Τέλος τα αυτοκίνητα πόλης για τη Fiat;

Οι εξελίξεις μετά τη συγχώνευση PSA-FCA είναι ραγδαίες και «τρέχουν» με ιλιγγιώδεις ρυθμούς. Μετά τη διαφαινόμενη ακύρωση της νέας GTV και την γενικότερη αναδιάρθρωση που ετοιμάζεται για την Alfa Romeo, το ίδιο -και ακόμα πιο εντατικό- σχέδιο περιμένει την Fiat.

Δείτε ακόμα: Σαρώνει σε πωλήσεις η Lancia Ypsilon!

Σύμφωνα με τον CEO της Fiat-Chrysler Automobiles, Mike Manley, η Fiat προτίθεται να εγκαταλείψει την κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης (Α-Segment) και να ανέβει στα σουπερμίνι (Β-Segment). Σε απλούστερα λόγια, Panda και 500 ενδέχεται να «κοπούν» οριστικά, ώστε να εξοικονομηθούν κονδύλια για την εξέλιξη του αντικαταστάτη του Punto. Όπως δήλωσε ο Manley στο Autonews Europe, «στο εγγύς μέλλον θα εστιάσουμε την προσοχή μας στη μεγαλύτερη και πιο προσοδοφόρα κατηγορία, εγκαταλείποντας αυτή των μοντέλων πόλης».

Η εξήγηση για αυτή την κίνηση είναι πολύ απλή, αλλά και εξίσου αναμενόμενη. Τα παραδοσιακά αυτοκίνητα πόλης (βλέπε Fiat Panda, Toyota Aygo/Citroen C1/Peugeot 108 κλπ) δεν πουλάνε πια όσο πρέπει. Για την ακρίβεια, πουλάνε πολύ λιγότερο από τα αντίστοιχα σουπερμίνι (Yaris/C3/208, το Punto εξαιρείται μιας και καταργήθηκε). Και η Fiat χρειάζεται επειγόντως κέρδη, καθώς παρουσίασε ζημιές 55 εκατομμυρίων ευρώ μόνο στο τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Διαβάστε επίσης: Fiat Punto GT: Το «βρωμόγκαζο» της καρδιάς μας!

Ο Αμερικανός υπογραμμίζει το γεγονός πως στην Ευρώπη τα σουπερμίνι κρατούν τα πρωτεία της εμπορικής επιτυχίας, μπροστά από SUV και crossovers, ενώ χαίρουν απείρως μεγαλύτερης απήχησης συγκριτικά με τα αυτοκίνητα πόλης. Οπότε, σύμφωνα με τον Manley, μια απλή και αυτονόητη λύση είναι η εξής: καταργείται το Panda, το 500 διατηρεί ελπίδες γιατί έχει κοινό και στις Η.Π.Α., με τα κονδύλια που θα εξοικονομηθούν να επενδύονται στην εξέλιξη του νέου Punto! Παρόλα αυτά, δεν επιβεβαίωσε τίποτα. Οπότε περιμένουμε εναγωνίως το μέλλον που επιφυλάσσει η Fiat στα ιστορικά μοντέλα της.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ηλεκτρική συμμαχία Suzuki, Toyota και Daihatsu
Ηλεκτρική συμμαχία Suzuki, Toyota και Daihatsu
Νέο «τζακ ποτ» της Skoda στα κιβώτια ταχυτήτων
Νέο «τζακ ποτ» της Skoda στα κιβώτια ταχυτήτων
Χωρίς μέλλον η παραγωγή του Audi A1
Χωρίς μέλλον η παραγωγή του Audi A1
Το Koenigsegg Jesko μπαίνει στην παραγωγή
Το Koenigsegg Jesko μπαίνει στην παραγωγή
Καθοδόν η νέα Skoda Fabia με βαριά κληρονομιά
Καθοδόν η νέα Skoda Fabia με βαριά κληρονομιά
Volvo με σουηδικό ατσάλι χωρίς ορυκτά
Volvo με σουηδικό ατσάλι χωρίς ορυκτά
Δείτε πως παράγεται το νέο Nissan Qashqai (+video)
Δείτε πως παράγεται το νέο Nissan Qashqai (+video)
Μπήκε στη γραμμή το πιο προσιτό SUV της Skoda
Μπήκε στη γραμμή το πιο προσιτό SUV της Skoda
Εκκίνηση για το πιο οικονομικό SUV της Hyundai
Εκκίνηση για το πιο οικονομικό SUV της Hyundai
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορ SUV με 204 PS και κόστος 3€/100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ακριβό και οικονομικό Suzuki
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου Skoda Kodiaq
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί της Ford Mustang Mach-E
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store