Xειροκίνητη Ferrari η νέα Lancia Stratos!

4

Τυπικά η παρουσία του ονόματος «Lancia» είναι λάθος, καθώς η θρυλική εταιρία φυτοζωεί και δεν μπορεί να παρουσιάσει καν αντικαταστάτη για το Ypsilon – πολλώ δε μάλλον, αναβίωση του εμβληματικού αγωνιστικού της. Όμως Stratos χωρίς Lancia είναι ποδόσφαιρο χωρίς οφσάιντ.

Η νέα Stratos θα κατασκευαστεί από την Manifattura Automobili Torino (ΜΑΤ), έναν ανεξάρτητο καροσερίστα λίγο έξω από την πρωτεύουσα του Πεδεμοντίου, συνεχίζοντας το όραμα του Michael Stoschek. O πρόεδρος της γερμανικής εταιρίας ανταλλακτικών, Brose, το 2010 χρηματοδότησε την κατασκευή ενός μοναδικού πρωτοτύπου βασιζόμενο στην Ferrari F430 Scuderia, το οποίο αναβίωσε την εμβληματική Stratos. Η ανταπόκριση του κοινού -και ιδιαίτερα του οικονομικά εύρωστου- έπεισε την MAT να αναλάβει την υλοποίηση του project στον περιορισμένο αριθμό των 25 αντιτύπων, με το κόστος να υπερβαίνει τις 500.000 δολάρια, δίχως να περιλαμβάνεται σε αυτό το αυτοκίνητο-δότης. Με την αγορά μιας F430 Scuderia, το συνολικό κόστος ξεπερνά τις 600.000 δολάρια. Και ανεβαίνει ακόμα παραπάνω, σε περίπτωση που ο αγοραστής επιλέξει να αλλάζει ταχύτητες μόνος του!

Δείτε ακόμα: Η Lancia Delta Futurista συναντά τους προγόνους της (+video)

Η μετατροπή της Scuderia σε Stratos είναι από μόνη της ταλαιπωρία: οι μάστορες της MAT κόβουν 20 εκατοστά από το πλαίσιο της Ferrari, προκειμένου να δώσουν στην Stratos την χαρακτηριστική της εμφάνιση, ενώ ταυτόχρονα πρέπει να αναθεωρήσουν εις βάθος την κινηματική της ανάρτησης προκειμένου να ανταπεξέλθει στο μειωμένο μεταξόνιο, δίχως να μετατρέψει το αυτοκίνητο σε «σκοτώστρα». H σκληροπυρηνική έκδοση της F430 ήταν διαθέσιμη αποκλειστικά με το 6αρι ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με τις απλές εκδόσεις να έχουν την επιλογή και κλασικού χειροκίνητου. Η ΜΑΤ αναλαμβάνει να προσαρμόσει το 6αρι χειροκίνητο στην μετάδοση και το πλαίσιο της Scuderia, προσφέροντας έναν μοναδικό συνδυασμό επιδόσεων και μοναδικότητας. Με το αζημείωτο, φυσικά…

Διαβάστε επίσης: Πωλείται «εκρηκτική» και αψεγάδιαστη Ferrari F40!

Η νέα Stratos θα αποδίδει 550 ίππους, χάρις στις νέες πολλαπλές εισαγωγής/εξαγωγής και τον εγκέφαλο, αλλά οι Ιταλοί έχουν ανακοινώσει ότι θα προσφέρουν πακέτο αύξησης της ιπποδύναμης στα 600 άλογα. Με τα 550 τα πρώτα 100 χλμ./ώρα θα έρχονται σε 3,3 δλ., τα 200 χλμ./ώρα σε 9,7 και η τελική θα ξεπερνάει τα 300 χλμ./ώρα.