Νέο και πιο πρακτικό Fiat 500 Electric 3+1

Η είδηση για πόρτες α λα Mazda RX-8 στο ηλεκτρικό Fiat 500 δεν άργησε να επιβεβαιωθεί, καθώς οι Ιταλοί παρουσίασαν την πιο πρακτική βερσιόν του μικρού τους, με την ονομασία «3+1» (ή «Trepiuno» (τρία συν ένα), όπως δηλαδή λεγόταν το πρωτότυπου που είχε παρουσιάσει η Fiat το 2004, προοιωνίζοντας τον ερχομό του Nuova 500 τρία χρόνια αργότερα).

Διαβάστε επίσης: Πανδαιμόνιο για το νέο Fiat Panda

Το 3+1 διαθέτει μια μικρή και αντίθετα ανοιγόμενη πόρτα από την πλευρά του συνοδηγού, προς διευκόλυνση της επι/αποβίβασης των πίσω επιβατών, το «βάλε-βγάλε» παιδικού καθίσματος και άλλες κινήσεις της καθημερινότητας (όπως τα ψώνια, που πολλές φορές τα βάζουμε στο πίσω κάθισμα αντί του πορτμπαγκάζ). Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου παραμένουν απαράλλαχτες σε σχέση με το κανονικό 500, έχοντας 3.630 χλστ. μήκους, 1.690 χλστ. πλάτους και 1.488 χλστ. ύψους. Η τέταρτη πόρτα προσθέτει 30 κιλά βάρους και ανοίγει μόνο όταν ανοίξει πρώτα αυτή του συνοδηγού.

Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν με την υπερπλήρως εξοπλισμένη έκδοση La Prima, που διαθέτει γυάλινη πανοραμική οροφή, ενεργό cruise control, full LED φωτιστικά σώματα εμπρός, αναγνώριση τυφλού σημείου και πεζών, έλεγχο 360 μοιρών, κάμερα οπισθοπορείας και πολλά ακόμα. Προς το παρόν, τιμές δεν ανακοινώνονται. Το κανονικό La Prima πάντως, κοστολογείται στην Ιταλία για 34.990 ευρώ, οπότε το 3+1 λογικά θα είναι κατά τι ακριβότερο.

Δείτε ακόμα: Νέα Fiat 500 και Panda Hybrid: Ηγέτες της πόλης!

Να θυμίσουμε πως το 500e κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 118 ίππων,  που παίρνει ενέργεια από μια συστοιχία ιόντων-λιθίου 42 kWh. Οι Ιταλοί ανακοινώνουν 3,1 δλ. για την επιτάχυνση στα 50 χλμ./ώρα από στάση9 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση και τελική ταχύτητα 150 χλμ./ώρα. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα από 3 λειτουργίες: Normal, Range και Sherpa, με τις δυο τελευταίες να αποσκοπούν στην επέκταση της αυτονομίας και την εξοικονόμηση ρεύματος. Η Fiat υπόσχεται μέχρι 320 χλμ. αυτονομίας, με τη μπαταρία να απαιτεί 14 ώρες για να φορτίσει πλήρως σε οικιακή πρίζα. Με χρήση ταχυφορτιστή, όμως, μπορεί να φτάσει στο 80% από το 0 μέσα σε 35 λεπτά

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Στημένες» αναβαθμίσεις για τη νέα BMW M135i xDrive
«Στημένες» αναβαθμίσεις για τη νέα BMW M135i xDrive …
Η Lexus είχε έμπνευση με το νέο LC Black Inspiration
Η Lexus είχε έμπνευση με το νέο LC Black Inspiration
To νέο Lexus LX τρομοκρατεί με τη μάσκα του!
To νέο Lexus LX τρομοκρατεί με τη μάσκα του!
Νέο Ford Focus με καινούργιο κιβώτιο και τεχνολογίες
Νέο Ford Focus με καινούργιο κιβώτιο και τεχνολογίες …
Η Alfa Romeo GT Junior αναβιώνει... ως Stelvio!
Η Alfa Romeo GT Junior αναβιώνει... ως Stelvio!
Παιδί της νύχτας το Hyundai Sonata N Line Night Edition
Παιδί της νύχτας το Hyundai Sonata N Line Night Edition
Έτοιμο το πρώτο Ford σε συνεργασία με τη VW
Έτοιμο το πρώτο Ford σε συνεργασία με τη VW
Αιχμηρό και φουλ της τεχνολογίας το νέο Kia Forte!
Αιχμηρό και φουλ της τεχνολογίας το νέο Kia Forte! …
Επίσημο: Αυτή είναι η νέα BMW Σειρά 2 Active Tourer!
Επίσημο: Αυτή είναι η νέα BMW Σειρά 2 Active Tourer!
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ποια η τιμή του VW ID.4 GTX 299 PS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Renault Arkana στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat 500X με τιμές από 17.880 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store