7 χειροκίνητες ταχύτητες για την Porsche 911

Η Porsche προσφέρει τώρα τα μοντέλα 911 Carrera S και 4S με μηχανικό κιβώτιο 7 ταχυτήτων χωρίς επιπλέον κόστος, το οποίο αποτελεί μια εναλλακτική πρόταση για το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο PDK. Για ακόμα μεγαλύτερη οδηγική ευχαρίστηση, τo 7άρι μηχανικό κιβώτιο συνδυάζεται με το πακέτο Sport Chrono, ενώ στα πλαίσια της αναβάθμισης της 911 Carrera παρέχονται επιπλέον στοιχεία εξοπλισμού που δεν ήταν πριν διαθέσιμα, όπως το Porsche InnoDrive και το Smartshift.

Δείτε ακόμα: «Καταπέλτης» Porsche 911 Turbo S 1.200 PS (+video)

Μαζί με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων συνδυάζεται ακόμα και το σύστημα Porsche Torque Vectoring (PTV) με τη μεταβλητή κατανομή της ροπής στους πίσω τροχούς και το μηχανικό μπλοκέ πίσω διαφορικό με ασύμμετρο κλείδωμα. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ακόμα την αυτόματη λειτουργία rev-match και τις επιλογές Normal, Sport, Sport Plus, Wet και Individual.

Δείτε ακόμα: «Τρένο» 650 ίππων η νέα Porsche 911 Turbo S (+video)

Η 911 Carrera S με τον 3.0 λτ. κινητήρα των 430 ίππων και 530 Nm ροπής με το μηχανικό κιβώτιο επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δλ. (3,7 δλ. με το PDK), η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 308 χλμ./ώρα, η κατανάλωση είναι 10,0 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 227 γρ./χλμ. Το βάρος της 911 Carrera Coupe με το μηχανικό κιβώτιο είναι 1.480 κιλά (35 κιλά λιγότερα από την έκδοση με το PDK).

Δείτε ακόμα: Η νέα Porsche 911 GT3 οργιάζει στη Μόντσα (+video)

Το σύστημα InnoDrive είναι για πρώτη φορά διαθέσιμο στην 911 Carrera (με το PDK) και επεκτείνει τις λειτουργίες του προσαρμοζόμενου cruise control, βελτιστοποιώντας την ταχύτητα οδήγησης. Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα πλοήγησης, υπολογίζει τις βέλτιστες τιμές επιτάχυνσης και επιβράδυνσης για τα επόμενα τρία χιλιόμετρα και τις ενεργοποιεί μέσω του συστήματος κινητήρα, PDK και φρένων.

Η νέα προαιρετική λειτουργία Smartlift για όλες τις εκδόσεις 911 επιτρέπει την ανύψωση του μπροστινού τμήματος αυτόματα σε αντίστοιχες τοποθεσίες όπου το όχημα κινείται τακτικά. Με το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα στον μπροστινό άξονα, η απόσταση από το έδαφος στην μπροστινή ποδιά μπορεί να αυξηθεί κατά περίπου 40 χιλιοστά. Το σύστημα αποθηκεύει τις συντεταγμένες GPS της τρέχουσας θέσης με το πάτημα του κουμπιού. Εάν ο οδηγός πλησιάσει ξανά αυτή τη θέση από την ίδια κατεύθυνση, το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου θα ανυψωθεί αυτόματα.

Δείτε ακόμα: Μια Porsche 911 για τη Σιβηρία (+video)

Get it on Google Play Download on the App Store