Απίθανο τετρακίνητο και δικινητήριο Citroen 2CV!

Το Citroen 2CV αποτελεί ένα από τα αυτοκίνητα-ορόσημα της Ιστορίας, που σημείωσε τέτοια επιτυχία ώστε έμεινε στην παραγωγή για πάνω από 40 χρόνια (1948-1990). Παρότι δεν διέθετε ισχυρά μοτέρ, συμμετείχε στους αγώνες – και με επιτυχία, ειδικά σε ράλλυ αντοχής όπου σημασία πρωτίστως έχει η αξιοπιστία, αντί της ισχύος.

Δείτε ακόμα: Citroen 2CV πάει «κομμάτια» σε ράλλυ ιστορικών (+video)

Έχει συμμετάσχει στο Paris-Dakar και σε πολλούς ακόμα μαραθωνίους του είδους, μεταξύ των οποίων το Rallye de l’Atlas. Μια δοκιμασία 2.900 χλμ. στην οροσειρά του Άτλαντα, που εκτείνεται από σε όλη την βορειοδυτική Αφρική, από το Μαρόκο μέχρι την Τυνησία, μέσω Αλγερίας, και φέρνει στα όριά τους ανθρώπους και μηχανές. Για αυτό τον μηχανοκίνητο -κι όχι μόνο- Γολγοθά, Jack Hanon επέλεξε το «Ντεσεβό» για να συμμετάσχει. Όχι όποιο κι όποιο, όμως…

Διαβάστε επίσης: Γνωρίζετε το Wankel Citroen GS Birotor;

Ο Γάλλος δημιούργησε ένα μοναδικό δικινητήριο «κτηνάκι», με ένα μοτέρ ανά άξονα! Πήρε δυο κινητήρες 1.299 κ.εκ. από GSA, απόδοσης 66 ίππων έκαστος. Αμφότεροι διατήρησαν τα 5τάχυτα κιβώτια, αλλά πλέον ελέγχονται από έναν λεβιέ και συμπλέκτη. Συνδυαστικά, το bimotor 2CV κινείται με 130 συνδυαστικούς ίππους, που τροφοδοτούν όλους τους τροχούς. Για την κατασκευή του πλαισίου χρειάστηκαν δυο σασί από Ami, που ενώθηκαν και πλέον διαθέτουν ανεξάρτητη ανάρτηση γύρω-γύρω, που προσφέρει 30,5 εκατοστά απόστασης από το έδαφος. Το αυτοκίνητο δηλαδή δεν είναι απλά δυο ενωμένα μοτέρ και ένα «κόψε-ράψε» στο σασί.

Δείτε επίσης: Citroen Dyane 6 «γονατίζει» σε ράλλυ (+video)

Η δουλειά που έχει πέσει πάνω του μετράται σε 3.000 εργατοώρες, που έλαβαν χώρα σε ένα γκαράζ έξω από το Παρίσι. Το δικινητήριο 2CV συμμετείχε στο Ράλλυ Άτλας για μια δεκαετία, μέχρι που ο Hannon και η σύζυγος του το πήραν μαζί τους στον Καναδά. Από τη στιγμή που ο Γάλλος απεβίωσε, στα μέσα της δεκαετίας του 90, άλλαξε αρκετά χέρια και τώρα είναι ξανά προς πώληση, για ένα αντίτιμο μεταξύ 20-30.000 δολαρίων (16.500-24.800 ευρώ).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
«Τάπα» με την Lancia Delta του Carlos Sainz (+video)
«Τάπα» με την Lancia Delta του Carlos Sainz (+video)
Πάει για τρελό ρεκόρ το Mercedes-AMG One (+video)
Πάει για τρελό ρεκόρ το Mercedes-AMG One (+video)
Το Google Maps έστειλε οδηγό σε ποτάμι!
Το Google Maps έστειλε οδηγό σε ποτάμι!
Το Polestar 2 των 476 ίππων κόντρα στον τάρανδο (+video)
Το Polestar 2 των 476 ίππων κόντρα στον τάρανδο (+video) …
«Ιδιόχειρη» νέα Alfa Romeo Brera με βάση τη Giulia!
«Ιδιόχειρη» νέα Alfa Romeo Brera με βάση τη Giulia!
Ξέχασε να αλλάξει λάδια, πήρε το μοτέρ στο χέρι
Ξέχασε να αλλάξει λάδια, πήρε το μοτέρ στο χέρι …
Πόσο κοστίζει με leasing η BMW M3 Competition;
Πόσο κοστίζει με leasing η BMW M3 Competition;
Γιατί τα γιαπωνέζικα είχαν στα φτερά τους καθρέπτες;
Γιατί τα γιαπωνέζικα είχαν στα φτερά τους καθρέπτες; …
«Βέρα» Alfa 75 Turbo Evoluzione για 80.000 ευρώ
«Βέρα» Alfa 75 Turbo Evoluzione για 80.000 ευρώ
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store