Νέο VW Golf GTI Clubsport με ψαγμένο μπλοκέ

Μπορεί το περισσότερο ενδιαφέρον των γρήγορων νέων Golf να επικεντρώνεται στο R, όμως η VW μας θυμίζει πως η σκληροπυρηνική έκδοση του GTI είναι εδώ.

Το νέο Clubsport ξεχωρίζει ευθύς εξαρχής από το απλό, χάρις στον επιθετικότερο προφυλακτήρα εμπρός με το μεγαλύτερο splitter, τα αυτοκόλλητα χαμηλά στις εμπρός πόρτες, το διπλό spoiler οροφής πίσω και τις νέες 19άρες ζάντες αλουμινίου. Στο εσωτερικό, οι αλλαγές επικεντρώνονται στις διαφορετικές επενδύσεις, τον κόκκινο ambient φωτισμό και τα νέα μπάκετ καθίσματα. Εκεί που έδωσαν τη μεγαλύτερη βάση οι μηχανικοί της VW, ήταν στο στήσιμο και την αξιοποίηση της δύναμης.

Δείτε ακόμα: «Κομμάτια» με το νέο VW Golf GTI (+video)

Καταρχάς, ο 2λιτρος TSI διαθέτει μεγαλύτερο intercooler, νέο τούρμπο και επαναπρογραμματισμένη ECU. Το τελικό αποτέλεσμα είναι 300 ίπποι και 400 Nm στους εμπρός τροχούς, αύξηση 55 ίππων και 30 Nm συγκριτικά με το απλό GTI. Το 7άρι DSG έχει κοντύτερη κλιμάκωση, κάτι που σε συνδυασμό με την αυξημένη ισχύ κατεβάζει τον χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 6 δλ., με την τελική ταχύτητα να παραμένει ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα. Η ανάρτηση είναι 15 χλστ. χαμηλότερη και υπάρχει περισσότερη γωνία κάμπερ στους εμπρός τροχούς, μαζί με νέες πλήμνες σε όλους τους τροχούς, νέους βραχίονες στην πίσω ανάρτηση και αναβαθμισμένα ρουλεμάν. Τα προαιρετικά ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ Dynamic Chassis Control προσφέρουν 15 διαφορετικές ρυθμίσεις στον οδηγό, συνεργαζόμενα με ένα νέο ηλεκτρομηχανικό μπλοκέ διαφορικό.

Διαβάστε επίσης: Πανέτοιμο το νέο VW Golf R (+video)

Το αμιγώς ηλεκτρονικό XDS του GTI, που χρησιμοποιεί τα φρένα (18 ιντσών στο Clubsport, ελαφρύτερα και μεγαλύτερα από το προηγούμενο) εν είδει μπλοκέ, αντικαθίσταται από ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ VAQ, που επιτρέπει στο Vehicle Dynamics Manager να συντονίζει διαφορικό και αμορτισέρ (όταν υπάρχουν τα προαιρετικά DCC) αναλόγως στροφών, φορτίων και διαφόρων παραμέτρων. Μέσα σε όλες τις ρυθμίσεις, υπάρχει ένα mode ειδικά εξελιγμένο για το Nurburgring. Στο οποίο, σύμφωνα με τη VW, το Clubsport είναι 13 δλ. ταχύτερο από το GTI.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέο Citroen C3 για διαφορετικούς πολιτισμούς
Νέο Citroen C3 για διαφορετικούς πολιτισμούς
Νέο Ford Fiesta και πιο ροπάτο ST
Νέο Ford Fiesta και πιο ροπάτο ST
Mazda CX-5: Έρχεται ραφιναρισμένο & με νέες εκδόσεις!
Mazda CX-5: Έρχεται ραφιναρισμένο & με νέες εκδόσεις! …
Νέο σκληροτράχηλο Toyota RAV4 Adventure
Νέο σκληροτράχηλο Toyota RAV4 Adventure
Ακόμα πιο μάχιμο το ανανεωμένο SsangYong Musso
Ακόμα πιο μάχιμο το ανανεωμένο SsangYong Musso
Πιο «ζόρικο» το Toyota Corolla Cross GR Sport
Πιο «ζόρικο» το Toyota Corolla Cross GR Sport
Νέο Nissan GT-R T-Spec με το μυαλό στο Skyline R34
Νέο Nissan GT-R T-Spec με το μυαλό στο Skyline R34
Ολοκαίνουργιο Subaru WRX με τεχνολογικές πρωτιές
Ολοκαίνουργιο Subaru WRX με τεχνολογικές πρωτιές …
Λάβα οι νέες Alfa Giulia και Stelvio 6C Villa d’Este
Λάβα οι νέες Alfa Giulia και Stelvio 6C Villa d’Este
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store