Νέο και κορυφαίο Audi SQ5 TDI με 700 Nm ροπής

Κόντρα στο ρεύμα που θέλει τα ντίζελ να αντιμετωπίζουν το φάσμα του αποκλεισμού από τα περισσότερα αστικά κέντρα της Ευρώπης, η Audi παρουσιάζει την πετρελαιοκίνητη έκδοση του κορυφαίου Q5.

To SQ5 TDI μπορεί να παρουσιάζεται 7 ίππους πιο αδύναμο σε σχέση με το βενζινοκίνητο «αδερφάκι», όμως το χάσμα στην ροπή αρκεί για να υπερκαλύψει την διαφορά. Ο 3λιτρος twinturbo V6 TDI παράγει 700 Nm ροπής σταθερά από τις 2.500 σ.α.λ. μέχρι τις 3.100, κάνοντας ακόμα και τα 500 του 3.0 V6 TFSI μεταξύ 1.370 – 4.500 σ.α.λ.  να μοιάζουν λίγα. Αντιστοίχως βελτιωμένες είναι και οι επιδόσεις, με την επιτάχυνση για τα 100 χλμ./ώρα από στάση να απαιτεί 5,1 δλ. αντί 5,4 του βενζινοκίνητου. Τα 347 άλογα του TDI δεν ξεφεύγουν από την γερμανική νόρμα του περιορισμού στην τελική ταχύτητα, με τα ηλεκτρονικά να σταματούν την βελόνα του κοντέρ στα 250 χλμ./ώρα.

Δείτε ακόμα: «Τάπα» το νέο Audi A1 στο τεστ αποφυγής ταράνδου (+video)

Ακόμα πιο εντυπωσιακή -τηρουμένων των αναλογιών- είναι η μέση τιμή της κατανάλωσης, η οποία σύμφωνα με την Audi δεν ξεπερνά τα 6,6-6,8 λίτρα/100 χλμ! Για να δει τέτοια νούμερα ο οδηγός στον ψηφιακό πίνακα οργάνων Virtual Cockpit, ο 3λιτρος πετρελαιοκινητήρας διαθέτει και ήπιο υβριδικό σύστημα 48V.

Εμφανισιακά ντίζελ με βενζινοκίνητο δεν ξεχωρίζουν, πέρα από τα σηματάκια «TDI». Οι προφυλακτήρες είναι επιθετικότερης σχεδίασης, με τον πίσω να φιλοξενεί εκατέρωθεν τις απολήξεις της εξάτμισης, ενώ οι ζάντες είναι 20 ιντσών (προαιρετικά 21) και τυλιγμένες σε ελαστικά 255/45. Πίσω από αυτές κρύβονται δισκόπλακες διαμέτρου 375 χλστ. μαζί με 6πίστονες δαγκάνες, συστατικά απαραίτητα για το σύστημα πέδησης προκειμένου να φρενάρουν ακαριαία τα 1.900 κιλά του αμαξώματος.

Διαβάστε επίσης: Το νέο Audi A3 θα προσφέρεται και με plug-in έκδοση!

Στον χειρισμό αυτού συναντάμε την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, το σύστημα τετρακίνησης quattro και το σπορ διαφορικό στον πίσω άξονα. Η κατανομή της ισχύος κανονικά βρίσκεται στο 40:60, όμως αναλόγως συνθηκών μπορεί να φτάσει μέχρι και το 70% εμπρός ή το 85% πίσω.  Η τιμή για όλα τα ανωτέρω στην Γερμανία τοποθετείται στις 67.550 ευρώ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα Audi RS υποδέχονται τα νέα RS 3 και RS 3 Sedan
Τα Audi RS υποδέχονται τα νέα RS 3 και RS 3 Sedan
Μαγνητίζει το νέο Audi e-Tron S Line Black Edition
Μαγνητίζει το νέο Audi e-Tron S Line Black Edition
Το Audi A6 e-tron προαναγγέλλει το νέο Α6!
Το Audi A6 e-tron προαναγγέλλει το νέο Α6!
Ιδού τα νέα Audi Q4 e-tron & Q4 Sportback e-tron
Ιδού τα νέα Audi Q4 e-tron & Q4 Sportback e-tron
Διαπεραστικό σαν ρεύμα το Audi Q4 e-tron
Διαπεραστικό σαν ρεύμα το Audi Q4 e-tron
Εξωπραγματικό Audi e-tron GT με έως 646 ίππους
Εξωπραγματικό Audi e-tron GT με έως 646 ίππους
Νέο και ακόμα πιο δυνατό Audi A3 45 TFSI e
Νέο και ακόμα πιο δυνατό Audi A3 45 TFSI e
Νέο και πιο δυναμικό Audi SQ5 TDI Sportback
Νέο και πιο δυναμικό Audi SQ5 TDI Sportback
Ακόμα πιο δυνατό Audi TTS competition plus
Ακόμα πιο δυνατό Audi TTS competition plus
Ήρθε το νέο διαμάντι των plug-in hybrid SUV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις VW ID.3 και ID.4 σε τιμές ντίζελ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το απόλυτο Τζιπ με 3,5 λτ. κατανάλωση
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο υβριδικό Suzuki Swace. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota Yaris Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota RAV4 των 306 PS στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των κορυφαίων 4κίνητων Mercedes EQA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store