Αυτό είναι το Hyundai Sonata N-Line των 290 ίππων

Περίπου ένα χρόνο πριν, είχαν εμφανιστεί καμουφλαρισμένα πρωτότυπα του Hyundai Sonata, με έντονες σπορ διαθέσεις. Η φημολογία για έκδοση N-Line ήταν διάχυτη, το ίδιο και τα renderings. Σήμερα, κάνει την εμφάνισή της η έκδοση παραγωγής, μέσω διαρροής.

Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει το νέο Hyundai Sonata;

Το The Korean Car Blog εξασφάλισε αποκλειστικά πλάνα από το πολυαναμενόμενο, κορυφαίο Sonata, αλλά και αρκετά από τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Μπροστά, ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με τις γωνιώδεις εισαγωγές αέρα και το σήμα «N-Line», προειδοποιεί για τις διαθέσεις του κορεατικού μεγαλομεσαίου. Οι 19άρες ζάντες, οι τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης και ο ψευδο-διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα, μαζί με το διακριτικό χείλος στο τελείωμα της πόρτας του πορτμπαγκάζ, ολοκληρώνουν το δυναμικό πακέτο της εμφάνισης.

Στο εσωτερικό συναντάμε μπάκετ καθίσματα με επένδυση δέρματος-alcantara, συνοδεία σημάτων στις πλάτες και τη στεφάνη του τιμονιού, αλλά και κόκκινων ραφών.

Διαβάστε επίσης: Νέο Hyundai Elantra N Line 1.6 GDI Turbo

Την κίνηση αναλαμβάνει ο 2.5άρης T-GDI, με απόδοση 290 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και 422 Nm στις 1.650-4.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT, τροφοδοτώντας τους εμπρός τροχούς, και το βάρος του αυτοκινήτου φτάνει τα 1.545 κιλά. Η μέση κατανάλωση ορίζεται στα 9 λίτρα/100 χλμ. Για τις επιδόσεις δεν υπάρχει ενημέρωση, ωστόσο οι Κορεάτες παίρνουν ως μέτρο σύγκρισης το όμορο Genesis G80. Το πολυτελές σεντάν αποδίδει 304 ίππους από το ίδιο μοτέρ, αλλά ζυγίζει 1.785 κιλά. Η αναλογία κιλών/ίππο στο Sonata δηλαδή, είναι καλύτερη. Το Sonata N-Line διαθέτει launch control και πρόγραμμα Sport+, που κάνει ταχύτερες τις αλλαγές (και σφίγγει την ανάρτηση). Το G80 επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 6,5 δλ., οπότε η επιτάχυνση του σπορ Sonata θα κυμαίνεται σε ταχύτερα επίπεδα, ενδεχομένως στην περιοχή των 6 δλ.

Δείτε ακόμα: Hyundai i30 N «300άρισε» (+video)

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πενήντα χρόνια Mazda RX-3
Πενήντα χρόνια Mazda RX-3
Σπάει ταμεία το ηλεκτρικό 4θέσιο των 3.700 ευρώ
Σπάει ταμεία το ηλεκτρικό 4θέσιο των 3.700 ευρώ …
Χωμάτινος πρωταθλητής το 1.000άρι Ford Fiesta
Χωμάτινος πρωταθλητής το 1.000άρι Ford Fiesta
«Αρκτικό» Toyota Hilux σε τιμή που παγώνει
«Αρκτικό» Toyota Hilux σε τιμή που παγώνει
Το Isuzu με ανάρτηση Lotus και τετραδιεύθυνση!
Το Isuzu με ανάρτηση Lotus και τετραδιεύθυνση!
Land Rover Discovery για κοστουμάτους αγρότες
Land Rover Discovery για κοστουμάτους αγρότες
Η διαχρονική παρερμηνεία των μπάκετ καθισμάτων
Η διαχρονική παρερμηνεία των μπάκετ καθισμάτων …
«Μπουμπούκι» Hyundai Atos με 15.600 χλμ.
«Μπουμπούκι» Hyundai Atos με 15.600 χλμ.
Θυμάστε το παρανοϊκό Renault Espace F1;
Θυμάστε το παρανοϊκό Renault Espace F1;
Το νέο trendy υβριδικό αυτοκίνητο των 11.990 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda CR-V e:HEV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο μικρομεσαίο crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα ειδική έκδοση για το Citroen C3 Aircross!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes EQA! Πόσο κοστίζει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμή σοκ για το νέο υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η νέα Skoda Octavia Scout
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις Kia Sportage σε χαμηλότερες τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο φθηνό οικογενειακό των 14.500 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το 1.500άρι SUV των 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Φθηνότερη έως 16.500 ευρώ η Alfa Romeo Giulia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 17.950 ευρώ το νέο Citroen C4 C-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων