Χαμός για το νεότερο και φθηνότερο Nissan SUV

Η Nissan είναι άμεσα συνδεδεμένη στην Ευρώπη με το Qashqai, το οποίο αποτελεί το best seller μοντέλο της, ακολουθούμενο από το Juke. Συγκεκριμένα το 2021 ταξινομήθηκαν 113.276 Qashqai και 62.535 Juke. Ωστόσο, δεν είναι τα μοναδικά SUV της ιαπωνικής μάρκας, καθώς εκτός Ευρώπης διατίθενται και άλλα, που σημειώνουν πολύ καλή εμπορική πορεία.

Όπως ισχύει για το μικρότερο και νεότερο SUV της Nissan, το Magnite. Παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 2020 και αρχικά προορίζονταν να βγει με τα σήματα της Datsun, αλλά τελικά δεν έγινε κάτι τέτοιο, αφού η δεύτερη αναβίωση της θρυλικής αυτής μάρκας δεν πέτυχε. Μάλιστα μόλις χθες ανακοίνωσε το κλείσιμό της. Το Magnite έχει ξεπεράσει τις 100.000 παραγγελίες από πελάτες κυρίως στην Ινδία, όμως πωλείται και σε άλλες χώρες, όπως είναι στην Ινδονησία, τη Ν. Αφρική και άλλα κράτη της Αφρικής. Η παραγωγή του γίνεται μόνο στην Ινδία, όπου τον περασμένο Μάρτιο έφτασε τα 50.000 οχήματα.

Το Nissan Magnite διαθέτει πολύ ελκυστικό σχεδιασμό με δυναμικά χαρακτηριστικά, από όλες τις πλευρές του. Το αμάξωμά του έχει 3.994 χλστ. μήκος (4.210 χλστ. το Juke), 1.758 χλστ. πλάτος, 1.572 χλστ. ύψος και μεταξόνιο 2.500 χλστ., ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι 205 χλστ. Μπροστά κυριαρχεί η πολύ μεγάλη μάσκα, τα σχήματος «L» LED ημέρας, τα λεπτά φωτιστικά σώματα και το ανάγλυφο καπό. Έντονα νεύρα διακρίνονται στα πλαϊνά του, ενώ πίσω συνεχίζει ο αιχμηρός σχεδιασμός, με τα ευμεγέθη φανάρια.

Σύγχρονη εικόνα εμφανίζει και το εσωτερικό του, με τους χαρακτηριστικούς εξαγωνικούς αεραγωγούς. Στον στάνταρ εξοπλισμό του περιλαμβάνονται οθόνη αφής 8 ιντσών και πίνακας οργάνων με οθόνη 7 ιντσών, ενώ στις πιο πλούσιες εκδόσεις διατίθεται και η τεχνολογία Around View Monitor 360 μοιρών, που βελτιώνει την ασφάλεια, βοηθώντας τον οδηγό να εντοπίσει εμπόδια γύρω από το όχημα. Από την πρώτη έκδοση ανήκουν ακόμα 2 αερόσακοι, VDC, κάμερα οπισθοπορείας, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες και αυτόματος κλιματισμός. Η Nissan αναφέρει ότι παρέχει αρκετούς χώρους για τους επιβάτες και ένα ικανοποιητικό πορτ μπαγκάζ 336 λίτρων.

Την κίνηση του Nissan Magnite αναλαμβάνει ο 3κύλινδρος 1.000άρης turbo, των 101 ίππων και 160 Nm ροπής (152 Nm με το CVT). Από πλευράς επιδόσεων, με το χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο το 0-100 χλμ./ώρα είναι χρόνος 11,7 δλ., η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 173 χλμ./ώρα, η μέση κατανάλωση είναι 5,3 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 125 γρ./χλμ.

Δείτε ακόμα: Το φθηνότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 18.846 ευρώ

Οι τιμές του στην Ινδία ξεκινούν από 584.249 ρουπία (σημερινή ισοτιμία 7.076 ευρώ).

Get it on Google Play Download on the App Store