Το νέο Hyundai Ioniq 6 φέρνει το μέλλον, σήμερα

Ο μεγάλος αδερφός του Ioniq 5 είναι επιτέλους εδώ, πιστοποιώντας για άλλη μια φορά πως η Hyundai έχει βάλει σκοπό να εξελιχθεί σε υπερδύναμη της ηλεκτροκίνησης. Το Ioniq 6 δεν μοιάζει με κανένα άλλο μοντέλο της γκάμας και «κλείνει το μάτι» τόσο στο Tesla Model 3, όσο και στην Porsche Taycan!

Η ναυαρχίδα της οικογενείας Ioniq αντλεί έμπνευση από το πρωτότυπο Prophecy, με τα αμυγδαλωτά φωτιστικά σώματα και το καμπύλα διαμορφωμένο εμπρός μέρος να συνεχίζουν σε μια εξίσου κυρτή γραμμή οροφής, που καταλήγει στο highlight του αμαξώματος: το πίσω μέρος, όπου δεσπόζουν τα ενιαία φωτιστικά σώματα και η διπλή αεροτομή, με αμφότερες να θυμίζουν αρκετά αντίστοιχες της 911 (η κάτω την «ductail» της Carrera RS, η πάνω της σημερινής Turbo)! H διαρρύθμιση του προφυλακτήρα, με τα κάθετα LED φρένων στις άκρες, συνεχίζει αυτούσιος από το Prophecy, τη στιγμή που ο σχεδιασμός των ζαντών είναι ακόμα πιο ξεχωριστός από του προ 2ετίας concept car. 

Όσο ιδιαίτερο είναι το αμάξωμα του Ioniq 6, αλλά τόσο -κι ακόμα περισσότερο- αεροδυναμικό εμφανίζεται. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας περιορίζεται στο εντυπωσιακό Cd 0,21, καθιστώντας το τελευταίο μοντέλο της Hyundai ένα από τα πιο αποτελεσματικά αυτοκίνητα παραγωγής στην διάτρηση του αέρα, όλων των εποχών!

Ο φουτουριστικός χαρακτήρας δεν θα μπορούσε να μη συνεχίζεται στο εσωτερικό, όπου κυριαρχεί ο μαγευτικός ambient φωτισμός μέσω λαμπτήρων neon και ενιαία διάταξη πίνακα οργάνων – συστήματος πολυμέσων στην κορυφή του ταμπλό, που αποτελείται από δυο οθόνες 12,4 ιντσών έκαστη. Οι πόρτες χαρακτηρίζονται από την παντελή έλλειψη κουμπιών και τις μεγάλες εσοχές, που λειτουργούν ως αποθηκευτικοί χώροι, ενώ η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί τους διακόπτες των παραθύρων και της ρύθμισης των καθρεπτών, οι οποίοι είναι κάμερες (σε όποια αγορά επιτρέπεται).

Από πλευράς τεχνικών χαρακτηριστικών οι Κορεάτες ανακοινώνουν ελάχιστα. Για την ακρίβεια, το μόνο που μας λένε είναι ότι το Ioniq 6 βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP, όπου πατάνε επίσης τα Ioniq 5 και Kia EV6. Περισσότερα, λογικά, θα μάθουμε προς το τέλος του έτους, όταν και αναμένεται να μπει στην παραγωγή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέες 4κύλινδρες Mercedes-AMG GLC43/63 έως 680PS
Νέες 4κύλινδρες Mercedes-AMG GLC43/63 έως 680PS
Επετειακό Toyota GR86 σβήνει 40 κεράκια στο AE86
Επετειακό Toyota GR86 σβήνει 40 κεράκια στο AE86
Νέο Honda Accord e:HEV για εσωτερική κατανάλωση
Νέο Honda Accord e:HEV για εσωτερική κατανάλωση
Γεμάτο καμπύλες και τεχνολογία το νέο VW Tiguan
Γεμάτο καμπύλες και τεχνολογία το νέο VW Tiguan
Νέο plug-in υβριδικό Ford Ranger 2.3 Ecoboost
Νέο plug-in υβριδικό Ford Ranger 2.3 Ecoboost
Νέο Fiat 600 Hybrid για τους φαν της βενζίνης
Νέο Fiat 600 Hybrid για τους φαν της βενζίνης
Nέο Hyundai Elantra N με τελική 280 χλμ./ώρα! (+video)
Nέο Hyundai Elantra N με τελική 280 χλμ./ώρα! (+video)
Νέο και ρετρό Nissan Frontier Hardbody
Νέο και ρετρό Nissan Frontier Hardbody
Σπάει τον πάγο το νέο Audi RS E-Tron GT Ice Race
Σπάει τον πάγο το νέο Audi RS E-Tron GT Ice Race
Οι τιμές του πληθωρικού Hyundai Ioniq 6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Megane E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Jeep Avenger 1.2Τ στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Volkswagen ID.7 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των νέων MG στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των ανανεωμένων Mercedes-Benz GLE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Μεγάλη αύξηση τιμών στο Mitsubishi Space Star
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Mercedes-Benz CLA και E-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Mazda3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές νέου Renault Clio LPG, βενζίνης και diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Renault Clio E-Tech στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota C-HR στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store