάθεται πιο χαμηλά και έχει στη διάθεσή του όλες τις πληροφορίες μέσου του ευανάγνωστου ψηφιακού πίνακα οργάνων και του συστήματος πολυμέσων Honda Connect. Στις ανέσεις που απολαμβάνουν οι επιβάτες συμβάλλει και η ευρυχωρία τις καμπίνας. Παράλληλα, μεγάλο και πρακτικό είναι το πορτ μπαγκάζ των 420 λίτρων με το πολύ εύχρηστο αποσπώμενο και συρόμενο προς το πλάι κάλυμμα του χώρου αποσκευών.

Δείτε ακόμη: Νέο Honda Civic Type R με καρότσα

(+) Δυναμική σχεδίαση, επιδόσεις, λειτουργία κινητήρα, χώροι, ποιότητα, οδική συμπεριφορά, λειτουργία CVT

(-) Ορατότητα προς τα πίσω, θόρυβος κύλισης

Καύσιμο
Βενζίνη
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.498
Κύλινδροι/βαλβίδες
4/16
Ταχύτητες
CVT
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
182/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
220/1.700
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
8,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
200
Αστική (λτ./100 χλμ.)
7,9
Υπεραστική (λτ./100 χλμ.)
5,0
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
6,1
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
139
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
166,8
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Πολλαπλών συνδέσμων, αντ. δοκός
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
4.518
Πλάτος (χλστ.)
1.799
Ύψος (χλστ.)
1.434
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.697
Βάρος (κιλά)
1.340
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
420
Αστέρια
(4)
Ασφάλεια ενηλίκου
92%
Ασφάλεια παιδιού
67%
Ασφάλεια πεζού
75%
Επικουρικά συστήματα
88%
ESP
 
Αερόσακοι
6
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
27.150
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Δοκιμή Opel Corsa-e 136 PS
Δοκιμή Opel Corsa-e 136 PS
Δοκιμή Skoda Octavia iV Plug-in Hybrid 204 PS
Δοκιμή Skoda Octavia iV Plug-in Hybrid 204 PS
Δοκιμή Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 EAT8
Δοκιμή Peugeot 3008 1.2 PureTech 130 EAT8
Δοκιμή Opel Crossland 1.5D 120 PS Auto
Δοκιμή Opel Crossland 1.5D 120 PS Auto
Δοκιμή Fiat 500 1.0 70 hp Hybrid Dolcevita
Δοκιμή Fiat 500 1.0 70 hp Hybrid Dolcevita
Δοκιμή Renault Clio 1.0 TCe 90
Δοκιμή Renault Clio 1.0 TCe 90
Δοκιμή Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 2WD Auto
Δοκιμή Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid 2WD Auto
Δοκιμή SEAT Leon 1.5 eTSI DSG 150 PS FR
Δοκιμή SEAT Leon 1.5 eTSI DSG 150 PS FR
Δοκιμή Nissan LEAF+ 217 PS
Δοκιμή Nissan LEAF+ 217 PS
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Jeep Compass στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai που καίει 1,38 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η πιο ακριβή BMW των 253.200 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes C-Class. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του pickup Jeep Gladiator στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Toyota C-HR GR Sport. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Ford Mustang Mach-E στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το καυτό Hyundai Kona N Line. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα η νέα BMW iX3
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store