Πάνω από 200 άλογα για το Toyota Yaris GR-4

Η Toyota εργάζεται πυρετωδώς για την εξέλιξη της γρήγορης έκδοσης του νέου Yaris, που θα επαναφέρει μνήμες από τις θρυλικές Celica GT-Four και σκοπεύει στην κορυφή των mini hot hatches.

Δείτε ακόμη: Σύγκριση: Νέο Toyota Yaris vs υπάρχον Yaris

Σύμφωνα με το ιαπωνικό Motor Magazine, η κορυφαία έκδοση του ιαπωνικού σουπερμίνι δεν θα είναι περιορισμένης παραγωγής -όπως το GRMN– και θα ξεπερνά τα 200 άλογα! Μάλιστα, αναφέρεται πως το «4» που ακολουθεί το «GR» αντιστοιχεί στους τροχούς που θα μεταφέρουν την ισχύ στο οδόστρωμα. Στην Ιαπωνία υπάρχει ήδη τετρακίνητη μορφή, χρησιμοποιώντας το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης E-Four (Electric Four Wheel Drive System) και πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια, αντί ημιάκαμπτου άξονα που χρησιμοποιούν τα απλά Yaris. Το τετρακίνητο συνδυάζεται με τον νέο ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο 1.500άρη Dynamic Force, αγνώστου ισχύος.

Πηγές από το Αΐτσι κάνουν λόγο για υπερτροφοδοτούμενη μορφή του εν λόγω μοτέρ, η οποία εξελίχθηκε για τις ανάγκες παλαιότερης homologation. Οι Ιάπωνες δεν αποσαφηνίζουν ποιο ήταν το αγωνιστικό μοντέλο για το οποίο προοριζόταν ο 1.5 τούρμπο, όμως δηλώνουν βέβαιοι πως αυτό είναι το σύνολο που θα τροφοδοτεί το «αγωνιάρικο» Yaris. Όπως είναι αναμενόμενο, νούμερα και τεχνικά χαρακτηριστικά δεν υπάρχουν, πέρα από την προαναφερθείσα εικασία για τα 200+ άλογα. Ένα νούμερο που θα το φέρει αντιμέτωπο με τα Ford Fiesta ST (που επίσης είναι τρικύλινδρο 1.5 τούρμπο, αλλά μπροστοκίνητο) και VW Polo GTI.

Διαβάστε επίσης: Οδηγούμε το νέο Toyota C-HR 2.0 λτ. Hybrid 184 hp

Αναφορικά με την εμφάνιση του αυτοκινήτου, τα πρωτότυπα που γυρνάνε στο Nurburgring αυτή την περίοδο και τα εξαρτήματα της TRD θέλουν φουσκωμένα φτερά, αεροδυναμικά βοηθήματα και 18άρες ζάντες αλουμινίου. H Toyota έχει προγραμματίσει το ντεμπούτο του Yaris GR-4 για τον προσεχή Γενάρη.

Get it on Google Play Download on the App Store