Η μπροστοκίνητη BMW 128ti των 265 ίππων

103

Η BMW βάζει τις τελευταίες πινελιές στο στήσιμο του πρώτου της μπροστοκίνητου hot hatch, το οποίο θα κάνει πρεμιέρα με τη μορφή της 128ti.

Διαβάστε επίσης: Έρχεται αντι-Audi RS 3 από τη BMW!

Τοποθετούμενη ανάμεσα στην επίσης μπροστοκίνητη 120i των 180 ίππων και την κορυφαία, τετρακίνητη M1235i xDrive των 302 ίππων, η 128ti έρχεται να αποτελέσει το αντίπαλο δέος των Hyundai i30 N, Ford Focus ST, Renault Megane RS και VW Golf GTI. Εμφανισιακά κάνει γνωστές τις προθέσεις με τον επιθετικό προφυλακτήρα μπροστά, τις πλαϊνές ποδιές, τις 19άρες ζάντες και τον πίσω προφυλακτήρα, με τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης.

Δείτε ακόμα: Άγριες κόντρες με Civic Type R, MINI GP, i30 N, Focus ST

Η αφαίρεση του συστήματος τετρακίνησης έχει μειώσει το βάρος κατά 80 κιλά σε σχέση με την M1235i xDrive, βελτιστοποιώντας το έργο του 2λιτρου TwinPower. Ο βαυαρικός υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος, εδώ αποδίδει 265 ίππους και συνδυάζεται αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο κιβώτιο, αλλά και με Torsen μπλοκέ διαφορικό. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 6,1 δλ. (4,6 δλ. η M135i xDrive) και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, με τη μέση τιμή της κατανάλωσης να κυμαίνεται στα 6,1-6,4 λίτρα/100 χλμ. (6,8-7,1 η M135i xDrive) και τις εκπομπές ρύπων στα 139-148 γρ.CO2/χλμ. (154-162 η M135i xDrive).

Διαβάστε επίσης: Πόσα άλογα βγάζει στο δυναμόμετρο η BMW M135i;

Οι Βαυαροί έχουν εξελίξει ειδικά για την 128ti την ανάρτηση, χαμηλώνοντας την απόσταση από το έδαφος κατά 10 χλστ. και προσαρμόζοντας αναλόγως το BMW Performance Control, δίνοντας έμφαση στην ευελιξία και την αμεσότητα του αυτοκινήτου.