Koenigsegg: «Τελειώσαμε με τις τελικές ταχύτητες»

Φαντάζει οξύμωρο και απίστευτο για την εταιρία που είναι συνώνυμο των ρεκόρ τελικής, να ανακοινώνει πως δεν ασχολείται άλλο πλέον με αυτή. Αλλά η πραγματικότητα, που παίρνει σχήμα μέσα από τις δηλώσεις του Christian von Koenigsegg, είναι πλέον διαφορετική.

Ο Σουηδός είχε αφήσει να εννοηθεί από το ντεμπούτο του Jesko Absolut πως η εταιρία του θα άλλαζε κατεύθυνση, απομακρυνόμενη από το κυνήγι της υψηλότερης τελικής ταχύτητας. «Πρόκειται για το ταχύτερο αυτοκίνητο που θα παρουσιάσουμε ποτέ» έλεγε για το Absolut, το οποίο με θεωρητική τελική 531 χλμ./ώρα βάζει σοβαρή υποψηφιότητα για ταχύτερο αυτοκίνητο όλων των εποχών, γενικότερα. Τα 500+ χλμ./ώρα θεωρούνται σίγουρα, οπότε άσχετα με το αν καταφέρει το απόλυτο Jesko να ξεπεράσει τα 530 χλμ./ώρα, αντιλαμβανόμαστε πως ανάγεται σε ορόσημο της ταχύτητας για αυτοκίνητα παραγωγής (κι όχι μόνο). Αλλά ως εκεί.

Τα Koenigsegg, από τούδε και στο εξής «μπαίνουν σε ένα μονοπάτι εξέλιξης, που οδηγεί μακριά από τα στενά όρια της βιομηχανίας και ωθεί τα όρια της καινοτομίας». Με απλά λόγια, τεχνολογίες όπως ο κινητήρας Freevalve (που δεν έχει εκκεντροφόρους) και τα καύσιμα με βάση τα ηφαίστεια θα είναι το πεδίο δράσης των Σουηδών. Φυσικά, δεν ξεχάσουν τις επιδόσεις και αποδόσεις. Το 2λιτρο, 3κύλινδρο και υβριδικό Gemera των 1.724 ίππων, του 0-100 χλμ./ώρα σε 1,9 δλ. και της τελικής των 400 χλμ./ώρα δείχνει το μέλλον για τις κατασκευές από το Ängelholm. Το γκάζι αφθονεί, η τεχνολογία επίσης. Απλά, δεν υπάρχει η προσήλωση με την ντε και καλά υψηλότερη τελική. Εξ ου και τα «μόλις» 400 χλμ./ώρα. Κάτι ανάλογο ισχύει για το Regera. Αν κρίνουμε από το πώς πιάνει 404 χλμ./ώρα πάντως, έχουμε να περιμένουμε πολλά ακόμα από τον von Koenigsegg!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το Hyundai Santa Cruz σε ρόλο... Baywatch!
Το Hyundai Santa Cruz σε ρόλο... Baywatch!
Πωλείται η Ferrari Enzo του Fernando Alonso
Πωλείται η Ferrari Enzo του Fernando Alonso
Να γιατί δεν αφήνουμε μπουκάλια στο αυτοκίνητο
Να γιατί δεν αφήνουμε μπουκάλια στο αυτοκίνητο …
Εντός διετίας το πολυαναμενόμενο pick up της Kia
Εντός διετίας το πολυαναμενόμενο pick up της Kia
Pagani: «Πολύ βαριά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για εμάς»
Pagani: «Πολύ βαριά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για εμάς» …
Επένδυση «μαμούθ» και 15 νέα ηλεκτρικά Kia
Επένδυση «μαμούθ» και 15 νέα ηλεκτρικά Kia
Υπερλούξ BMW 316i E30 με ούτε 4.000 χλμ.
Υπερλούξ BMW 316i E30 με ούτε 4.000 χλμ.
Άμεσα διαθέσιμο το Dacia Spring στην Ελλάδα
Άμεσα διαθέσιμο το Dacia Spring στην Ελλάδα
Ακατάπαυστο SAAB 9-3 Viggen με 434.500 χλμ.
Ακατάπαυστο SAAB 9-3 Viggen με 434.500 χλμ.
Πάτησαν Ελλάδα οι νέες BMW Σειρά 5 & i5 (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Citroen C4 X και ë-C4 X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ηλεκτρικό Nissan Townstar Combi (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 3. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW ID.3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το αναβαθμισμένο Mazda MX-5
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο τιμοκατάλογος του νέου VW Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ανανεωμένο Mazda CX-5 σε τιμή έκπληξη
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Volkswagen Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store