Νέο VW Golf GTI Clubsport με ψαγμένο μπλοκέ

Μπορεί το περισσότερο ενδιαφέρον των γρήγορων νέων Golf να επικεντρώνεται στο R, όμως η VW μας θυμίζει πως η σκληροπυρηνική έκδοση του GTI είναι εδώ.

Το νέο Clubsport ξεχωρίζει ευθύς εξαρχής από το απλό, χάρις στον επιθετικότερο προφυλακτήρα εμπρός με το μεγαλύτερο splitter, τα αυτοκόλλητα χαμηλά στις εμπρός πόρτες, το διπλό spoiler οροφής πίσω και τις νέες 19άρες ζάντες αλουμινίου. Στο εσωτερικό, οι αλλαγές επικεντρώνονται στις διαφορετικές επενδύσεις, τον κόκκινο ambient φωτισμό και τα νέα μπάκετ καθίσματα. Εκεί που έδωσαν τη μεγαλύτερη βάση οι μηχανικοί της VW, ήταν στο στήσιμο και την αξιοποίηση της δύναμης.

Δείτε ακόμα: «Κομμάτια» με το νέο VW Golf GTI (+video)

Καταρχάς, ο 2λιτρος TSI διαθέτει μεγαλύτερο intercooler, νέο τούρμπο και επαναπρογραμματισμένη ECU. Το τελικό αποτέλεσμα είναι 300 ίπποι και 400 Nm στους εμπρός τροχούς, αύξηση 55 ίππων και 30 Nm συγκριτικά με το απλό GTI. Το 7άρι DSG έχει κοντύτερη κλιμάκωση, κάτι που σε συνδυασμό με την αυξημένη ισχύ κατεβάζει τον χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 6 δλ., με την τελική ταχύτητα να παραμένει ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα. Η ανάρτηση είναι 15 χλστ. χαμηλότερη και υπάρχει περισσότερη γωνία κάμπερ στους εμπρός τροχούς, μαζί με νέες πλήμνες σε όλους τους τροχούς, νέους βραχίονες στην πίσω ανάρτηση και αναβαθμισμένα ρουλεμάν. Τα προαιρετικά ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ Dynamic Chassis Control προσφέρουν 15 διαφορετικές ρυθμίσεις στον οδηγό, συνεργαζόμενα με ένα νέο ηλεκτρομηχανικό μπλοκέ διαφορικό.

Διαβάστε επίσης: Πανέτοιμο το νέο VW Golf R (+video)

Το αμιγώς ηλεκτρονικό XDS του GTI, που χρησιμοποιεί τα φρένα (18 ιντσών στο Clubsport, ελαφρύτερα και μεγαλύτερα από το προηγούμενο) εν είδει μπλοκέ, αντικαθίσταται από ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ VAQ, που επιτρέπει στο Vehicle Dynamics Manager να συντονίζει διαφορικό και αμορτισέρ (όταν υπάρχουν τα προαιρετικά DCC) αναλόγως στροφών, φορτίων και διαφόρων παραμέτρων. Μέσα σε όλες τις ρυθμίσεις, υπάρχει ένα mode ειδικά εξελιγμένο για το Nurburgring. Στο οποίο, σύμφωνα με τη VW, το Clubsport είναι 13 δλ. ταχύτερο από το GTI.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έτοιμη κι η Porsche 911 GT3 Touring!
Έτοιμη κι η Porsche 911 GT3 Touring!
Φρεσκάρισμα για τη Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe
Φρεσκάρισμα για τη Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe
Νέο Lexus NX με έως 306 υβριδικούς ίππους
Νέο Lexus NX με έως 306 υβριδικούς ίππους
Νέο VW Multivan για VIP μετακινήσεις
Νέο VW Multivan για VIP μετακινήσεις
Νέο Toyota Land Cruiser για πολυτελές off roading
Νέο Toyota Land Cruiser για πολυτελές off roading
«Μασκοφόρος» το νέο ψηφιακό Opel Grandland
«Μασκοφόρος» το νέο ψηφιακό Opel Grandland
Νέες BMW X3/ Χ4 και ταχύτερες X3/ X4 M
Νέες BMW X3/ Χ4 και ταχύτερες X3/ X4 M
Νέα σπορ και πρακτική BMW Σειρά 4 Gran Coupe
Νέα σπορ και πρακτική BMW Σειρά 4 Gran Coupe
Νέο μικρό αγροτικό Ford Maverick
Νέο μικρό αγροτικό Ford Maverick
Ήρθε το νέο διαμάντι των plug-in hybrid SUV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις VW ID.3 και ID.4 σε τιμές ντίζελ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το απόλυτο Τζιπ με 3,5 λτ. κατανάλωση
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο υβριδικό Suzuki Swace. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota Yaris Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota RAV4 των 306 PS στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των κορυφαίων 4κίνητων Mercedes EQA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store