Στη Ευρώπη το νέο Mitsubishi Eclipse Cross PHEV

91

Το ανανεωμένο και με πολλές σχεδιαστικές, τεχνολογικές και μηχανικές αναβαθμίσεις Mitsubishi Eclipse Cross πάτησε στην Ευρώπη, ενώ για πρώτη φορά αποκτά και plug-in hybrid κινητήριο σύνολο.

Δείτε ακόμα: Το υπερσύγχρονο stealth μαχητικό της Mitsubishi!

Ο εν λόγω κινητήρας προέρχεται από το Outlander PHEV και αποτελείται από ένα μοτέρ βενζίνης 2.4 λτ. και δύο ηλεκτροκινητήρες, ένα μπροστά και ένα πίσω για να δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς (4WD PHEV). Το σύστημα επιλέγει αυτόματα μεταξύ τριών οδηγικών προφίλ ανάλογα τις συνθήκες: EV, Series Hybrid ή Parallel Hybrid. Η μπαταρία κίνησης μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως πηγή ηλεκτρικής ενέργειας για αναψυχή σε εξωτερικούς χώρους ή σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, καθώς τροφοδοτεί έως και 1.500 Watt από μια πρίζα. Η κατανάλωση ρεύματος είναι 19,3 kWh/100 χλμ., της βενζίνης είναι 1,8 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 41 γρ./χλμ. (NEDC).

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, βελτιώσεις έχουν γίνει και στις αναρτήσεις με τα γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Σε συνδυασμό με την τετρακίνηση S-AWD (Super All Wheel Control) παρέχει καλύτερο έλεγχο και οδική συμπεριφορά σε κάθε τερέν.

Δείτε ακόμα: Mitsubishi Evo 8 «διδάσκει» Audi RS 3 (+video)

Εκτός από την προσθήκη του υβριδικού συνόλου με πρίζα, το ανανεωμένο Eclipse Cross ξεχωρίζει αμέσως και από το πλήρως ανασχεδιασμένο εμπρός και πίσω τμήμα του αμαξώματός του. Μπροστά συναντάται μια εξελιγμένη έκδοση της σχεδιαστικής φιλοσοφίας Dynamic Shield της Mitsubishi, με νέο προφυλακτήρα, μάσκα και  διάταξη των φωτιστικών σωμάτων. Στο πίσω μέρος με την πιο κομψή αισθητική, το διπλό παράθυρο του παρμπρίζ έγινε ένα ενιαίο, αφαιρέθηκε η οριζόντια μπάρα και ανασχεδιάστηκαν τα φανάρια μαζί με ολόκληρη την πόρτα του χώρου αποσκευών και τον προφυλακτήρα.

Περνώντας στο εσωτερικό, οι πιο κύριες αλλαγές εντοπίζονται στο νέο πίνακα οργάνων και στην πλήρως ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα. Τη διαφορά κάνει αμέσως η νέα οθόνη του συστήματος πολυμέσων των 8 ιντσών με τον πιο εύκολο χειρισμό. Επίσης, αφαιρέθηκε το μη εργονομικό touchpad, ενώ υπάρχουν ακόμα νέο πάνελ για το σύστημα του κλιματισμού και ηλεκτρονικό χειρόφρενο.

Δείτε ακόμα: Ταχύτερο από M235i το Mitsubishi L200 στον τάρανδο!