Focus RS vs Golf R: Ποιο έχει καλύτερη τετρακίνηση; - AutoGreekNews

Focus RS vs Golf R: Ποιο έχει καλύτερη τετρακίνηση;

Ford Focus RS και VW Golf R έχουν επηρεάσει το ένα το άλλο περισσότερο από όσο θα παραδεχθούν οι κατασκευαστές τους. Το RS γύρισε στην τετρακίνηση εν πολλοίς λόγω της παρουσίας του R, ενώ το Golf απέκτησε Drift Mode στην τελευταία του γενιά χάρις στους διθυράμβους που απέσπασε η Ford για το δικό της σύστημα. Ποια τετρακίνηση είναι τελικά η καλύτερη;

Αυτή της Ford είναι πιο πολύπλοκη, κυρίως λόγω Drift Mode, που ήταν ένας από τους βασικούς λόγους ακύρωσης επόμενης γενιάς RS. Το 4Motion του Golf είναι μεν πιο απλοϊκό, αλλά διαθέτει 3 προγράμματα λειτουργίας. Στο τεστ που θα παρακολουθήσουμε, τα δυο hot hatches δοκιμάζονται σε μια σειρά από δοκιμασίες. Αρχικά, εξετάζεται πόσο γρήγορα στέλνει ροπή το σύστημα στον πίσω άξονα. Μετά, η κατανομή μεταξύ των δυο πλευρών – πόσο γρήγορα αντιλαμβάνεται απώλεια πρόσφυσης στη μια μεριά, ώστε να στείλει δύναμη στους απέναντι τροχούς. Η διαγώνια ή χιαστί εξέταση, ασχολείται με την απόδοση της τετρακίνησης όταν η απώλεια πρόσφυσης συμβαίνει στους δυο άξονες, ενώ για το τέλος έχουμε την πιο δύσκολη δοκιμασία: αυτή που το αυτοκίνητο μένει μόνο με έναν τροχό να πατάει στο οδόστρωμα.

Σε κάθε τεστ, Focus RS και Golf R μένουν ανέλπιστα κοντά. Το Focus παίρνει νίκες στα σημεία, όμως το Golf παρουσιάζεται ιδιαίτερα ανταγωνιστικό. Μέχρι που έρχεται η δοκιμασία του ενός τροχού, και συγκεκριμένα του πίσω. Κανένα αυτοκίνητο δεν καταφέρνει να κινηθεί, όμως η συμπεριφορά των συστημάτων τετρακίνησης διαφέρει παρασάγγας. Στο Ford, η κατασκευή της GKN αντιλαμβάνεται πως ο ένας τροχός έχει τις περισσότερες πιθανότητες να κινήσει το αυτοκίνητο, όμως πέφτει θύμα της διαδρομής των αμορτισέρ. Η ροπή πράγματι μεταφέρεται στον τροχό που ολισθαίνει λιγότερο, όμως αυτός πρακτικά είναι στον αέρα. Στο Golf, αντίθετα, ο Haldex δεν στέλνει καν δύναμη πίσω αριστερά, αφήνοντας τους υπόλοιπους τρεις να σπινάρουν. Τελικά «παίρνει μπροστά» στο πρόγραμμα Race, όμως υπάρχει ο πολύ μεγάλος αστερίσκος της aftermarket ανάρτησης, που και χαμηλότερη είναι και πιο σφιχτή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σπάνια χειροκίνητη Porsche για ούτε 11.000 ευρώ
Σπάνια χειροκίνητη Porsche για ούτε 11.000 ευρώ
Το 2023 θα κυκλοφορήσει η νέα γενιά Mitsubishi ASX
Το 2023 θα κυκλοφορήσει η νέα γενιά Mitsubishi ASX
Stellantis: «Ασύμφορη η πίεση για εξέλιξη ηλεκτρικών»
Stellantis: «Ασύμφορη η πίεση για εξέλιξη ηλεκτρικών» …
Προ των πυλών το νέο Kia Carens (+video)!
Προ των πυλών το νέο Kia Carens (+video)!
Πόσο κάνει το Hyundai Elantra N;
Πόσο κάνει το Hyundai Elantra N;
Ψηφιακό νέο Lancer Evo φέρνει δάκρυα στα μάτια
Ψηφιακό νέο Lancer Evo φέρνει δάκρυα στα μάτια
9ετής φυλάκιση για αγοράς Urus με «κορωνοκονδύλια»
9ετής φυλάκιση για αγοράς Urus με «κορωνοκονδύλια» …
Πόσο κοστίζει με leasing το Hyundai i20 N;
Πόσο κοστίζει με leasing το Hyundai i20 N;
Κοψοχρονιά VW Phaeton με 580.000 χλμ.
Κοψοχρονιά VW Phaeton με 580.000 χλμ.
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές - εξοπλισμοί νέου Suzuki S-Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes EQB στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο από το 22.250 το Abarth F595
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η Mercedes C-Class που καίει 0,6 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store