Polestar 2 με 408 ηλεκτρικά άλογα και 500 χλμ. αυτονομία

Το δεύτερο μοντέλο της Polestar, όπως υποδηλώνει και η ονομασία του, παρουσιάστηκε επίσημα και -στα χαρτιά τουλάχιστον- αποτελεί τον σοβαρότερο ανταγωνιστή του Tesla Model 3.

Η σχεδιαστική φιλοσοφία του αυτοκινήτου ανήκει στην κατηγορία των crossover, συγκεκριμένα αυτή των κουπέ-SUV, οπότε ξεκινάει με πλεονέκτημα έναντι του αμερικανικού μοντέλου, το οποίο είναι αμιγώς σεντάν. Η τεχνοτροπία της Volvo είναι διάχυτη στην διαμόρφωση των φωτιστικών σωμάτων, όμως αποκλείεται να το μπερδέψεις με κάποιο από τα βενζινοκίνητα/ντίζελ «αδερφάκια» του – ούτε και με το πολύ ακριβότερο Polestar 1. To 2 βασίζεται στην πλατφόρμα CMA (όπως το XC40, για παράδειγμα) που ανέπτυξαν οι Σουηδοί με τους Κινέζους της μητρικής Lynk & Co και διαθέτει 2 ηλεκτροκινητήρες, συνδυαστικής απόδοσης 408 ίππων και 660 Nm ροπής. Η συστοιχία των μπαταριών ισχύος 78 kWh εγγυάται αυτονομία 500 χιλιομέτρων βάσει WLTP, ενώ η τοποθέτησή τους στο πάτωμα του αυτοκινήτου μειώνει -σύμφωνα με τους μηχανικούς εξέλιξης- τον θόρυβο κύλισης στην καμπίνα κατά 3,7 db, συγκριτικά με ένα Volvo XC40 εξοπλισμένο με 19αρες ζάντες.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Volvo XC40 T3 1.5 λτ. 156 PS

Η Polestar μάλιστα φροντίζει και για τους ανήσυχους οικολόγους, με την προσφορά του πακέτου Performance. Αμορτισέρ Ohlins, φρένα Brembo με χρυσαφί δαγκάνες, ζάντες 20 ιντσών και ζώνες ασφαλείας επίσης σε χρυσαφί απόχρωση αποτελούν τα προνόμια που απολαμβάνει ο οδηγός ενός 2 Performance.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η οθόνη των 11 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, η οποία είναι από τις πρώτες -αν όχι η πρώτη- που φιλοξενεί το νέο σύστημα πολυμέσων της Android και προσφέρει πλήρες πακέτο ψηφιοποίησης του αυτοκινήτου (συνδεσιμότητα από όλες τις απόψεις και έλεγχο των επιμέρους λειτουργιών των συστημάτων). Μαζί με το Android Infotainment, τα φώτα Pixel LED και οι πλαϊνοί καθρέπτες χωρίς πλαίσιο αποτελούν τις 3 πρωτιές που ενσωματώνονται στο ηλεκτρικό crossover της Polestar.

Διαβάστε επίσης: To επόμενο Volvo V40 θα είναι coupe SUV

Όλα τα ανωτέρω στην Γερμανία υπολογίζεται πως θα κοστίζουν κάτω από 50.000 ευρώ (49.990) προ φόρων, ωστόσο η Launch Edition που θα λανσαριστεί αρχικά θα κοστίζει 10.000 ευρώ παραπάνω.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το πρώτο Ford GT επιστρέφει με 1.500 άλογα!
Το πρώτο Ford GT επιστρέφει με 1.500 άλογα!
Νέο «αγροτικό» χωρίς να βγάζει κάπνα
Νέο «αγροτικό» χωρίς να βγάζει κάπνα
Κερνάει Martini η τελευταία Lancia Delta Futurista
Κερνάει Martini η τελευταία Lancia Delta Futurista
Το Mini Moke επιστρέφει μετά από 40 χρόνια!
Το Mini Moke επιστρέφει μετά από 40 χρόνια!
To Citroen 2CV Fourgonnette ξαναζεί ως Berlingo
To Citroen 2CV Fourgonnette ξαναζεί ως Berlingo
Το νέο ηλεκτρικό Tata Tiago.ev των 10.765 ευρώ
Το νέο ηλεκτρικό Tata Tiago.ev των 10.765 ευρώ
Τι εθνικότητας είναι αυτό το μεσαίο αυτοκίνητο;
Τι εθνικότητας είναι αυτό το μεσαίο αυτοκίνητο; …
Σείεται η άσφαλτος από τη νέα Alpina XB7
Σείεται η άσφαλτος από τη νέα Alpina XB7
Το V6 Fiat Ducato των 131.600 ευρώ!
Το V6 Fiat Ducato των 131.600 ευρώ!
Νέες εκδόσεις Citroen C3 και απόσυρση για όλους
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Σκορπιών Abarth 595/695
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το κορυφαίο Citroen C5 X. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Citroen C5 Aircross: Τιμές και εξοπλισμοί
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η BYD στην Ελλάδα με το ETP3. Πόσο κάνει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai Santa Fe στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW M2 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στις εκθέσεις το Hyundai Ioniq 5 με όφελος 10.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το νέο Kia XCeed (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store