Το νέο Genesis προκαλεί Mercedes και Porsche

Η Genesis δεν κρύβει το γεγονός πως στοχεύει κατευθείαν τους Γερμανούς, ερχόμενη στην Ευρώπη. Στα πλαίσια της απόβασης, το νέο G70 Shooting Brake αναλαμβάνει πόστο εμπροσθοφυλακής.

Εμφανισιακά, η μεγάλη διαφορά με το σεντάν εντοπίζεται φυσικά στο πίσω μέρος. Ο τρίτος όγκος έχει δώσει τη θέση του σε μια κεκλιμένη γραμμή οροφής και μια πέμπτη πόρτα, σε συνδυασμό με μια τετράδα μεγαλύτερων Quad Lamps. Πέρα από την ίδια την εμφάνιση του αυτοκινήτου, είναι εκπληκτικό αυτό που κατάφεραν οι Κορεάτες με τις διαστάσεις. Παρότι το Shooting Brake φαίνεται μακρύτερο και χαμηλότερο από το κανονικό G70, έχει ακριβώς το ίδιο μέγεθος με αυτό! Μήκος (4.685 χλστ.), πλάτος (1.850 χλστ.), ύψος (1.400 χλστ.) και μεταξόνιο (2.835 χλστ.) δεν παρουσιάζουν ούτε χιλιοστό αύξησης. Παρόλα αυτά, το ανασχεδιασμένο πίσω μέρος προσφέρει 40% μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ. Για επιπλέον πρακτικότητα, τα πίσω καθίσματα είναι αναδιπλούμενα 40:20:40.

Στο υπόλοιπο εσωτερικό, η εικόνα είναι πανομοιότυπη με το απλό G70. Τα ποιοτικά υλικά και οι δερμάτινες επενδύσεις συνδυάζονται σε premium βαθμό με την ψηφιακότητα, μέσω της στάνταρ οθόνης των 10,25 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό.

Ταυτόσημα μαντάτα και κάτω από το καπό, όπου το Shooting Brake προσφέρεται με δυο βενζινοκινητήρες: τον τετρακύλινδρο 2.0 Turbo των 252 ίππων και τον 3.3 V6 T-GDI των 370 ίππων, που συνδυάζονται αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και προαιρετικά με σύστημα τετρακίνησης.

Η premium μάρκα της Hyundai έρχεται στη Γηραιά Ήπειρο μέσα στον Ιούνιο, με το G70 Shooting Brake να μην φείδεται φιλοδοξιών. H Mercedes CLΑ Shooting Brake είναι το μοντέλο που πρωτίστως στοχεύει, μαζί με το αντίστοιχο VW Arteon, αλλά στο «κάδρο» μπαίνει μέχρι και η Porsche Panamera Sport Turismo! Καμία σχέση τιμολογιακά ή από πλευράς επιδόσεων (το ισχυρότερο G70 ξεπερνά κατά 40 ίππους τη βασική Panamera, τη στιγμή που η κορυφαία σταματά στα 700 άλογα), με την Porsche να είναι και αρκετά μεγαλύτερη (5.049 χλστ.). Παρόλα αυτά, η φιλοσοφία είναι κοινή. Και το Genesis θα μπορούσε να αποτελέσει μια πρώτης τάξεως εναλλακτική.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το νέο Citroen C4 X πάει κόντρα στα στερεότυπα
Το νέο Citroen C4 X πάει κόντρα στα στερεότυπα
Το νέο Hyundai Ioniq 6 φέρνει το μέλλον, σήμερα
Το νέο Hyundai Ioniq 6 φέρνει το μέλλον, σήμερα
Νέο DS 7 ντίζελ και PHEV με έως 360 ίππους
Νέο DS 7 ντίζελ και PHEV με έως 360 ίππους
Ρέκορντμαν οικογενειάρχης η BMW M3 Touring
Ρέκορντμαν οικογενειάρχης η BMW M3 Touring
Αιχμαλωτίζει βλέμματα και καρδιές το νέο Peugeot 408
Αιχμαλωτίζει βλέμματα και καρδιές το νέο Peugeot 408 …
Ισοπεδωτής γαιών η Mercedes-AMG G63 4x4² (+video)
Ισοπεδωτής γαιών η Mercedes-AMG G63 4x4² (+video)
Το μεγαλύτερο και πιο περιπετειώδες Honda HR-V
Το μεγαλύτερο και πιο περιπετειώδες Honda HR-V
Φινετσάτο το νέο Citroen C5 Aircross
Φινετσάτο το νέο Citroen C5 Aircross
Η Fiat παρουσιάζει τα νέα Doblo και Ε-Doblo
Η Fiat παρουσιάζει τα νέα Doblo και Ε-Doblo
Ανακοινώθηκαν οι τιμές του νέου VW Caddy Life
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα VW ID.5 και ID.5 GTX (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota bZ4X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το πολυτάλαντο Dacia Jogger
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακόμα πιο ισοπεδωτικό το Jeep Wrangler 4xe
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα το φθηνότερο 7θέσιο Crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store