Νέο Renault Koleos με υπερσύγχρονους ντίζελ

1

To Renault Koleos το γνωρίσαμε από το σύντομο πέρασμά του στην ελληνική αγορά, μέσα από την πρώτη του γενιά. Εδώ μπορεί να μην διατίθεται πλέον, όμως το γαλλικό SUV συνεχίζει την εμπορική του σταδιοδρομία σε περισσότερες από 93 χώρες. Κάτι που συνιστά επιτακτική ανάγκη την συνεχή εξέλιξη.

Δείτε ακόμα: Νέο Renault Clio: Κινητήρες, επιδόσεις και πότε έρχεται

Η ανανεωμένη μορφή της δεύτερης γενιάς ενσωματώνει μικρές αισθητικές διαφοροποιήσεις, με την μορφή των ανασχεδιασμένων προφυλακτήρων εμπρός-πίσω και τις νέες ζάντες αλουμινίου. Με μήκος 4.670 χλστ., πλάτος 1.840 χλστ. και μεταξόνιο 2.710 χλστ, το  Koleos είναι αισθητά μεγαλύτερο από το Kadjar των 4.449 χλστ. Tα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας LED σε σχήμα «C» δεν θα μπορούσαν να λείπουν, με την κορυφαία έκδοση Initiale Paris να προσθέτει χρωμιωμένο περίγραμμα και ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών.

Στο εσωτερικό του νέου Koleos κυριαρχεί η μεγάλη κάθετη οθόνη του συστήματος R-Link 2 των 8,7 ιντσών, η οποία περιλαμβάνει ηχοσύστημα της BOSE, σύστημα πλοήγησης, hands-και Android Auto με Google CarPlay.

Κάτω από το καπό συναντάμε τους νέους πετρελαιοκινητήρες Blue dCi. O πρώτος έχει χωρητικότητα 1.749 κ.εκ. και απόδοση 150 ίππων στις 3.500 σ.α.λ., μαζί με 340 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Η κορυφαία μορφή του Koleos διαθέτει 190 ίππους στις 3.500 σ.α.λ. και 380 Nm επίσης στις 1.750 σ.α.λ. από 1.995 κ.εκ. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 11,8 δλ. στην πρώτη και 10,1 δλ. στην δεύτερη, με την τελική ταχύτητα να ανέρχεται στα 190 και 196 χλμ./ώρα αντίστοιχα.

Διαβάστε επίσης: Με το Renault Kadjar στην Π. Επίδαυρο – Μέθανα – Πόρο (+video)

Oι νέοι κινητήρες συνδυάζονται αποκλειστικά με κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης X-Tronic και σύστημα τετρακίνησης, το οποίο προσφέρει τις επιλογές αμιγώς δικίνητης (2WD), αυτόματης λειτουργίας (4WD Auto) και κλειδώματος της ισχύος μεταξύ των δυο αξόνων (AWD Lock). Σε συνδυασμό με τα 190 χλστ. της απόστασης από το έδαφος, η Renault υποστηρίζει πως πρόκειται για ένα από τα ικανότερα SUV εκτός δρόμου.