Νέο και πιο πρακτικό Fiat 500 Electric 3+1

Η είδηση για πόρτες α λα Mazda RX-8 στο ηλεκτρικό Fiat 500 δεν άργησε να επιβεβαιωθεί, καθώς οι Ιταλοί παρουσίασαν την πιο πρακτική βερσιόν του μικρού τους, με την ονομασία «3+1» (ή «Trepiuno» (τρία συν ένα), όπως δηλαδή λεγόταν το πρωτότυπου που είχε παρουσιάσει η Fiat το 2004, προοιωνίζοντας τον ερχομό του Nuova 500 τρία χρόνια αργότερα).

Διαβάστε επίσης: Πανδαιμόνιο για το νέο Fiat Panda

Το 3+1 διαθέτει μια μικρή και αντίθετα ανοιγόμενη πόρτα από την πλευρά του συνοδηγού, προς διευκόλυνση της επι/αποβίβασης των πίσω επιβατών, το «βάλε-βγάλε» παιδικού καθίσματος και άλλες κινήσεις της καθημερινότητας (όπως τα ψώνια, που πολλές φορές τα βάζουμε στο πίσω κάθισμα αντί του πορτμπαγκάζ). Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου παραμένουν απαράλλαχτες σε σχέση με το κανονικό 500, έχοντας 3.630 χλστ. μήκους, 1.690 χλστ. πλάτους και 1.488 χλστ. ύψους. Η τέταρτη πόρτα προσθέτει 30 κιλά βάρους και ανοίγει μόνο όταν ανοίξει πρώτα αυτή του συνοδηγού.

Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν με την υπερπλήρως εξοπλισμένη έκδοση La Prima, που διαθέτει γυάλινη πανοραμική οροφή, ενεργό cruise control, full LED φωτιστικά σώματα εμπρός, αναγνώριση τυφλού σημείου και πεζών, έλεγχο 360 μοιρών, κάμερα οπισθοπορείας και πολλά ακόμα. Προς το παρόν, τιμές δεν ανακοινώνονται. Το κανονικό La Prima πάντως, κοστολογείται στην Ιταλία για 34.990 ευρώ, οπότε το 3+1 λογικά θα είναι κατά τι ακριβότερο.

Δείτε ακόμα: Νέα Fiat 500 και Panda Hybrid: Ηγέτες της πόλης!

Να θυμίσουμε πως το 500e κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 118 ίππων,  που παίρνει ενέργεια από μια συστοιχία ιόντων-λιθίου 42 kWh. Οι Ιταλοί ανακοινώνουν 3,1 δλ. για την επιτάχυνση στα 50 χλμ./ώρα από στάση9 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση και τελική ταχύτητα 150 χλμ./ώρα. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα από 3 λειτουργίες: Normal, Range και Sherpa, με τις δυο τελευταίες να αποσκοπούν στην επέκταση της αυτονομίας και την εξοικονόμηση ρεύματος. Η Fiat υπόσχεται μέχρι 320 χλμ. αυτονομίας, με τη μπαταρία να απαιτεί 14 ώρες για να φορτίσει πλήρως σε οικιακή πρίζα. Με χρήση ταχυφορτιστή, όμως, μπορεί να φτάσει στο 80% από το 0 μέσα σε 35 λεπτά

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πρεμιέρα για τη νέα ηλεκτρική Mercedes EQA
Πρεμιέρα για τη νέα ηλεκτρική Mercedes EQA
Νέο Toyota GR010 Hybrid με 680 ίππους (+video)
Νέο Toyota GR010 Hybrid με 680 ίππους (+video)
Το νέο Lada Niva είναι επίσημα γεγονός!
Το νέο Lada Niva είναι επίσημα γεγονός!
Νέα κι επετειακή Porsche Boxster 25
Νέα κι επετειακή Porsche Boxster 25
Κυρίαρχος το νέο Jeep Grand Cherokee L
Κυρίαρχος το νέο Jeep Grand Cherokee L
Το νέο Chevrolet Spark των 11.000 ευρώ
Το νέο Chevrolet Spark των 11.000 ευρώ
Η νέα Porsche 911 GT3 Cup δείχνει την RS (+video)
Η νέα Porsche 911 GT3 Cup δείχνει την RS (+video)
Νέα Alfa Romeo Stelvio Veloce Ti με άρωμα QV
Νέα Alfa Romeo Stelvio Veloce Ti με άρωμα QV
Το Hyundai Tucson που θα ζηλέψει η Toyota
Το Hyundai Tucson που θα ζηλέψει η Toyota
Ήρθε το 1.500άρι SUV των 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Φθηνότερη έως 16.500 ευρώ η Alfa Romeo Giulia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 17.950 ευρώ το νέο Citroen C4 C-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Tucson στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το 1.400άρι CUPRA Leon e-Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ακριβό και οικονομικό Renault Captur
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Audi Q2 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Nissan Micra 1.0 IG-T 92 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Peugeot 3008 με πολλές αλλαγές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ισχυρό και ακριβό VW T-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμα τα Golf GTI, GTD, GTE και eHybrid (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Suzuki Jimny LCV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων