Polestar 2 με 408 ηλεκτρικά άλογα και 500 χλμ. αυτονομία

Το δεύτερο μοντέλο της Polestar, όπως υποδηλώνει και η ονομασία του, παρουσιάστηκε επίσημα και -στα χαρτιά τουλάχιστον- αποτελεί τον σοβαρότερο ανταγωνιστή του Tesla Model 3.

Η σχεδιαστική φιλοσοφία του αυτοκινήτου ανήκει στην κατηγορία των crossover, συγκεκριμένα αυτή των κουπέ-SUV, οπότε ξεκινάει με πλεονέκτημα έναντι του αμερικανικού μοντέλου, το οποίο είναι αμιγώς σεντάν. Η τεχνοτροπία της Volvo είναι διάχυτη στην διαμόρφωση των φωτιστικών σωμάτων, όμως αποκλείεται να το μπερδέψεις με κάποιο από τα βενζινοκίνητα/ντίζελ «αδερφάκια» του – ούτε και με το πολύ ακριβότερο Polestar 1. To 2 βασίζεται στην πλατφόρμα CMA (όπως το XC40, για παράδειγμα) που ανέπτυξαν οι Σουηδοί με τους Κινέζους της μητρικής Lynk & Co και διαθέτει 2 ηλεκτροκινητήρες, συνδυαστικής απόδοσης 408 ίππων και 660 Nm ροπής. Η συστοιχία των μπαταριών ισχύος 78 kWh εγγυάται αυτονομία 500 χιλιομέτρων βάσει WLTP, ενώ η τοποθέτησή τους στο πάτωμα του αυτοκινήτου μειώνει -σύμφωνα με τους μηχανικούς εξέλιξης- τον θόρυβο κύλισης στην καμπίνα κατά 3,7 db, συγκριτικά με ένα Volvo XC40 εξοπλισμένο με 19αρες ζάντες.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Volvo XC40 T3 1.5 λτ. 156 PS

Η Polestar μάλιστα φροντίζει και για τους ανήσυχους οικολόγους, με την προσφορά του πακέτου Performance. Αμορτισέρ Ohlins, φρένα Brembo με χρυσαφί δαγκάνες, ζάντες 20 ιντσών και ζώνες ασφαλείας επίσης σε χρυσαφί απόχρωση αποτελούν τα προνόμια που απολαμβάνει ο οδηγός ενός 2 Performance.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η οθόνη των 11 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, η οποία είναι από τις πρώτες -αν όχι η πρώτη- που φιλοξενεί το νέο σύστημα πολυμέσων της Android και προσφέρει πλήρες πακέτο ψηφιοποίησης του αυτοκινήτου (συνδεσιμότητα από όλες τις απόψεις και έλεγχο των επιμέρους λειτουργιών των συστημάτων). Μαζί με το Android Infotainment, τα φώτα Pixel LED και οι πλαϊνοί καθρέπτες χωρίς πλαίσιο αποτελούν τις 3 πρωτιές που ενσωματώνονται στο ηλεκτρικό crossover της Polestar.

Διαβάστε επίσης: To επόμενο Volvo V40 θα είναι coupe SUV

Όλα τα ανωτέρω στην Γερμανία υπολογίζεται πως θα κοστίζουν κάτω από 50.000 ευρώ (49.990) προ φόρων, ωστόσο η Launch Edition που θα λανσαριστεί αρχικά θα κοστίζει 10.000 ευρώ παραπάνω.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Πλημμύρα» από 2.500 περιπολικά Hyundai
«Πλημμύρα» από 2.500 περιπολικά Hyundai
Το νέο «παιχνιδιάρικο» SUV των 6.300 ευρώ
Το νέο «παιχνιδιάρικο» SUV των 6.300 ευρώ
Νέο πληθωρικό κινεζικό SUV στα λεφτά VW T-Cross
Νέο πληθωρικό κινεζικό SUV στα λεφτά VW T-Cross
Νέα Ferrari Testarossa 510HP και 324 χλμ./ώρα
Νέα Ferrari Testarossa 510HP και 324 χλμ./ώρα
Ονειρική νέα Alfa Giulia GT 2.9 V6 και 313 χλμ./ώρα!
Ονειρική νέα Alfa Giulia GT 2.9 V6 και 313 χλμ./ώρα!
Το αυτοκίνητο τρελή επιτυχία των 5.790 ευρώ
Το αυτοκίνητο τρελή επιτυχία των 5.790 ευρώ
Η ινδική «G-Class» των 15.000 ευρώ (+video)
Η ινδική «G-Class» των 15.000 ευρώ (+video)
Νέο SUV μήκους 4,6 μέτρων με 9.200 ευρώ
Νέο SUV μήκους 4,6 μέτρων με 9.200 ευρώ
Το αραβικό ηλεκτρικό που αποστομώνει την Tesla
Το αραβικό ηλεκτρικό που αποστομώνει την Tesla …
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ποια η τιμή του VW ID.4 GTX 299 PS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Renault Arkana στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat 500X με τιμές από 17.880 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store