«Άκυρο» της Audi στη VW για το Golf R

Οι ενδοοικογενειακές διαμάχες δεν είναι ασύνηθες φαινόμενο στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ειδικά στις μεγάλες, όπως του VW Group, τα καβγαδάκια δεν θα μπορούσαν να λείπουν. Ήδη έχει σημειωθεί επεισόδιο μεταξύ VW και Skoda. Τώρα ήταν η σειρά της Audi.

Σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό Autovisie, το Βόλφσμπουργκ ήταν πολύ «ζεστό» με το ενδεχόμενο τοποθέτησης του 2.5άρη πεντακύλινδρου TFSI των RS 3/RS Q3/TT RS στο μηχανοστάσιο του νέου Golf R. Το Ίνγκολσταντ, αντίθετα, ήταν «παγωμένο». Με το που έπεσε στο τραπέζι η ιδέα για Golf R με το μοτέρ του RS 3, η Audi έριξε ένα μεγαλοπρεπέστατο «άκυρο» στη VW και την άφησε να εργάζεται στην εξέλιξη του 2λιτρου TSI. Ο οποίος, θα βρίσκεται στα 333 άλογα – 23 περισσότερα από το απερχόμενο και 77 λιγότερα από το RS 3.

Δείτε ακόμα: VW Golf R 360 PS τα βάζει με Audi RS 3 (+video)

Φημολογία περί αναβάθμισης του κορυφαίου Golf και εμφυλίου με το αντίστοιχο A3 είχε κυκλοφορήσει πέρσι, όταν ακουγόταν πως εξελισσόταν ένα R Plus 400 ίππων. Η φήμη αυτή δεν διαψεύστηκε, ούτε επιβεβαιώθηκε. Από ό,τι φαίνεται, πάντως, υπήρχε πολύ σοβαρή βάση καθώς η «ΦαουΒε» όντως ήθελε να αναμείξει τα δυο μοντέλα. Ο «ξενοδόχος», όμως, είχε διαφορετική άποψη.

Διαβάστε επίσης: VW: «Πραγματική μηχανή οδήγησης το νέο Golf R»

Πηγή της Audi ήταν σαφέστατη στις δηλώσεις της: «Δεν υπήρχε περίπτωση να πούμε ναι στη VW. Το Golf R είναι ανταγωνιστής του RS 3. Δεν είναι όπως τα Donkervoort D8 GTO και KTM X-Bow, που χρησιμοποιούν τον 2.5 TFSI. Εκεί μιλάμε για εντελώς διαφορετικής προσέγγισης και περιορισμένης παραγωγής κατασκευές, που ενισχύουν το πρεστίζ της Audi με την αξιοποίηση του 5κύλινδρου». Οπότε, η μόνη λύση για να δούμε ένα πιθανολογούμενο R Plus είναι η βελτίωση του 2λιτρου TSI. O κλάδος της βελτίωσης, πάντως, έχει κάνει πράξη το όραμα Golf R με κινητήρα RS 3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ανθρακονημάτινες ζάντες σε SUV 2,5 τόνων. Ο λόγος;
Ανθρακονημάτινες ζάντες σε SUV 2,5 τόνων. Ο λόγος; …
Μόνο υβριδικό το νέο Honda HR-V στην Ευρώπη
Μόνο υβριδικό το νέο Honda HR-V στην Ευρώπη
Έρχεται με ισοπεδωτικές διαθέσεις η BMW X8 M
Έρχεται με ισοπεδωτικές διαθέσεις η BMW X8 M
Προεδρικές ανέσεις για το αναγεννημένο Citroen DS
Προεδρικές ανέσεις για το αναγεννημένο Citroen DS …
Μεγαλοπρεπής Alpina B12 για λάτρεις των V12
Μεγαλοπρεπής Alpina B12 για λάτρεις των V12
Δυσαρέσκεια της Audi για χρήση RS 6 στις πλημμύρες
Δυσαρέσκεια της Audi για χρήση RS 6 στις πλημμύρες …
To VW Golf R γίνεται... W12 υπεραυτοκίνητο!
To VW Golf R γίνεται... W12 υπεραυτοκίνητο!
«Κάγκουρας» έχασε δικαστήριο από τους γείτονες
«Κάγκουρας» έχασε δικαστήριο από τους γείτονες …
Πόσα Ford Mondeo πουλήθηκαν στην Ευρώπη;
Πόσα Ford Mondeo πουλήθηκαν στην Ευρώπη;
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορ SUV με 204 PS και κόστος 3€/100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ακριβό και οικονομικό Suzuki
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store